patriot
Foorumin senaattori
No tarkoitin, että en ottaisi kumpaakaan lajia! Kelpasko?S.A sanoi:Sanoisin myös, että molemmilla on puolensa, mutta saman lajin rotuja ne eivät liene...
No tarkoitin, että en ottaisi kumpaakaan lajia! Kelpasko?S.A sanoi:Sanoisin myös, että molemmilla on puolensa, mutta saman lajin rotuja ne eivät liene...
Millä?markot sanoi:Kyllä 'mirriä' on kivempi silitellä!
Mä taas luulen, että JOC tarkoitti vähän toisenlaisia ihmisiä ku muapatriot sanoi:Nää on juuri niitä JOCIN parjaamia koira ihmisiä!
Mutta "doggy style" on kans kivaa!markot sanoi:Kyllä 'mirriä' on kivempi silitellä!
Olen samaa mieltä! Puolueellinen toikin tekijä, jääviyttä vaaditaan!:mad_old:Jacques sanoi:Pollin avauspostaus on johdatteleva!! Kuvissa on kaksi söpöä kissaa ja yksi ruma koira. Miksei siihen voinut laittaa kaksi söpöä koiraa?
Noh.. olen kuitenkin koiraihminen, mutta toisaalta ei mulla mitään kissojakaan vastaan ole.
Suhtkoht hyvinruokitun oloinen toi sun kissas :eek!:Partsi sanoi:
Juu. En minäkään julkiseen polliin vastaa.Olga sanoi:Jos tämä olisi tärkeämpi pollistus, niin olis jo pakko ottaa kakkosnilkit käyttöön.
Miksi?Sam sanoi:Juu. En minäkään julkiseen polliin vastaa.
Pitäisiköhän vastata fiksusti perustellen vai laittaa koko asia leikiksi lailla vapaan?Mr Natural sanoi:Miksi?
Mr Natural sanoi:Vaihtoehto fiksusti perustellen kiinnostaa enämpi.
Äänestyssalaisuus pitäisi ulottaa polleihinkin.Ace17 sanoi:Julkisia polleja vastaan ei ole taidettu esittää vielä yhtäkään järkevää perustelua. Argumentit on tyyliin "mulla on niin iso ego, etten voi äänestää".