markoj sanoi:
Hitto, jätkällä menee melkeen kaikki putkeen ton Susen kans.
Ei mee :nope: :nope: :nope:
Tein kusimunan ton ajuriasennuksen kanssa. Nyt ei KDE enää starttaa enkä tiedä miten sais korjattua
Toimin
näiden näiden ohjeiden mukaan ja kaikki meni hyvin, kunnes tuli tämä kohta:
sax2 -r -m 0=fglrx -b /usr/X11R6/lib/sax/profile/firegl -i
Ei sax2 tunne parametria i :jaska:
Kokeilin ilman tuota parametria ja aukes ikkuna, jossa voi asennukset tehdä manuaalisesti ja lisäksi siellä oli joku test-namiska, jota painoin ja sain virheilmon, että monitori ei tunne ko. resoluutiota. Poistuin ja kuvittelin olevani fiksu korvaamalla tuon i-parametrin a:lla (automaattinen asennus). Tein ohjeet loppuun ja boottasin..... ja se siittä sitten.
Konsoliin pääsin ja editorilla (vi :jaska: ) poistin /etc/X11/XF86Config -tiedostosta siihen lisäämäni kohdat, mutta ei se tuosta johtunu.
Kokeilin jopa bootata dvd:ltä ja pääsin tilaan, jossa voi korjata hajonneen systeemin. Ei auttanu vaikka se jotain korjaskin.
Kokeilin myäs rpm -e:llä deinstalloida nuo ajurit, mutta ei auttanu.
Todennäköisesti toi X11 (mikä se sitten onkaan, kai se jotenkin liittyy ikkunointisysteemiin?) on jotenkin vituillaan, mutta kun en osaa niin en tiedä mitä vois tehdä.
Harkitin jo uudelleenasennusta, mutta toisaalta kai tohon on pakko olla fiksumpikin keino.
APU-VA! :eek!:
En mä edes tiedä mistä sen näkeen, kun en oo evolutioneihin tottunu näissä linuxeissa. Semmosesta ne jotain höpisi sivuillaan ku kattelin. Ajattelin kokeilla tota ftp-asennusta kunhan keksin mihin sen asentaisin. Vaikuttaa niin lupaavalta vaan sun kokemustes perusteella
Kyllä mä veikkaan, että tää mun versio on ihan ehta piiraattiversio
SuSe:n sivuilta löytyy tieto, että eval-versiota ei voi asentaa vaan se käynnistyy suoraan dvd:ltä.
Tosta on näköjään siis olemassa jo versio 9.2.