OoPee
Nuori ikäisekseen
Ikuna et oo sanallakaan maininnu :nope: :nope: :nope:Nopeahuoli sanoi:Oonko koskaan kertonut kun Maltalla olin ja.... :eek!:
Ikuna et oo sanallakaan maininnu :nope: :nope: :nope:Nopeahuoli sanoi:Oonko koskaan kertonut kun Maltalla olin ja.... :eek!:
En oo nähny. Kait :doubtful:ml sanoi:Aika paska sukellusveneleffa on myös tuo Purppuravyöhyke.
En mä huomannut... (tai no, mä kattelin sitä joko 2x tai 4x nopeudella...)312T4 sanoi:Ihan hyvä leffa; ei tosin mikään masterpiece, mutta hyvää actionia kuitenkin! Alussa kerronta hieman laahaa :nope: 7.5
OoPee sanoi:Ikuna et oo sanallakaan maininnu :nope: :nope: :nope:
OoPee sanoi:En oo nähny. Kait :doubtful:
Mun mielestä kyllä aika hyvä, melkeinpä Das Bootin veroinen jopa.ml sanoi:Aika paska sukellusveneleffa on myös tuo Purppuravyöhyke.
Ai toi!ml sanoi:Oot varmaan ...
http://www.imdb.com/title/tt0112740/
En oo kyllä varma tosta suomenkielisestä nimestä.
Jaa eihän tää oo kivee lainkaan, mistä lie tullu.Nopeahuoli sanoi:No juu ja mulla oli tahtipuikko hukku. Ja ma lahin ettimaan sita mut ei sita ollu missaan...
Paas kalja ni ma kerron :doubtful:
Sul on Alppu samanlainen maku kuin mun viisvuotiaalla tyttärellä. Kävivät nimittäin lastentarhasta kattomassa tota filkkaa. DiggasAlbert Oil sanoi:Pingviinien matka.
Loistavaa kamaa. Nyt lähtee! Jää meinaan suurella rahalla tuotettu Hollywood-roina ja ihmisnäyttelijät aika hyvin kakkoseksi kun Herra Nature tulee ja pukkaa aisteimm' eteen sellaista legendaa jotta. Oikeesti tosi hieno tarina ja Laurent Chalet'n taltioimat kamerakulmat ovat aivan uskomattomia ja ennennäkemättömiä. Varsinkin vedenalaiset kuvat, lähizoomit kuoriutuvasta pingviinin poikasesta ja kauniit maisemat salpauttavat hengen. Spiikit ovat vähällä mennä välillä korneiksi mutta niitäkin kestää. Erityisplussa myös tunnelmaan sopivasta musiikista.
10 / 10