Lupaus.

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hyökkäys? Se oli lähinnä ihmettelyä, että miksi nomi alkoi tästä asiasta heittää henkilökohtaista vittuilua.
Mitä helkkarin väliä sillä on, koska mä vastaan Nomin viesteihin ja miten ihmeessä se sun persettäs kaivelee?

Jos Concorde jätetään pois luvuista, niin Embraer on valmistanut tähän mennessä maailman ylivoimaisesti onnettomuusherkimmät koneet.
Ei kaivele mitenkään!:thumbup:

Mä kuvittelin, että Concorde on turvallinen kone... Eihän niillä oo suuremmin muita ongelmia ollut kuin tuo viimeinen suuri onnettomuus?:confused:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
patriot sanoi:
Ei kaivele mitenkään!:thumbup:

Mä kuvittelin, että Concorde on turvallinen kone... Eihän niillä oo suuremmin muita ongelmia ollut kuin tuo viimeinen suuri onnettomuus?:confused:
Siks se poislukien, että jo yks onnettomuus vaikuttaa sen tilastolukemiin tavattoman paljon. Ja on parin onnettomuutensa takia tilastoissa turvattomin kone.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
patriot sanoi:
Ei kaivele mitenkään!:thumbup:

Mä kuvittelin, että Concorde on turvallinen kone... Eihän niillä oo suuremmin muita ongelmia ollut kuin tuo viimeinen suuri onnettomuus?:confused:
Joo, mutta jos otat huomioon, montako niitä Concordeja ylipäätään oli, niin yksikin suuri onnettomuus, nostaa rosentit aika korkeeksi :rolleyes:

Tilastollisesti otanta siis on liian pieni.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moon kyllä Ruunarin kanssa samoilla linjoilla siitä että lentäminen on vittumaisinta puuhaa mitä maan päällä voi tehdä. Vältän kyllä itekkin lentämistä viimeseen saakka. Ja selvinpäin en niihin putkiloihin mene.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
En löydä enää niitä tilastoja, jotka kaivelin viimeksi asiasta keskusteltaessa, mutta jos en ihan väärin muista, Concordella on 8-kertainen vaara joutua onnettomuuteen per lentomaili kuin seuraavaksi vaarallisimmalla. Ei ehkä juuri kahdeksankertainen, mutta siis kertaluokkaa se oli.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
OoPee sanoi:
Joo, mutta jos otat huomioon, montako niitä Concordeja ylipäätään oli, niin yksikin suuri onnettomuus, nostaa rosentit aika korkeeksi :rolleyes:

Tilastollisesti otanta siis on liian pieni.
Jaa sitä toi Runar meinasi! No tuohan ei merkkaa yhtään mitään Concorden tapauksessa... Yksi onnettomuus vanhalle koneelle..
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
KnowHow sanoi:
Moon kyllä Ruunarin kanssa samoilla linjoilla siitä että lentäminen on vittumaisinta puuhaa mitä maan päällä voi tehdä. Vältän kyllä itekkin lentämistä viimeseen saakka. Ja selvinpäin en niihin putkiloihin mene.
Mä en taas oo koskaan pelännyt lentämistä. Sen verran pyrin katsomaan että en mihinkään Saudi-Arabian lentoyhtiön koneisiin nouse. Muuten ei oo ongelmaa.

Suurempi riski on kuolla auto onnettomuudessa tai nakkikioskin jonossa Porissa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
patriot sanoi:


Suurempi riski on kuolla auto onnettomuudessa tai nakkikioskin jonossa Porissa.
En usko tuohon nakkikioskijonojuttuun. Itse muistan koskaan Porissa kuolleen kaks ihmistä nakkikioskijonoon. Tai siis mun silmiini ei ole enmpää uutisia osunut.
Mutta sähän äkkiä nyt väännätkin tilastoista luvut, jotka todistaa, että on vaarallisempaa jonottaa Porissa nakkeja kuin lentää lentokoneella. Ota vaikka tuo 2 kuolemaa nakkijonossa laskelmiesi pohjaksi.

Tieliikenteen vaarallisuus sen sijaan on ihan yleisesti tunnettu juttu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
No ei merkkaa ei. Sikshän mä juuri sanoin, että Concorde pois lukien. :rolleyes:
Olet liukumassa pahaenteisesti Patriotin kyhäämään jarna-ansaan:D

Ei puutu kohta kuin MegaMogaNomi heittämässä 'asiallisia' kommenteja:rolleyes:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tossa lentopelossa mitkään todennäköisyydet paina. Kerran olin lentämässä ja heitin tsoukkia lentopelostani. Lentoemo alkoi selittämään ensin turvatarkastuksista ja sitten luonnonlaeista: mä sanoin että oon ollu kesäduunissa turvatarkastajana ja ammatti on teoreettinen fyysikko. Vittu auta mitkään tiedot. Kun pelottaa niin pelottaa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Se uusi iso Airbus muuten lensi tänään:eek!:
Eikä lentänyt, trikkikuvaa kaikki tyynni.

SITÄ ON SEURATTU LIVENÄ TÄLLÄKIN FORUMILLA TÄNÄÄN.

HUOMENTA! :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Tossa lentopelossa mitkään todennäköisyydet paina. Kerran olin lentämässä ja heitin tsoukkia lentopelostani. Lentoemo alkoi selittämään ensin turvatarkastuksista ja sitten luonnonlaeista: mä sanoin että oon ollu kesäduunissa turvatarkastajana ja ammatti on teoreettinen fyysikko. Vittu auta mitkään tiedot. Kun pelottaa niin pelottaa.
En voi minäkään sanoa nauttivani lentämisestä. Otan aina yhden (ainakin) vatsalääkkeeksi ennen lentoa.

On muuten harvinaisen tyyristä litkii konkkaa Seutulassa. Lomakassassa on 50 egen lovi ennenkuin olet edes tuubissa istumassa:nope:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jones sanoi:
Olet liukumassa pahaenteisesti Patriotin kyhäämään jarna-ansaan:D

Ei puutu kohta kuin MegaMogaNomi heittämässä 'asiallisia' kommenteja:rolleyes:
Seura tekee kaltaisekseen. Siksi "asiallisia "kommentteja ja tottakai myös alapäänjuttuja. Niistähän SÄ tykkäät...;)

Kivekset!

Naurattiko ?:rolleyes:
 
Ylös