Liikunnan ja kuntoilun riemua 2017-2018

Örfil

Guest
Ei kun sitä kadenssilukemaa seurailin intona ja opettelin vaihtamaan "oikein", notta se lukema pysyy hyvin hollilla.

Kuten arvelinkin, olen tahkonnut liian matalalla poljinnopeudella aiemmin. Meni jotenkin nyt paljon kevyemmin ajo, ajoin tauotta tuon pätkän, kun pyöritteli tehokkaammin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Liian isolla vaihteella ja matalalla kadenssilla menee polkemiseksi, kun pitäisi olla pyörittämistä. Sitten kun menee pomppimiseksi, niin silloin on liian iso kadenssi. Mulla on joskus vähän sitä vikaa.

Örfil

Guest
Jeps, siinä on hyvä tunnusmerkit kun ajelee ilman mittaria nuo kaksi jubatsua: "polkeminen" tai "pomppiminen". Siihen väliin kun osuu tuntemus, niin hyvä tulee.

Sanoppas paljonko sulla tulee kilsoja ja nousumetrejä sillä perus-lossilenkillä sekä mikä on normaalisti keskinopeus?

Sue_me

Well-known member
Sauvakävelyä maastossa 1h 9min. Selän venyttelyä lenkin lomassa.

Örfil

Guest
Tänään olisi ollut ohjelmassa 4x1600 metrin vetoja zuuppervauhdilla, mutta korvasin ne laiskuuttani 4x saman mittaisilla pururatavedoilla. Tuossa ihan lähellä kun on semmoinen ja oli mukavampi ajatus punnertaa mäkiä ylös kuin tahkota kenttää ympäri. Ja metsän voimaannuttava atmosfääri tuli siihen vielä kaupan päälle.

Sue_me

Well-known member
Tänään olisi ollut ohjelmassa 4x1600 metrin vetoja zuuppervauhdilla, mutta korvasin ne laiskuuttani 4x saman mittaisilla pururatavedoilla. Tuossa ihan lähellä kun on semmoinen ja oli mukavampi ajatus punnertaa mäkiä ylös kuin tahkota kenttää ympäri. Ja metsän voimaannuttava atmosfääri tuli siihen vielä kaupan päälle.
Enpä itsekään paljoa tasamaalla jaksa lenkitellä. Ainakaan samaa rinkiä.

Metsässä on kivaa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Niin on. Muovinpalakädessä aika ja matka menee kuin siivillä.

Eilen Partaharjussa Pieksämäellä viikkokisa. Ei mennyt hyvin. Sijoitus 22./35.

Viimeksi muokattu:

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Näytä liitetiedosto 25069
Mä oon ollut valitettavan laiska täällä käymisen kanssa. Oon kävellyt tätä ennenkin, mut en oo jaksanut jakaa. :D Mut joo, tää on pisin niistä aiemmista. Muuten olis tullu varmaa 20km täytee, mut jalkoihin alkoi ottaa joten otin varman päälle.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Puijolla viikkokisa +6. Tuplabogey viimeiselle väylälle, josta piti ottaa varma par. Kaikkia 4 x OB eli jokaisesta virhepiste. Muuten hyvä kiekka.

Örfil

Guest
Latasin tuon mobo:n puhelimeen. Lähimmät rastit on Lempäälässä. Josko joku ilta...

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Näytä liitetiedosto 25075
Eilen tuli vedettyä tollanen. Se oli outoa, maanantaina 16km jälkeen piti varmuuden vuoksi lopettaa, mutta eilen 21km jälkeen olis voinu ainakin periaatteessa kävellä pidempään, mut alko vähän särkeen paikkoja.

Örfil

Guest
Seiskan lenkki, Flow kertoi sen olleen "palauttava harjoitus", mikä olikin tarkoitus. Lauantaina rykäistään!

Sue_me

Well-known member
Sauvakävelylenkki maastossa 54min. Yritin pitää kovempaa tahtia kuin normaalisti ja se näkyi kellossa. Vastaava lenkki meni vielä muutamaa päivää aiemmin reiluun tuntiin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eilen yhden kiekon kisa. Oli hankalaa putata fairwaydriverillä. +8 tulos on ihan hyvä. 74 osallistui. Sijoitus 31.

Tänään uintia 3 km.

Sue_me

Well-known member
Sauvakävelylenkki maastossa, 1h 20min.

Rupesi jo puhti loppumaan tunnin jälkeen. Vaste oli siis vähintäänkin kova.