PuoliPöhkö
Well-known member
:thumbup:Eniron uudella katunäkymällä näkyy toi paikka aika tarkasti, jos tarkoitat Turun rautatieasemaa. Näyttäisi enemmän nupukivetykseltä.
Tässä keskitytään nyt selkeästi oleelliseen!
:thumbup:Eniron uudella katunäkymällä näkyy toi paikka aika tarkasti, jos tarkoitat Turun rautatieasemaa. Näyttäisi enemmän nupukivetykseltä.
:thumbup:Eniron uudella katunäkymällä näkyy ...
Oli vähän talvisemmassa kuosissa tänään. :frank:Näytä liitetiedosto 10857
Åbo järnvägstation
Joo, muakin on nää ärsyttäny tosi paljon.
:ahem:
Sama!
:ahem:
Jeps. Eikä noilla edes pysty sammuttamaan metsää..saati janoa.Sama!
Ärsyttää kun noihin mansikoihin aina meinaa liukastua.
Muistaakseni Joni kuitenkin takavuosina viime viikolla tai jotain kuvitteli saavansa paremmin pillua vetäen teiniperseet olaville?Jeps. Eikä noilla edes pysty sammuttamaan metsää..saati janoa.
Ma oon junnuna sammunu tuohon vasemmalla nakyvalle nurtsille. Joku homo heratti ja yritti tarjota yosijaa kera ison maaran vakijuomia. Uhkasin vetaa turpaan jos ei haivy.Näytä liitetiedosto 10857
Åbo järnvägstation
Oliko siellä iso määrä väkijuomia?Ma oon junnuna sammunu tuohon vasemmalla nakyvalle nurtsille. Joku homo heratti ja yritti tarjota yosijaa kera ison maaran vakijuomia. Uhkasin vetaa turpaan jos ei haivy.
Paasin yoksi Mynamaelle loppujen lopuksi...
Ei. Kyllä se olin minä joka niin kuvitteli!Muistaakseni Joni kuitenkin takavuosina viime viikolla tai jotain kuvitteli saavansa paremmin pillua vetäen teiniperseet olaville?
Ma oon junnuna sammunu tuohon vasemmalla nakyvalle nurtsille. Joku homo heratti ja yritti tarjota yosijaa kera ison maaran vakijuomia. Uhkasin vetaa turpaan jos ei haivy heti hakemaan niitä mulle kuorma-autollaan.
Paasin yoksi Mynamaelle loppujen lopuksi...
Ilmeisesti!Oliko siellä iso määrä väkijuomia?
No niinpä! Doomii-nick!Ei. Kyllä se olin minä joka niin kuvitteli!
Yksi pelottavimmista kokemistani liikennetilanteista on sellainen, kun joku hitaammanpuoleinen oli tulossa kiihdytyskaistalta eteeni, muttei osannut päättää kiihdyttääkö eteeni vai jääkö taakse. No sehän tuli eteen mutta painoi jarrua samalla :nope:Noi on muuten arsyttavia. Sitten kun ne siirtyy kiihdytyskaistalta viidenkympin vauhdilla (tai alle) sinne muiden eteen, niin kaasupoljin kummasti loytyy taas.
Eiko perkele jo tajua etta kiihdytyskaista on KIIHDYTYSkaista.
Monella on selkäytimessä, että kun jotain yllättävää tapahtuu (kuten kiihdytyskaistalla ajaessa joku yllättäen ajaakin siinä tiellä jonne ollaan kiihdyttämässä) niin turvallisinta on painaa jarrua. Vaikka perässä olisi tulossa jättitankkeri nitroglyseriinilastissa. Ja yleensä ottaen monelle on ylipääsemättömän vaikeaa ajaa autoa ja ajatella yhtä aikaa!Yksi pelottavimmista kokemistani liikennetilanteista on sellainen, kun joku hitaammanpuoleinen oli tulossa kiihdytyskaistalta eteeni, muttei osannut päättää kiihdyttääkö eteeni vai jääkö taakse. No sehän tuli eteen mutta painoi jarrua samalla :nope:
Voi olla myös niinpäin, että kuvittelin Doomiin saavan enemmän pillua ryypäämälä. Mutta kenen ryyppäyksestä on sitten kysymys.No niinpä! Doomii-nick!