sandman72
Asshole
Kerropa, mikä verkkokortti sulla on? Ainakin 3com 590-sarjan korttien ajureissa on (oli) vika, joka sekoittaa muutamien distrojen initscriptit.OoPee sanoi:Alkaa muuten hikkupiljaa vituttaa tämä sydeemi :doubtful: Meinaan nyt ollaan taas siinä vaiheessa, että dhcp-alkoi sekoilemaan ja mä olen sitä mieltä, että se johtuu siitä, että asensin ne atin:n uudemmat ajurit (sama se oli viimeksikin 9.1:n kanssa). No deinstalloin ne nyt sitten, vaan eipä tuo enää mitään auta. Pitää käydä käynnistämässä networkki uudestaan, että pääsee nettiin
Ei millään pahalla Linux-diggaajia kohtaan, mutta on tää tämmöstä saatanan räpeltämistä verrattuna Windowsiin, että alkaa vähitellen mennä hermot
...mutta en mä silti halua luovuttaa
Räpeltämisestä sen verran, että ite oon käyttänyt Linuxia päivittäin (siis työpäivittäin) vuodesta 1997 ja se oli jo silloin vähemmän värkkäämistä kuin Windowsin kanssa. Kyse nyt on vain siitä, mihinkä kukakin on tottunut. Enpä silti ole koskaan suositellut vaihtoa kenellekään. Sen verran vehkeistä ymmärtämistä tuo asentaminen usein vaatii. Tietty jos joku muu asentaa, käyttöhän on sitten ihan samanlaista.