Liki Juhannuskisa - lehdistötilaisuus

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
jaska ottaa rennosti ennen aika-ajoa :D


4 voorumistia samassa kuvassa (FO, Jussi, Cmoney ja jusban):


joku etenee kylkimyyryä, kuka tunnustaa :D (vaikuttais jusbanilta?)


A-finaalin startti (Jussi, Cmoney, Darren, lfb, jusban, FO):


Voiton ratkaisu (Jussi nro 5, Cmoney nro 3):



 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Kehtas vielä tuuletella :D

Perkele - taas sama ero maalissa!

T: "ikuinen kakkonen"
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
B-finaalin menoa (FO nro 2, Alppu nro 1, jaska kolmantena):


A-finaalia EI voiteta tällä tyylillä :D :



 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jussi sanoi:
Kehtas vielä tuuletella :D

Perkele - taas sama ero maalissa!

T: "ikuinen kakkonen"
nooh, vielä se onni kääntyy, Kaanaan "kotiradalla" viimeistään :thumbup:
 

Örfil

Guest
Näin on, siellä on ajolinjat vimosen päälle kohdallaan :ahem:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Jussi sanoi:
Näin on, siellä on ajolinjat vimosen päälle kohdallaan :ahem:
Nostin kaasuakin 10 metriä ennen ruutulippua, hyvin rullasi. Voi olla että jossain Kaanaassa mun täytyy muutama kiekka opiskella ajolinjoja suhun verrattuna. Katsotaan...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
No niin, lyhyt sepustus omalta osaltani. Hyppäsin AA:n autoon nro 7:n, joka ei ilm. kulultaan ollut niitä parhaita, mutta turha sillä on selitellä, vika oli kuskissa - olin liian hidas. Jos ois ollut kypärämikki, niin ois "hienoja" kommentteja saatu". Alkuosa AA:sta meni rataan ja autoon tutustuessa, esim. jarrutustyylin hakemisessa meni ekat kiekat, samaten kun tajuamiseen että pääsuoran jälkeinen mutka on edes puolitäysi (vasta kisassa tajusin miten nopea se oikeasti on :rolleyes: ) - pariin mutkaan en koskaan löytänyt sopivaa ajolinjaa, edes kisassa.

Kisaan vaihdoin autoa ja kun auto oli pikkaisen parempi ja kuski tajusi enemmän miten pitää ajaa, niin ajatkin parani, mutta ei tarpeeksi. Olin edelleen selkeästi FO110K:ta ja vähemmän (mutta selkeästi) Alppua hitaampi, mutta toisaalta hyvin selkeästi Jakkuesia nopeampi. Joten oikeastaan kierroksesta 2 lähtien kisa oli kuin uusi AA. Harjoittelin ajamista ja koitin kokeilla erillaisia linjoja eri mutkiin, mutta ehkä tämä ei ole tarkoitus.

Tämän takia toivoisinkin lisää kuskeja mukaan näihin karkeloihin. Olkaa ihmiset rohkeita, ei minä tai jakkueskaan nopeita olla, mutta ainakin yritetään ja ei se nopeus tuo sitä hauskuutta vaan että siellä on samantasosia kilpakumppaneita joiden kanssa skabata.
 

Örfil

Guest
Lähden kostoks ajamaan tänään Forssaan yhden kisan :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Älä nyt, mä olen meistä kolmesta takuulla nopein :thumbup:
Taku ja Taku. Ehkä tommosilla 4-pyörä kinnereillä, mutta 2-pyöräisillä jäisit kuin tikku 'lumeen'.:ahem: :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Cmoney sanoi:
No Darren kun saa lisää tasaisuutta peräkkäisiin kierroksiin niin siinä on hyvä haastaja myöskin.
Ja myös lfb:n vauhti oli hetken aikaa melko hyvää. I see the potential...
Eikä unohdeta sitä että kyseessä on mun kotirata! :D


nojoo, ehkä pääsen tällä kertaa edes maaliin..
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Jacques sanoi:
Eikä unohdeta sitä että kyseessä on mun kotirata!QUOTE]
Ok, päivitetyt kertoimet:
Jacques 1,30
Jussi 1,99
Darren 2,94
lfb 5,00
jne...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Jussi sanoi:
Tänään alkoi mun Kubica-kuuri: aamu alkoi klo 08:30 juoksulenkillä järven ympäri, illalla käsitreenit ja ruokavalion pudotan "-" kaloreille.

Tavoitteena on pudottaa min. 4 kg eli saada elopainoksi 71 kg Hyvinkään kisaan mennessä.

Ostin firmasta nyt kesälomaksi ajolippuja 20 x 10 min Kaanaasen ja Suzuun, ajan ne + käyn ajamassa kaksi muuta kisaa tässä välillä Forssassa sekä yhden ajopäivän Mika Salo Circuitilla

Nyt on siis otettu järeät aseet käyttöön ja uhottu niin että rinta pullistelee :D Saapahan Moe taas häpeämisen aihetta ;)
Treenivideo Eye of the tigerilla säestettynä. Juoksee, horjahtaa järveen, katsoo kypärää silmästä visiiriin, ajaa karttia, se on tiikerin silmä...
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ps. paljonko piti maksaa että pääsit kuvaan ylimmälle korokkeelle?:rolleyes:
 

Örfil

Guest
Punainen on voittajan väri :cool: Tää on selvää urheilupsykologiaa :ahem:

Ps. ei mitään, kakkonen oli mun junnu ja kolmas sen serkku. Ajettiin sukulaismiesten kesken eilen kisa Vorssassa. Pojan kummisetä oli 4. isoveli 5. ja faija jäi keskeytyksen myötä vikaksi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Punainen on voittajan väri :cool: Tää on selvää urheilupsykologiaa :ahem:

Ps. ei mitään, kakkonen oli mun junnu ja kolmas sen serkku. Ajettiin sukulaismiesten kesken eilen kisa Vorssassa. Pojan kummisetä oli 4. isoveli 5. ja faija jäi keskeytyksen myötä vikaksi.
Kakkonen on aika ylpeä suorituksestaan ja kolmas haluis mennä vaihtamaan kalsarit tai sitten sä puristat vitun lujaa.:D :D :ahem:
 

Örfil

Guest
Elä pilkkaa nuoria miehiä! Kavereilla on ikää 14 ja 15. Etpä tainnut olla itsekään tuossa iässä mikään supliikkimiäs :wink: :D

Pojat pätki läjän miehiä, joista yks ajaa kilpaa enskalla (päitsin veteraani 2.), toinen ammatikseen autoa ja kolmas ajaa muuten vaan kymmeniätuhansia kilsoja vuodessa.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Jussi sanoi:
Pojat pätki läjän miehiä, joista yks ajaa kilpaa enskalla (päitsin veteraani 2.), toinen ammatikseen autoa ja kolmas ajaa muuten vaan kymmeniätuhansia kilsoja vuodessa.
Työn puolesta olen todennut, että paskimmat karting-kuljettajat (siis jos puskista reväistään suomalaisia enskertalaisia) löytyvät joukosta moottoripyörällä kilpailevat ja ammatikseen siviiliautoilevat.
 
Ylös