Antsa Rieppo
Well-known member
Olen hyvin tietoinen asiasta.Vaarattomia huumeita ei ole olemassakaan.
Olen hyvin tietoinen asiasta.Vaarattomia huumeita ei ole olemassakaan.
Kiinan media: Sota USA:n kanssa uhkaa
Kiina uhkaa Yhdysvaltoja sodalla
ulkoministeriksi nousevan Rex
Tillersonin puheiden vuoksi.
Mailla on edessään sota, jos Tillerson
aikoo toteuttaa suunnitelmansa estää
Kiinalta pääsy Etelä-Kiinan meren
saarille, kirjoittavat Kiinan
valtiolliset tiedotusvälineet.
Donald Trumpin ulkoministerikseen
nostama Rex Tillerson oli eilen
senaatin ulkoasiainkomitean kuultavana.
Tillerson ilmoitti, että aikoo estää
kiinalaisten pääsyn näiden Etelä-
Kiinan merelle rakentamilleen saarille.
Itse olen ymmärtäny, että lähinnä venäläisillä on aktiivipanssarointia ja läntisillä vaunuilla ei juurikaan.
Asia kunnossa. Aina sitä oppii. Yhtiömme kiittää.Aktiivipanssarista ei kaikissa olosuhteissa ole ratkaisevaa hyötyä, vaan se lähinnä vain lisää vaunun painoa, joten länsivaunuissa se on lisävaruste. Abramsiin esim on olemassa "kaupunkisotasetti" johon kuuluu myös ERA (explosive reactive armor).
Pah, ajojahtia ja noitavainoa, sano Hakkarainenkin!Persut muuten sponsoroi ihan hyvin valtionkassaa sometuksillaan. Sademies, se läski alkkisämmä Tampereelta sekä vielä Tynkkynen ja Hakkarainen odottamassa tuomiota. Mitäs muita?
Se jääviys ei koske pelkästään omia omistuksia, vaan perheenjäsenet ja sukulaiset/ystävät kuuluvat myös samaan piiriin. Eikä se vaadi mitään tekoja tai vaikuttamisia heidän hyväkseen, vaan pelkkä yhteys riittää.Niinistö Ylellä Sipilän jääviysepäilyistä: Lasten omistukset pitäisi ottaa huomioon
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö otti kantaa Ylen Ykkösaamu-ohjelmassa pääministeri Juha Sipilän (kesk) ympärillä velloneeseen jääviyskeskusteluun.
Juha Sipilän vienninedistämismatkalla oli mukana Chempolis Oy, jota hänen lapsensa omistavat sijoitusyhtiön kautta.
- Olen tätä vähän miettinyt ja minusta tuntuu nyt niin, että pääministeri Sipilä varmasti silloin, kun hän luopui kaikesta henkilökohtaisesta osuudestaan, niin varmasti tunsi tehneensä paljon ja olevansa ikään kuin vapailla vesillä, Niinistö pohdiskeli.
Presidentin mukaan Sipilän olisi pitänyt huomioida myös lähipiirinsä omistukset.
- Nämä tietynlaiset lasten kautta omistukset, ne kuitenkin pitäisi totta kai ottaa huomioon myöskin. Uskon, että se kaikki keskustelu, mitä tässä nyt on käyty, niin on kyllä valistanut häntä ja monia muitakin, Niinistö sanoi.
Presidentti uskoo, että Sipilä on ottanut opikseen.
- Hän varmasti tulee olemaan, veikkaan niin, hyvin varovainen jatkossa, Niinistö sanoi Ykkösaamussa.
Hahaa... ei kannata boksailla, jos tulee turpaan. Olikohan selvinpäin?Nuori mies kävi ohikulkijoiden kimppuun Kajaanissa - antoivat samalla mitalla takaisin
Parikymppisen miehen epäillään käyneen satunnaisten ihmisten kimppuun Kajaanissa lauantaina yöllä.
Lauantaina kello kahden aikaan yöllä nuoren miehen epäillään käyneen muutaman satunnaisen henkilön kimppuun Kajaanin Kauppakadulla.
Mies pahoinpiteli ohikulkijoita pääosin lyömällä. Ei mennyt kauankaan, kun pahoinpitelyn kohteeksi joutuneet ja tilanteen nähneet ulkopuoliset henkilöt alkoivat antaa miehelle samalla mitalla takaisin.
Poliisi korjasi talteen alakynteen jääneen miehen. Mies teki vastarintaa vielä kiinniottotilanteessakin siinä määrin, että häneen jouduttiin kohdistamaan erilaisia hallintaotteita säilöönottotarkastuksen aikana.
Poliisin mukaan tapauksen johdosta kirjattiin seitsemän eri pahoinpitelyä ja haitanteko virkamiehelle. Vammat jäivät lieviksi, eikä kukaan tarvinnut tiettävästi jatkohoitoa.
SANO MUA KANSANRYHMÄKS!!!Mulle ei tarvi sangyssä kuin kuiskata hiljaa korvaan 'kansanryhmä', niin mä oon ihan et wooouuu.
Korruptio tai uuvattius on sallittua valtion johdossa?Jaahas, täällä sipiläagenda jatkuu, siispä taakse poistun.
Mulla olis kanssa vaikeuksia ymmärtää jos nuo kaikki kolme tahoa kiihottuisivat kaikista muslimeja koskevista sioista.Juu ikinä en ole ymmärtänyt mitä helvetin pervoja nuo tuomarit, syyttäjät ja vasemmistovajakit ovat, kun kiihottuvat kaikista muslimeja koskevista sioista. :yuck:
Tuskin tuollaiselle perversiolle on edes nimeä.Mulla olis kanssa vaikeuksia ymmärtää jos nuo kaikki kolme tahoa kiihottuisivat kaikista muslimeja koskevista sioista.