Lyhyin seurustelusuhde?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Läskitissit. <3 flap, flapt. Voi kuivata pyyhkeellä aluset, juustoiset.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Nuoruuden toilailujen lisäksi tuli mieleen 15 minuutin sielunkumppanuus lombardialaisessa maisemahissiissä belgialaisen arkkitehtineitokaisen kanssa parikymmentä vuotta sitten. Oisko se sitten se.
Muistoja kivoja. Itse jotain 14-15 vuotiaana tulin bussilla noin 100 km, ja melko täydessä autossa menin ikäiseni tumma/pitkähiuksisen tytön viereen. Se sitten matkalla nojasi mun olkapäähän väsyneenä. Päätepysäkin jälkeen en nähnyt enää. Vähän teinipojun sydän pamppasi, ja mietin mikäköhän tarinansa oli.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Eli kysytäämpäs vaihteeksi lyhyintä :D
Pari viikkoo, pidempäänkin varmaan ois kestänyt jos ei ois akka soittanut päivää ennen jouluaattoa ja kertonut löytäneensä elämänsä rakkauden. Elämän rakkauden kanssakaan ei ollut kuin pari viikkoa. Intti kuulemma ole esteenä minun kanssa pidemmälle suhteelle, ei jaksanut odottaa.

Mangelo

Well-known member
Muistoja kivoja. Itse jotain 14-15 vuotiaana tulin bussilla noin 100 km, ja melko täydessä autossa menin ikäiseni tumma/pitkähiuksisen tytön viereen. Se sitten matkalla nojasi mun olkapäähän väsyneenä. Päätepysäkin jälkeen en nähnyt enää. Vähän teinipojun sydän pamppasi, ja mietin mikäköhän tarinansa oli.
Lentokoneessa tulee aina viereen noita olkapäähännojailijoita ja käsilämmittäjiä. Tai sitten istuimet ovat vaan kapeita :confused:

jjv

Arschloch
Lentokoneessa tulee aina viereen noita olkapäähännojailijoita ja käsilämmittäjiä. Tai sitten istuimet ovat vaan kapeita :confused:
Lentoaseman check-in automaatin istuinpaikkavalinnassa pitäis olla kuvat niistä jotka jo ovat paikkansa valkanneet. Nykyään kun portilla ympärillään olevia arvioi niin viereen tulee aina se jonka siihen viimeiseksi haluaisi...

uuci

Well-known member
En oo seurustellu. On tytöt toki yrittäneet saada minua seurustelemaan, mutta en ole alkanut.

Mangelo

Well-known member
Lentoaseman check-in automaatin istuinpaikkavalinnassa pitäis olla kuvat niistä jotka jo ovat paikkansa valkanneet. Nykyään kun portilla ympärillään olevia arvioi niin viereen tulee aina se jonka siihen viimeiseksi haluaisi...
Halpalennoilla yli puolet matkustajista on seksuaalisesti aktiivisia parikymppisiä naisia, joten kertoimien pitäisi olla ihan hyvät. Tosin Air Balticilla jouduin kerran keskipaikalle kypsien venäläisten milffien väliin.

jjv

Arschloch
Halpalennoilla yli puolet matkustajista on seksuaalisesti aktiivisia parikymppisiä naisia
Kyllä nyt on melkoisen optimistinen profilointi sulla. :D Erittäin vaikeaa on kuvailla esimerkiksi tyypillistä Ryanairin asiakasta. Tasaisesti kaikenikäistä ja varmaan melko tasan on sukupuolijakaumakin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jos nyt lasketaan ihan oikea seurustelusuhde, jossa käytiin tutustumassa vanhempiinkin, niin peräti viisi päivää. Ilmeisesti olin väärästä porukasta näin niinkuin kuulopuheiden perusteella.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Joku viikko joskus 18-vuotiaana. Sitten tuli se tekstari josta herkimmät ajaisivat autolla täysillä päin kallioleikkausta kun elämä pilalla :D

Knoukka

Well-known member
Mitä lyhyempi seurustelusuhde niin sitä huonompi ihminen. Ei sillä väliä, että suhde on yhtä kärsimystä ja valhetta, pääasia että se kestää vaan eikä pääse naapurit sanomaan, että taas se erosi kun on sellanen huithapeli!