Lupaus.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Finnairin mukaan niitä käytetään niillä vuoroilla, joissa matkustajia on vähemmän. Tuskin niitä kai missään Lontoon reiteillä käytetään. :doubtful:

Embraer-koneita on tarkoitus käyttää kotimaan ja Euroopan-liikenteessä reiteillä ja vuoroilla, joissa Airbus A320 -kalustoa pienempi konetyyppi vastaa paremmin kysyntää.
- Iskukykymme paranee, kun reittiverkostomme ja palvelumme monipuolistuvat. Uudet Embraer-koneet antavat meille joustavuutta palvella asiakkaitamme aiempaa useammilla reiteillä ja myös ruuhka-aikojen ulkopuolella, Suila sanoo.
Käydessäni Prahassa ja Budapestissa lensin niittä MD80-sarjan koneilla, mutta ne varmaan lennetään Airbuseilla jatkossa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jones sanoi:
Tää kommentti herätti mussa hillittömän hilpeyden tunteen:ahem: :D

Toivotan teille mukavaa kahvihetkeä;)
Ei kait tässä mitää iltapäiväkahveita "sen" merkeissä ollut järjestää. :doubtful: :eek!:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kyllä se on Kiikalassa!! :ahem: :ahem:
Tiiätkö että mä olen pikku-koijarina ollut paljonkin Kiikalassa?

Mun täti asui siellä, ja mä kävin säikyttelemässä kanoja kanalassa niin että siellä jo sanottiin että: Jaahas, Jones tulee käymään, kanat munii nahkamunia seuraavan viikon:( :rolleyes:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jones sanoi:
Tiiätkö että mä olen pikku-koijarina ollut paljonkin Kiikalassa?

Mun täti asui siellä, ja mä kävin säikyttelemässä kanoja kanalassa niin että siellä jo sanottiin että: Jaahas, Jones tulee käymään, kanat munii nahkamunia seuraavan viikon:( :rolleyes:
No en kyllä tienny! :eek!: Lentokenttä on sitten sulle ihan tuttu paikka.

Vieläks sulla asuu siellä sukulaisia?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
No en kyllä tienny! :eek!: Lentokenttä on sitten sulle ihan tuttu paikka.

Vieläks sulla asuu siellä sukulaisia?
No ei, muuttivat jo aikoja sitten Saloon.

Pitäisikin kesällä tehdä semmonen nostalgiakierros lapsuuden maisemista. Taalintehdas, Kiikala, Littoinen, Turku,...
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jones sanoi:
No ei, muuttivat jo aikoja sitten Saloon.

Pitäisikin kesällä tehdä semmonen nostalgiakierros lapsuuden maisemista. Taalintehdas, Kiikala, Littoinen, Turku,...
Suomusjärven Ykköspesässä on sitten loistavat, omassa leipomossa leivotut sämpylät. Siks siellä kaikki kaupparatsut ja bussit pysähtyykin. Mutta tän sä varmaan paljon tien päällä liikkuvana tiesitkin.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Tätä lukiessa piti olla varovainen, ettei kahvit tule näppikselle. En näet ajatellut kirjoittaa moganomi-toikkiin mitään :nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Suomusjärven Ykköspesässä on sitten loistavat, omassa leipomossa leivotut sämpylät. Siks siellä kaikki kaupparatsut ja bussit pysähtyykin. Mutta tän sä varmaan paljon tien päällä liikkuvana tiesitkin.
No kun just sielläpäin mä EN liiku. Kuuluu meidän Roiston alueeseen.

Jo nimi: Ykköspesä, on lupauksia antava:D
 
Ylös