Lisää Hankintoja! vaan

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mistä löytyi Hellblazer?
Oikeastaan Hellblazer löysi minut. Kaveri on ostellut jotain sellaisia isompia kokonaisuuksia tuosta ja myi mulle tuon albumin... tuosta taustalta kuuluu jotain mutinaa, että ne kaverin ostelemat albumit on uusia ja laajennettua painoksia.

Cradle of Filth: The Manticore and Other Horrors, Tristania: Ashes ja Verenpisara: Aamunodottaja (cds)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Keskiviikkona ostin 3n frisbeen setin (parikymppiä maksoi) kyseisen välineen golfiin tuossa läheisessä maastossa. Mahtoi ammattilaisia vituttaa odottaa ja katsoa etenemistämme, kun mun ja kaverin seteillä pitkätkin heitot oli varmaan vaan 1/3 heidän vastaavista. Toki lähempi tarkastelu näytti heittovälineissäkin olevan isoja eroja. Ensi kerralla sitten bumerangeilla sinne josko ne pitkästyneet naamat muuttuisivat kunnioittavammiksi :)

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Nappasin Prismasta The Biggest Focker collectionin.
[puolustuspuhe]Rouva alkoi leffalaarilla ehdottelemaan ties mitä hölynpölydraamaa tai komediaa (sanoi, että voitas joskus ottaa jotain sellasta mitä yhdessä katellaan, kun mä muka aina hamuan vaan kauhuleffoja), jonka mä hylkäsin oitis, mutta miellyttääkseni häntä tarjosin ekaks ton Focker-sarjan uusinta leffaa blu-ray:nä, mutta havaitsinkin että dvd:nä saa samaan hintaan kaikki kolme leffaa, joten siihen päädyin.[/puolustuspuhe]

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Keskiviikkona ostin 3n frisbeen setin (parikymppiä maksoi) kyseisen välineen golfiin tuossa läheisessä maastossa. Mahtoi ammattilaisia vituttaa odottaa ja katsoa etenemistämme, kun mun ja kaverin seteillä pitkätkin heitot oli varmaan vaan 1/3 heidän vastaavista. Toki lähempi tarkastelu näytti heittovälineissäkin olevan isoja eroja. Ensi kerralla sitten bumerangeilla sinne josko ne pitkästyneet naamat muuttuisivat kunnioittavammiksi :)
Frisbeegolf on varmaan mukavaa ajanvietettä! Kesällä tuli huomattua, että ihan mun lähellä olisi rata kaiken lisäksi!

Hartsa76

Well-known member
Frisbeegolf on varmaan mukavaa ajanvietettä! Kesällä tuli huomattua, että ihan mun lähellä olisi rata kaiken lisäksi!
Jos frisbeegolfrata sattuu vielä olemaan samanlainen kuin kotikaupunkini frisbeegolfrata, tulee samalla harrastettua kuntoiluakin kunnolla jyrkkärinteisten harjujen rinteillä kulkevia väyliä pelatessa.

Vielä mukavampaa ajanvietettä on se kun etsii ryteikköön lentänyttä kiekkoa ja mikään ei voita sitä riemua mikä syntyy kiekon osuessa lähimmän puun kylkeen tai kun kiekko lähtee maahan laskeutumisen jälkeen pyörimään rinnettä alas päätyen kauemmaksi maalikorista kuin mistä heitto lähti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ai se on sit sellanen karvalakkimalli. Itselläni oli jo 80-luvulla sellainen, jossa oli laskin ja joka piippas sekä tasatunnein (piip piip), että puolelta (vain yksi piip). Tai sitten sellanen oli mun kaverilla.
Tossa on yks sellainen hyvä toiminto, että se opastaa takaisin lähtöpisteeseen.

Nimim. Pariisissa lenkillä eksynyt

http://www.heartmonitors.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/c/rc3-gps-composite-web.jpg

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Sarjakuvapokkari, johon David Cronenbergin "History of violence" -elokuva perustuu: