Lemmikki - kissa vai koira

Kumpi on parempi lemmikki?

• Äänestäjiä yhteensä
    79

patriot

Foorumin senaattori
S.A sanoi:
Sanoisin myös, että molemmilla on puolensa, mutta saman lajin rotuja ne eivät liene... :rolleyes:
No tarkoitin, että en ottaisi kumpaakaan lajia! :) Kelpasko?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Pollin avauspostaus on johdatteleva!! Kuvissa on kaksi söpöä kissaa ja yksi ruma koira. Miksei siihen voinut laittaa kaksi söpöä koiraa?

Noh.. olen kuitenkin koiraihminen, mutta toisaalta ei mulla mitään kissojakaan vastaan ole. :)

Thunder

Vihan aiheuttaja
Jacques sanoi:
Pollin avauspostaus on johdatteleva!! Kuvissa on kaksi söpöä kissaa ja yksi ruma koira. Miksei siihen voinut laittaa kaksi söpöä koiraa?

Noh.. olen kuitenkin koiraihminen, mutta toisaalta ei mulla mitään kissojakaan vastaan ole. :)
Olen samaa mieltä! Puolueellinen toikin tekijä, jääviyttä vaaditaan!:mad_old:
Sitä paitsi kaikkien ihmisten kotona täytyy olla vähintään 1 sotakoira, jos maallemme sattuu jotain kauhean provoa!:frank:

Ei vaiskaan, molemmat käy hyvin.:ahem: :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ei ole kissaa tahi koiraa, mutta äänestin koiria (mutsilla on kaksi; suomenlapinkoira ja sekarotuinen - olen joskus laittanut kuvankin...)

Gearloose

Member
Molemmat on ok, jompikumpi on melkein pakko olla. Vastaan tähän kuitenkin kissa, kun sellainen täällä kanssani tällä hetkellä asustelee. Sopii elämäntilanteeseen paljon paremmin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jos tämä olisi tärkeämpi pollistus, niin olis jo pakko ottaa kakkosnilkit käyttöön. :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mr Natural sanoi:
Vaihtoehto fiksusti perustellen kiinnostaa enämpi.
:eek:
Jaahans. Laitoit sitten aika pahan :thumbfh:

Jostain syystä en koe mielekkäänä nykyisiä julkisia polleja, olkoon niiden utelu mitä tahansa. Perustelut ja oman näkökannan voi sitten kirjoittaa keskustelun oheen, kuten olen tässäkin otsikossa tehnyt. Ehkäpä tästä on myös muotoutunut tapa. Pieni osa nettiminääni :eek: :eek:

Ace17

Acenteella
Julkisia polleja vastaan ei ole taidettu esittää vielä yhtäkään järkevää perustelua. Argumentit on tyyliin "mulla on niin iso ego, etten voi äänestää".

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ace17 sanoi:
Julkisia polleja vastaan ei ole taidettu esittää vielä yhtäkään järkevää perustelua. Argumentit on tyyliin "mulla on niin iso ego, etten voi äänestää".
Äänestyssalaisuus pitäisi ulottaa polleihinkin.