Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2016-2017

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

SOKO

Well-known member
Etelä-Koreasta lahjoitettiin Siperiaan valioluokan poliisikoiran klooneja. Muuten kaikin puolin terveitä ja hyviä koiria, mutta eivät tottele käskyjä eivätkä kestä pakkasta.

http://siberiantimes.com/other/others/news/n0842-failed-cloned-dogs-no-use-to-law-enforcement-because-they-dont-obey-orders-and-hate-cold/

Tarkoituksena on kerätä koiria kloonaamalla rahaa tieteelliseen tutkimukseen, jossa tavoitteena on muun ohella mammuttien palauttaminen maapallolle. Koiran kloonattu pentu maksaa jopa satoja tuhansia euroja.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Mä ehkä tuottajana paketoisin koko ohjelman ja loisin Saanilalle uuden ajankohtaisohjelman kera kirjoittajakaksikon Kivi-Wickström.
Noin viikon uutiset on tainnut ajaa Uutisvuodon ohi ajankohtaishassuttelukategoriassa. Kivihän sielläkin käsikirjoittajana häärii.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Babasta en tiedä mutta Saanilaa pidän itse hyvin hauskana. Ymmärrän tosin, että möykkäämisensä ja hörötyksensä saattaa joitakuita ärsyttää.

Tervohan on jo monta vuotta turvautunut sarkastiseen tyyliinsä, ei niinkään vitsien sisältöön.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Riku Suokas on muuten joskus tuurannut Tervoa Uutisvuodossa. Oliskos vakipestin paikka?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Riku Suokas on muuten joskus tuurannut Tervoa Uutisvuodossa. Oliskos vakipestin paikka?
En usko, että ehtii. Sinällään ei hassumpi (heh!) idea.
Jos ohjelma jatkuu, niin itse istuttaisin Tervon paikalle tuoreen sinkkumiehen, joka ohjelman jälkeen ei lähtisi matkalle maailman ympäri vaan Tampereelle.

Lunssila

Well-known member
Noin viikon uutiset on tainnut ajaa Uutisvuodon ohi ajankohtaishassuttelukategoriassa. Kivihän sielläkin käsikirjoittajana häärii.
NVU on nokkelien nuorien aikuisten satiiri, kun taas Uutisvuoto vanhojen setien. Noin kärjistäen.

Itse en ole Uutisvuotoa katsonut vuosiin, oikeastaan en aktiivisesti sitten Nymanin lähdön. Mutta kymmenvuotiaan Lunssilan suosikkiohjelmia se oli. Puoliakaan vitseistä en tajunnut, mutta silti hekottelin mukana. Aikoinaan tallentelin jopa dikiboksille jaksoja, siirtelin niitä tietokoneelle ja latailin YouTubeen. Tokihan ne on jo sieltä poistettu rikollisena materiaalina, mutta kovalevyltä löytynee vielä.