Mutta eivät ylinopeutta! Toim.huom!Juu, ja kaiken lisäksi ajavat yleensä lujaa.
Mutta eivät ylinopeutta! Toim.huom!Juu, ja kaiken lisäksi ajavat yleensä lujaa.
Kuulemma taipuvat vauhdissa liikaa, joten FIA bannasi ne ja langetti sakot.Sitä mä vaan kysyn, että miksi nykypyöristä puuttuu tarakkaan kiinnitettävät turvaviirit tyystin? Minun nuoruudessani opetettiin lähes raivoikkain äänenpainoin, että kyseinen turvalaite tulee olla osoitettuna tietä kohti aina maantiellä polkupyöräillessä, muutoin ei hyvä heilu. Pahimpia ovat ns. kilpapyöräilijät, joilla ei ole usein edes tarakkaa, joihin kyseinen turvalaite voidaan kiinnittää. :nope:
Kilpapyöräilijät voisivat kiinnittää ko. turvalaitteen takapuoleensa.Pahimpia laistajia ovat ns. kilpapyöräilijät, joilla ei ole usein edes tarakkaa, joihin kyseinen turvalaite voidaan kiinnittää. :nope:
Toissapäivänä näin eka kertaa sähköskootterin. Kovin, KOVIN hiljainen oli. Nämä tulevat vielä yleistymään ja ovat taas yksi riski lisää liikenteessä.Jos ja kun nykysten moottoripyörien ja mopojen pitämä meteli ärsyttää on ajatus siitä, että ne ilmestys paikalle lähes äänettä sekin melkosen pelottava.
Kyllähän mä tuon tiedän, roiskasin vaan vähän vettä lopuksi kun kiuas vaikutti lämpöseltäÖh..
No jos nyt lähdetään vaikka siitä että kaikki kilpailut on maantiellä, ja maantien pinta on ihan erilainen (karkeampi) kuin pyörätie. Lisäksi ei ole todellakaan sama ajaa tasavauhtista lenkkiä kuin pysähdellä vähän väliä..
Ja itse ainakin käytän hiljaisia pikkuteitä, joilla liikkuu hyvin vähän autoja ja silloin kun liikkuu, ei heillä ole mitään ongelmia ohittaa kunnolla pyöräilijää.
Älä nyt noin helpolla lopeta! :mad_old:Kyllähän mä tuon tiedän, roiskasin vaan vähän vettä lopuksi kun kiuas vaikutti lämpöseltä
Kyllä! Ovat kaikki itsekeskeisiä minä minä vannabee Contadoreja aivot sulattavissa epohöyryissään naurettavat homotrikoot päällänsä! Millään muulla ei ole mitään väliä, kunhan ei keskari vaan laske alle tavoitteen ja kallis kiekkopyörä ei mene lommolle! Vaaraksi itselleen, muulle kevyelle liikenteelle ja Audien puskureille!Maantiellä ajaminen ei mielestäni ole kiellettyä?
Vain silloin kun vieressä menee pyörätie samansuuntaisesti (siinäkin mun tulkinnan mukaan on tuo turvallisuuspoikkeus)..
Oletko nyt sitä mieltä ettei kilpapyörällä saisi ajaa maantiellä ollenkaan?
No hemmetti! Tuo on vakava asia. Koko elämä pilalla jos syke menee liian matalaksi. :mad_old:Kyllä! Ovat kaikki itsekeskeisiä minä minä vannabee Contadoreja aivot sulattavissa epohöyryissään naurettavat homotrikoot päällänsä! Millään muulla ei ole mitään väliä, kunhan ei keskari vaan laske alle tavoitteen ja kallis kiekkopyörä ei mene lommolle! Vaaraksi itselleen, muulle kevyelle liikenteelle ja Audien puskureille!
Ai ai ai aih! Ihana! :thumbup:Tänään Tampere - Helsinki moottoritiellä meni tollanen härveli ohi.
Ärsytti kun ei se ollu mun.
WANHA!Tänään Tampere - Helsinki moottoritiellä meni tollanen härveli ohi.
Ärsytti kun ei se ollu mun.
Tekstisi on hyvin vaikea selkoista ja vaikeasti ymmärrettävää.T-risteys. Mulla kolmio. Oikeelta tuloo auto. Ei näytä vilkkua. Ryömin ekalle kaistalle jotta pääsen sen perään, eikä tarvii koko päivää odotella. Sepä pysähtyykin eteeni odottamaan vastaantulijaa ja sytyttää vilkun itselleen. Olishan siinä voinu töötätä, mutta koukkasin sen edestä ja jätin odottelemaan.
Siis molemmista suunnista tulee auto, sinulla on väistämisvelvollisuus ja silti ryömit vasemmaltatulijan kaistalle "odottamaan"? Varmaan sitä vasemmalta tulijaa ärsyttänyt liikenteessä. Ja koukkauksesi jälkeen sitä oikealta tulluttakin.T-risteys. Mulla kolmio. Oikeelta tuloo auto. Ei näytä vilkkua. Ryömin ekalle kaistalle jotta pääsen sen perään, eikä tarvii koko päivää odotella. Sepä pysähtyykin eteeni odottamaan vastaantulijaa ja sytyttää vilkun itselleen. Olishan siinä voinu töötätä, mutta koukkasin sen edestä ja jätin odottelemaan.
Kaistamerkinnät ovat hyviä apuvälineitä ruuhkaisissa paikoissa ohjaamaan liikennettä ja jakamaan ajoratoja, mutta ei niillä mitään sen syvällisempää tarkoitusta ole, että niitä pitäisi kunnioittaa kuin toteemipaaluaSiis molemmista suunnista tulee auto, sinulla on väistämisvelvollisuus ja silti ryömit vasemmaltatulijan kaistalle "odottamaan"? Varmaan sitä vasemmalta tulijaa ärsyttänyt liikenteessä. Ja koukkauksesi jälkeen sitä oikealta tulluttakin.
:nope: Käsittämätöntä toimintaa.