Aijaa. Mun mielestä tuossa on selvästi takin alla jotain, joka menee hameen alle. Jakkua se tuskin on.No siis, näinhän tuo näyttäisi olevan.
Aijaa. Mun mielestä tuossa on selvästi takin alla jotain, joka menee hameen alle. Jakkua se tuskin on.No siis, näinhän tuo näyttäisi olevan.
Minähän se olen paras sanomaan tästä kaikkea:frank:Hoida homma Kouvo.
Pointtinne on huomioitu ja todettu validiksi.Minähän se olen paras sanomaan tästä kaikkea:frank:
Jospa tuo on alusasu, tyyliin Borat.Aijaa. Mun mielestä tuossa on selvästi takin alla jotain, joka menee hameen alle. Jakkua se tuskin on.
Se on kovin sääli.rakas tmoi. Minihameet eivät ole 2010-luvulla enää samanlaisia kuin Cindy Crawfordin jumppavideoissa.
Totta. Se on kyllä sääli.Se on kovin sääli.
Siltä se kylläkin näyttääJospa tuo on alusasu, tyyliin Borat.
Ja siitähän ajasta SÄ et sitten taas tiedä yhtään mitään :frank::frank:rakas tmoi. Minihameet eivät ole 2010-luvulla enää samanlaisia kuin Cindy Crawfordin jumppavideoissa.
Koko touhu kun perustuu järjellä selittämättömiin asioihin niin ei ole järjettömyyksillä rajaa.Onkohan olemassa mitään uskontoa tai lahkoa, jossa olisi oikeasti järkeä? Vahvasti eppäilen ettei ole.
Hirvenmetsästyksen loppuminen ajaisi yhteiskunnan kriisiin – "Ihmisten sietokynnys ylittyisi jo parissa vuodessa"
Hirvenmetsästys on vähiten vastustusta herättävä metsästysmuoto. Yhteiskunnan toimivuuden kannalta hirvikannan rajoittaminen onkin välttämätöntä. Hallitsematon hirvikannan kasvu aiheuttaisi yhteiskunnalle valtavat rahalliset tappiot. Suurin kärsijä olisi silti hirvi itse.
Mistä on kyse?
Pyysimme asiantuntijoita arvioimaan, mitä vaikutuksia hirvenmetsästyksen loppumisella voisi olla
Hirvikanta voisi kasvaa jo kolmessa vuodessa nelinkertaiseksi
Liikenneonnettomuudet ja metsätuhot lisääntyisivät
Arviot ovat hyvin spekuloivia, sillä tutkittua tietoa hirvikannan hallitsemattomasta kasvusta ei ole
Luonto hoitaisi nopeasti kannan kuriin, mikäli ihminen ei ampuisi myös isoja petoja. Turha hirvenmetsästäjiä sankareina on pitää.YLE:n sivuilta. Kunnioittakaatteen keskuudessamme kulkevia oranssitakkisia ja -lakkisia!
http://yle.fi/uutiset/hirvenmetsastyksen_loppuminen_ajaisi_yhteiskunnan_kriisiin__ihmisten_sietokynnys_ylittyisi_jo_parissa_vuodessa/7491245
Syytä kunnioittaa jos metsässä tai metsästäjän kotona vierailee tai voi joutua "metsästysonnettomuuden" uhriksi.YLE:n sivuilta. Kunnioittakaatteen keskuudessamme kulkevia oranssitakkisia ja -lakkisia!
http://yle.fi/uutiset/hirvenmetsastyksen_loppuminen_ajaisi_yhteiskunnan_kriisiin__ihmisten_sietokynnys_ylittyisi_jo_parissa_vuodessa/7491245
Ei ne kuitenkin vähäiset sudet ja karhut jaksaisi määräänsä enemmän syödä. Petojen määrä ei nykyisellään merkittävästi vähene ampumisen takia. Ne hirvet kuolisivat nälkään ja nälän heikentäminä tauteihin, kun kanta paisuisi yli laidunten tuoton.Luonto hoitaisi nopeasti kannan kuriin, mikäli ihminen ei ampuisi myös isoja petoja. Turha hirvenmetsästäjiä sankareina on pitää.
Missäs me sitten käytäis leikkimässä maamiestä?Eikös tämäkin ongelma ratkea sillä, että lopetetaan kaikki pääkaupunkiseudun ulkopuolelta, siirretään pöndet sivistyksen keskelle ja rakennetaan muuri eristämään muu Suomi pääkaupunkiseudusta.
Ei tarvitse tuskailla harvaan asutun maan ongelmien kanssa. Voisi perustaa kaupunkivaltion ala Singapore. Ylijääneen muun Suomen voisi myydä vaikka Venäjälle tai Ruotsille.