Öh.. kyllä kuulostaa siltä että sä tässä se idiootti oot Tolla menolla lähtee vielä henki joko itseltäsi tai joltain ulkopuoliselta..Noi autot on yleensä aika luumuja. 1km suoral 80 alueel ajan +85 mun peeveel ni vittu et joku vitun homo koittaa tunkee ohi sit ku pääs ohi just ja just ni imuu ja näyttäytyy toisel puolel tiet. mut oli märkä keli ja ilmaputsari ei tykkää vedest ni en voinu lähtee hiillosteleeeeeeee. sit käännyin siit himaa xD ja tos kesäl ku ajoin mopol mis oli tehoooooputkistooo ni menin entisen maikan ohi ni paino töötin pohjaa oli naurus pidättelemist ku satuin ajaa 90kmh 40 alueeeeeeeeeeeel paha tommi. Taitaa olla elämäni pisin postaus jonka olen itse kirjoittanut
Ensinnäkin: mopot on suunniteltu 40km/h vauhtiin. Niillä ei saa ajaa lujempaa. Mopon virittäjät pitäisi hirttää munista.. (itsehän en ole koskaan virittänyt mopoa. Viritetyllä mopolla olen tosin ajanut, mutta nykyään kun asiaa ajattelee niin olihan se ihan saatanan tyhmää.. Monkeyllä ajoin parhaimmillaan 90km/h.. Se ois ollut varma kuolema jos olis kaatunut..)
Toiseksi: mopot on suunniteltu antamaan peesiapua väsyneille kilpapyöräilijöille. Älkää siis virittäkö niitä! :ahem: