Lisää Hankintoja! vaan

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami

Estate

Well-known member
Kävin tuota 520:sta kanssa käpistelemässä... Jos ostais semmosen ja heittäis Xperian seinään.

Örfil

Guest
Se on ihan hyvä peli, ainoa "puute" on että siinä ei ole salamaa.

Syö kuulemma vähemmän akkua kuin esim. 820. Mulla on duuniluurina 820 ja se pitää ladata joka ikinen päivä :(
520:ymppistä ei.

Makkonen

Guest
Kävin tuota 520:sta kanssa käpistelemässä... Jos ostais semmosen ja heittäis Xperian seinään.
Mä myin tänään mun 920:n pois, en tykännyt WP:stä.
Ostin jo taannoin HTC One:n, johon olen akkukestoa lukuunottamatta ollut tyytyväinen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Oikeesti Jayr:llä oo ikinä ollu WP:tä. Tahtois kyllä, mutta myyjä sano että nat for juu.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Miks lähestulkoon kaikki parturit käyttää satulatuoleja mutta lähestulkoonkaan kaikki satulatuolit ei partureita?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kuva ois kiva. Myllystä.
Tollanen:

Koekäytin sitä just. Eka kerta ku ikinä tollasta kikotinta veivasin.
Hoksasinkin oitis, miksi noissa on yleensä sellanen kansi ton päällä, mihin ne pavut laitetaan...
Karkeudensäätöäkään tuossa ei ole, mut pärjännen ilman sitäkin.
Lisäks tein havainnon, että joko tuota tarvii laittaa vähän enemmän per kuppi tahi sitten pitää antaa sen olla vähän kauemmin ennenku alkaa latkimaan sitä. Luulen, että jo seuraavalla kerralla kahvi tulee olemaan enemmän suunmukaista, kun toi, joka siis oli vähän laihahkoa.
Makuaistihan mulla ei juurikaan eroja noissa kahveissa huomaa, hyvä kun pannukahvin erottaa suodatinkahvista, mutta ei se olekaan se juttu siinä.

-edit- Ihan antiikkista en raaskinut ostaa (meinasin aluks vähän vanhempaa), koska ei sellasta viitsi sitten käyttää kun ei tiedä, kestääkö se.

Viimeksi muokattu: