72
Well-known member
Mä kommentoin niihin, joihin tuntuu, että on sanottavaa, ja jos ei oo, jätän sen tehtävän niille, ketä aihepiiri kiinnostaa kommentoida. Linkkaamani uutiset kiinnostaa itseäni jollain tavalla, mutta kaikki ei niin paljon, että kommentoisin.Toivottavasti et nyt raivostu taas mutta......näiden uutisten kopioimisessa tänne ei oikein ole mitään ideaa. Uutisiahan voi lukea jokainen sieltä mistä haluaa. Uutisen tai sen osan voi postata tänne, mutta olellista on kommentoida sitä itse koska tämä on keskustelufoorumi, ei uutisten toistofoorumi.
En raivostu. Mutta en vaan jaksa just nyt, että kaikki mitä täällä teen on jollain tavalla paikallisten haiden ja korppikotkien tarkkailun alla. Aina se muistutus jostain tulee, että miksi oon välillä pitkiä aikoja pois. Tänne on usein kurja palata, mutta joku naivi lapsenusko mulla on näköjään, että tää ois kivempi paikka "sitten seuraavalla kerrralla".
En halua haastaa riitaa, en halua olla mukana selkkauksissa. Ehkä tää paikka on jotenkin muuttunut. Yhä tunnen kiitollisuutta suurta osaa niitä forumilaisia kohtaan, jotka oli auttamassa mua ja tytärtäni uuden elämän alkuun, kun m.a.m. siirtyi ajasta ikuisuuteen.
Ei tässä nyt kummempia.