OoPee
Nuori ikäisekseen
Helppo se on arvostella, kun toinen käytti vahingossa väärää maalia :nope:Ei toi mun mielestä näytä Hulk Hoganilta yhtään.
Helppo se on arvostella, kun toinen käytti vahingossa väärää maalia :nope:Ei toi mun mielestä näytä Hulk Hoganilta yhtään.
Mutta on aivan ilmetty Hülkenberg.Ei toi mun mielestä näytä Hulk Hoganilta yhtään.
Hiekat emättimestä?Mitäköhän toi kundi muuten tolla vessaharjalla... ? :eek!:
Siinä tapauksessa en taidakaan ryhtyä arvailemaan mistöä tuo vihreä väri on tarttunut harjan päähän :nope:Hiekat emättimestä?
Katos, punaisia päin ei ajeta?Siinä tapauksessa en taidakaan ryhtyä arvailemaan mistöä tuo vihreä väri on tarttunut harjan päähän :nope:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012053115653511_uu.shtmlErikoinen löytö omakotitalon pihalta -
Luita ja sotilaan tuntolevy
Imatralainen omakotitalon asukas teki omenapuuta istuttaessaan erikoisen löydön.
Poliisi sai keskiviikkona ilmoituksen poikkeuksellisesta löydöstä Imatran Mehiläismäen kaupunginosasta. Omakotitalon pihalta löydettiin viisi kappaletta tuntolevyjä ja muutamia luunkappaleita.
Rikoskomisario Jyrki Hännisen mukaan talon omistaja oli ollut omenapuun istutuspuuhissa, kun vastaan olivat tulleet tuntolevyt ja luut.
- Eivät ne olleet edes kovin syvällä, muutaman kymmenen sentin syvyydessä, Hänninen kertoo.
Luut ovat paljastuneet poliisin tutkimuksissa eläinten luiksi. Ihmisen luita paikalta ei ole löydetty. Kansallisarkiston mukaan löydettyjen tuntolevyjen numerosarjoihin ei ole liitetty tuntolevykorttia, eli tuntolevyjä ei ole koskaan jaettu kenellekään. Hännisen mukaan tuntolevyt ovat peräisin jatkosodan ajalta.
Poliisin mukaan on ilmeistä, että löydetyt esineet on aikanaan jätetty paikalle jätteenä.
IL
Ehkä vähän molempia. Sovitaan, että fifty sixty
Vai oliko tämä nyt sitten hassuttelua vai vittuilua?
Heh, vain täydellinen idiootti kuvittelee otsikon perusteella, että Imatralta on löydetty teloitettujen sotilaiden joukkohautaOlipahan taas melkoinen uutispommi
*kuvittelee*Heh, vain täydellinen idiootti kuvittelee otsikon perusteella, että Imatralta on löydetty teloitettujen sotilaiden joukkohauta
Kaiken kruunaa tuo helvetin kartta johon "tapahtumapaikka" on merkattu
Edit: tuo kartta löytyy siis iltasanomien puolelta.
Epätodennäköisempää. Jos tuota tahtia porukka vetäisi täysi-ikäisyytensä, niin joka toinen saisi moisen aikaan ennen hautaa.Tässä jäi lukijaa askarruttamaan se, notta mikä se sitten on tuo lyhkäsen matematiikan
osoittama todennäköisyys lattiakaivon päälle sammumiselle opiskelija-asunnossa?
Niinku että montako? Kumpaan suuntaan toteutuneet luvut heittävät todennäköisyydestä?
Itseäni hämmästyttää näissä suihkuun sammumisissa se, että jos/kun on umpikännissä
ja tavattoman väsynyt, eikö ihmiselle tule mieleen mennä nukkumaan eikä suihkuun?
Mulle ainakin tulee väsyksissä nukkuminen mieleen, suihkuun en muista sammumispisteessä milloinkaan menneeni. Edes opiskeluaikoina.
Vain kerran olen toasin suihkuun sammunut. Ei aiheuttanut toimenpiteitä. Toveri sammui myös. Aiheutti toimenpiteitä. Eri reissulla.Toasilla sivujensa mukaan 5000 opiskelija-asuntoa.. Promillessa joka vuosi sopivaan kohtaan suihkua sammumisesta johtuva vesivahinko.. Ei minun lyhkäisellä matikalla oikein satu yksiin todennäköisyyksien kanssa, tai sitten Pyryf ollut kaiken takana.
Saanko kysyä ammattilaisen neuvoa kyseisen toimenpiteen suorittamiseen?Vain kerran olen toasin suihkuun sammunut.