Lupaus.

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Seura tekee kaltaisekseen. Siksi "asiallisia "kommentteja ja tottakai myös alapäänjuttuja. Niistähän SÄ tykkäät...;)

Kivekset!

Naurattiko ?:rolleyes:
Mistä se johtuu että sä otat kaiken aina niin henkilökohtaisesti?

Jos täällä on jonkun kahdenvälistä herjanheittoa, niin sä änkeet siihen kuin pikkukakara mustasukkaisesti väliin?

Hommaa omat kivekset millä leikkiä.:ahem: :ahem: :ahem: ;)
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jones sanoi:

Jos täällä on jonkun kahdenvälistä herjanheittoa, niin sä änkeet siihen kuin pikkukakara mustasukkaisesti väliin?

Hommaa omat kivekset millä leikkiä.:ahem: :ahem: :ahem: ;)
Vahingossako mainitsit nikkini ?! :rolleyes:

Ja mikäs sinut sai menemään Ruunarin ja Patriotin herjanheiton väliin ? :rolleyes: Kakaramaisuus vai ?!

Ethän säkään omilla kiveksilläs leiki....:ahem:

ps. "Kahdenvälistä herjanheittoa" yleisellä voorumilla. :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä jäin ihan sanattomaksi sun verbaaliakrobatian nähtyäni:thumbup:

Pidä toi:ahem:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jones sanoi:
Mä jäin ihan sanattomaksi sun verbaaliakrobatian nähtyäni:thumbup:

Pidä toi:ahem:
Pidetään. :thumbup:

Ylipäätään sun ei ole varmaan tarpeen jatkossa mainita meikäläisen nikkiä sellaisissa yhteyksissä mihin ne eivät kuulu. En tarkoita nyt tätä toikkia vaan muita. Olen ollut havaitsevinani sun kirjoittelussa tällaista piirrettä. Eli ihan täysin et meikäläisen mulkkumaisuutta voi pistää minun nimiini...;)

Tokihan voit niin tehdä, mutta älä sitten itke jälkikäteen että olen niihin jollain tasolla kirjoitellut - vakavasti tai huumorilla. (tosin ilmeisesti sun on vaikea käsittää meikäläisen huumoria...etkä liene ainut...:D )



:thumbup:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Jones sanoi:
Mitens toi Ruotsin ilmavoimat?

- ja niiden lentävä silitysrauta?
Tippui, taas:

Jas 39 Gripen -hävittäjä syöksyi mereen Karslkronan eteläpuolella Ruotsissa keskiviikkoaamuna. Koneen lentäjä onnistui pelastautumaan heittoistuimella. Hänet kuljetettiin sairaalahoitoon.
Aiemmin koneita on syöksynyt maahan vuosina 1989, 1993 ja 1999.
:thumbup:
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11219
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Hesari:

Finnair on kaikkea muuta kuin tyytyväinen uuden lentokalustonsa pienimmän pään konetyyppiin, brasilialaiseen Embraeriin.

Uusien koneiden luovutusten myöhästelyt pakottavat Finnairin improvisoimaan liikenneohjelmiaan ja takkuileva varaosahuolto johtaa jo käytössä olevien koneiden pitkiin seisokkeihin maassa.

"Etenkin Embraerin alihankkijoiden kanssa on ollut isoja ongelmia. Monien varaosien laatu on ollut huono", sanoo Finnairin lentotoimintaryhmän johtaja Hannes Bjurström.

Yhtiö on tilannut kaikkiaan 20 Embraer-konetta. Puolet niistä on 76-paikkaisia E-170- ja toiset puolet satapaikkaisia E-190-tyyppejä. Tilausten kokonaisarvo on 364 miljoonaa euroa.

Sao Paolon tuntumassa Brasiliassa sijaitseva tehdas on toistaiseksi luovuttanut kaikki kymmenen 170- ja neljä 190-konetta. Bjurströmin mukaan kaikki luovutukset ovat olleet myöhässä ainakin kuukauden sovitusta aikataulusta.


Bjurströmin johtamille Finnairin operaatioille Embraer-aikataulujen kaatuminen on aiheuttanut suuria ongelmia. Osa tälle konetyypille suunnitelluista lennoista joudutaan lentämään korvaavalla Airbus-kalustolla.

Embraerin tekniset ongelmat ovat johtaneet jo yhteen lento-onnettomuustutkintaankin. Viime vuoden helmikuussa kaksi E-170-koneen päälaskutelineen neljästä renkaasta räjähti laskussa Helsinki-Vantaalle. Tapaus tutkittiin vaaratilanteena ja tutkintalautakunnan suositukset saivat valmistajatehtaan tekemään muutoksia koneen jarrujärjestelmään.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Heheh, nyt kaikki Embraerit menee huoltoon. Ihan vaan varmuuden vuoks kun niissä on ollut vikoja niin paljon. Radiossa kerrotun mukaan selvästi enemmän kuin Finnairin muussa kalustossa.
Yks läheltä piti-tapaus on johtanut jo tutkintaan ja teknisistä vioista johtuvia peruutuksia on aiheutunut huomattavan paljon muuhun laivastoon verrattuna.
Juuri radiossa haasteteltavana oleva Finnairin jehu kertoi, että tilanteesta tekee erityisen huolestuttavan se, että vikoja on löytynyt niin monista eri osakokonaisuuksista.

Kaikkihan(?) me muistamme aiemmat tämäntyyppiset lausunnot: :D
312T4 sanoi:
Hyviä koneita ne ovat; ei Finnair paskaa osta:thumbup:
 

Örfil

Guest
Pari asiaa: 1) lennän vain finskin koneilla (tästä on tullut jo sanomista töissä) 2) mustalle listalle meni nyt embarrasementit vai mitä ne nyt oli

T: helvatan lentopelkoinen myös

Ps. viime lomareissun menolennolla otin perskännit, sitä edellisellä pillerihumalat. Tammikuussa on edessä lento Bangkokiin ja sinne on jo pilleriresepti hankittu! Turha vittuilla neidiksi, toi on sellainen asia jolle ei vaan voi mitään. Olen totaalisesti Ruunarin kannalla! Olen sisäistänyt asian niin, että tunnen oloni turvattomaksi kun en ole itse puikoissa. Pelkään myös muiden ihmisten auton kyydissä. Antaiskohan ne mun lentää Bangkokkiin? :idea: Ihan perusliksalla?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tuli muuten tämä toikki mieleen tästä uutisesta.
Finnairinkin käyttämät Embraer-lentokoneet ovat saaneet uusia tarkastusohjeita. Koneissa on havaittu metallin väsymistä ja huolto-ohjelma on päivitettävä, viranomaiset sanovat.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
En tule koskaan kilpailemaan Formula Kakkosissa.
 
Ylös