Eikö teille kelpaa mikään saatana. Ei saa olla Seiskan juttuja, ei julkkissekoiluja, ei mitään muutakaan. Minusta tuo oli sen verran erikoinen onnettomuus, että laitoin sen nyt tänne. Hyvinkään laitoin kun aihe on aika iso. Ja ei, en saa kiksejä kuolemantapauksista, riitti, että katsoin m.a.m:n kuolevan silmieni alla.Saatko kiksejä kuolemantapauksista? Et tunnu muuta postaavan.
Saatko kiksejä joka vitun asiasta rutisemisesta? Et tunnu muuta postaavan.Saatko kiksejä kuolemantapauksista? Et tunnu muuta postaavan.
Itsehän olen asunut aikoinans lähes k.o. sijainnissa. Siitä pubin nimestä siihen aikaan, se muistaakseni liittyi kauniisiin ja rohkeisiin... Ootas...Mä olen päihtynyt tuossa rakennuksessa. Tosin silloin siinä taisi olla ... ööö olikosse joku Bökholmin pubi tai vastaava? Jos joku tuntee mestoja, niin tuosta n. 150 m on sellainen melko kookas valkoinen kivitalo, jonka portinpielissä on kaksi rautaista kotkaa. Siellä viihdyn n. kerran vuodessa melko rajuissa bakkanaaleissa.
Ylöjärventien varressa sijaitseva aiemmin muun muassa Brookesina ja Pökhölminä tunnettu perinteinen pubikiinteistö ehti olla tyhjillään useamman kuukauden ennen kuin uudet omistajat ottivat sen haltuunsa.
Nuorista Kotkista tuli nelikymppisinä lähtö.Ai Alppu ja Jjusban ovat joskus olleet "rautaisia kotkia"?
Kiitos. Hyvä päivä tänään.Saatko kiksejä joka vitun asiasta rutisemisesta? Et tunnu muuta postaavan.
Anteeksi. Ei kuulu mulle mitä sä tänne postaat. Anteeksi.Eikö teille kelpaa mikään saatana. Ei saa olla Seiskan juttuja, ei julkkissekoiluja, ei mitään muutakaan. Minusta tuo oli sen verran erikoinen onnettomuus, että laitoin sen nyt tänne. Hyvinkään laitoin kun aihe on aika iso. Ja ei, en saa kiksejä kuolemantapauksista, riitti, että katsoin m.a.m:n kuolevan silmieni alla.
Eipä mitään, oi kanssa-jäkeläinen. :thumbup:Anteeksi. Ei kuulu mulle mitä sä tänne postaat. Anteeksi.
APUA! Me törmätään....:frown:Hubble paljasti: Linnunrata törmää naapurigalaksi Andromedaan
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/hubble-paljasti-linnunrata-tormaa-naapurigalaksi-andromedaan/art-1288473619585.html
Se on vähän ärhäkkä tälleen aamupäivällä. Kyllä se tosta leppyy...Saatko kiksejä joka vitun asiasta rutisemisesta? Et tunnu muuta postaavan.
Toivottavasti et nyt raivostu taas mutta......näiden uutisten kopioimisessa tänne ei oikein ole mitään ideaa. Uutisiahan voi lukea jokainen sieltä mistä haluaa. Uutisen tai sen osan voi postata tänne, mutta olellista on kommentoida sitä itse koska tämä on keskustelufoorumi, ei uutisten toistofoorumi.Kolme 16-vuotiasta tyttöä nousi metroon eilen iltakahdeksan jälkeen Kontulan asemalta. Heitä vastapäätä istui mies, joka alkoi jutella tyttöjen kanssa. Hän pyysi tytöiltä tupakkaa. Tytöillä ei sitä ollut, jolloin mies tarjosi heille huumeita. Tytöt kieltäytyivät huumeista.
Mies muuttui aggressiiviseksi ja otti taskustaan mattoveitsen. Hän laittoi veitsen yhden tytöistä kaulalle ja uhkasi tappaa tämän.
-Matkustajana ollut rouva alkoi huudella poliiseja. Mies ilmeisesti poistettiin metrosta, tarkalleen ei vielä ole tiedossa, miten tilanne eteni, tutkinnanjohtaja Tuomo Lotta Helsingin poliisista kertoo.
Järkyttyneet tytöt näkivät tuntia myöhemmin saman miehen Helsingin Rautatieasemalla, ja paikalle tulleet poliisit ottivat miehen kiinni.
Tytöt selvisivät tilanteesta ilman vammoja. Poliisi jatkaa tapauksen tutkintaa muun muassa valvontanauhoja läpikäymällä.