Muistoja kivoja. Itse jotain 14-15 vuotiaana tulin bussilla noin 100 km, ja melko täydessä autossa menin ikäiseni tumma/pitkähiuksisen tytön viereen. Se sitten matkalla nojasi mun olkapäähän väsyneenä. Päätepysäkin jälkeen en nähnyt enää. Vähän teinipojun sydän pamppasi, ja mietin mikäköhän tarinansa oli.Nuoruuden toilailujen lisäksi tuli mieleen 15 minuutin sielunkumppanuus lombardialaisessa maisemahissiissä belgialaisen arkkitehtineitokaisen kanssa parikymmentä vuotta sitten. Oisko se sitten se.
Pari viikkoo, pidempäänkin varmaan ois kestänyt jos ei ois akka soittanut päivää ennen jouluaattoa ja kertonut löytäneensä elämänsä rakkauden. Elämän rakkauden kanssakaan ei ollut kuin pari viikkoa. Intti kuulemma ole esteenä minun kanssa pidemmälle suhteelle, ei jaksanut odottaa.Eli kysytäämpäs vaihteeksi lyhyintä
Lentokoneessa tulee aina viereen noita olkapäähännojailijoita ja käsilämmittäjiä. Tai sitten istuimet ovat vaan kapeitaMuistoja kivoja. Itse jotain 14-15 vuotiaana tulin bussilla noin 100 km, ja melko täydessä autossa menin ikäiseni tumma/pitkähiuksisen tytön viereen. Se sitten matkalla nojasi mun olkapäähän väsyneenä. Päätepysäkin jälkeen en nähnyt enää. Vähän teinipojun sydän pamppasi, ja mietin mikäköhän tarinansa oli.
Lentoaseman check-in automaatin istuinpaikkavalinnassa pitäis olla kuvat niistä jotka jo ovat paikkansa valkanneet. Nykyään kun portilla ympärillään olevia arvioi niin viereen tulee aina se jonka siihen viimeiseksi haluaisi...Lentokoneessa tulee aina viereen noita olkapäähännojailijoita ja käsilämmittäjiä. Tai sitten istuimet ovat vaan kapeita
ei toki.. Se on mulla edelleen. Tämä on se, jonka annoin pikkuveljelleni, kun olin itse polkenut sen puhki.Oliko tämä nyt se, joka katkesi kesken kovan suorituksen? :doubtful:
Hirveä ajatus.Tällaisen äärellä sitä aina tajuaa, miten tärkeää olisi maksimoida tilanne.
Halpalennoilla yli puolet matkustajista on seksuaalisesti aktiivisia parikymppisiä naisia, joten kertoimien pitäisi olla ihan hyvät. Tosin Air Balticilla jouduin kerran keskipaikalle kypsien venäläisten milffien väliin.Lentoaseman check-in automaatin istuinpaikkavalinnassa pitäis olla kuvat niistä jotka jo ovat paikkansa valkanneet. Nykyään kun portilla ympärillään olevia arvioi niin viereen tulee aina se jonka siihen viimeiseksi haluaisi...
Kyllä nyt on melkoisen optimistinen profilointi sulla. Erittäin vaikeaa on kuvailla esimerkiksi tyypillistä Ryanairin asiakasta. Tasaisesti kaikenikäistä ja varmaan melko tasan on sukupuolijakaumakin.Halpalennoilla yli puolet matkustajista on seksuaalisesti aktiivisia parikymppisiä naisia
Määrittele seurustelusuhde. Ei tällaiseen muuten voi vastata.Eli kysytäämpäs vaihteeksi lyhyintä
Itsellä 4kk vuonna -96, entäs muilla?
(Jonin 24h nettideitticumshottimature-uneksimisia ei lasketa tähän mukaan sitten)