Palkopoika
Juntti-Urpo & kateellinen
Hur gick det då?Jag måste tala och skriva på svenska på fredag. Hoppas det går bra.
Hur gick det då?Jag måste tala och skriva på svenska på fredag. Hoppas det går bra.
Dåligt. :thumbup:Hur gick det då?
Mussolini parla a Berlino: “Alla gente che ansiosa in tutto il mondo si domanda che cosa può uscire dall’incontro di Berlino, guerra o pace, Il Führer ed io possiamo rispondere insieme a voce alta: la pace.”tiu lei finkachai
no me interesso un cazzoMussolini parla a Berlino: “Alla gente che ansiosa in tutto il mondo si domanda che cosa può uscire dall’incontro di Berlino, guerra o pace, Il Führer ed io possiamo rispondere insieme a voce alta: la pace.”
Det tror jag också!Tämä on ehkä tämän osion huonoin toikki.
IMHO!
Om nom nom.Nomen est omen.
Du kannst nicht Gluhwein bekommen, weil du zu viele getrunken hast!Drei Gluhwein, bitte.
Einem enormous krapula ich habst. Das siebts 1993 und wunderbar!Du kannst nicht Gluhwein bekommen, weil du zu viele getrunken hast!
50-luvulla kääntynyt valtakielen asema englannille. LähdePå finska: sellainen kysymys mua on askarruttanut että osaako kukaan sanoa missä vaiheessa suomalaisissa kouluissa "valtakieli" vaihtui saksasta englanniksi?
Mulla oli aikanaan yks pomo (nykyään jotain 65 v) joka osasi hyvin saksaa, mutta välttävästi englantia. Ja toinen kolleega joka luuli että saksassa ymmärretään ruotsia Onneksi se nuija ei ollut yksin liikkeellä reissussa
Missä vaiheessa suomen/ruotsin kielen lisäksi alettiin opettamaan pääsääntöisesti englantia eikä saksaa?