Mitä Hirvonen ja Latvala tekevät tuossa joukossa? No, ehkä Hirvonen voisi juuri ja juuri vertautua Burnsiin.Sebastien Loeb. Ainahan voidaan väitellä kuinka Hirvonen, Latvala, Grönholm, Mäkinen, McRae, Burns jne. olivat/ovat nopeampia .
"ainahan voi väitellä" sitä hän tarkoitti.Mitä Hirvonen ja Latvala tekevät tuossa joukossa? No, ehkä Hirvonen voisi juuri ja juuri vertautua Burnsiin.
Latvalahan on tällä hetkellä jo nopeampi kuin Loeb mutta tulosten teon kanssa on vielä niin ja näin...Mitä Hirvonen ja Latvala tekevät tuossa joukossa?
Latvala on ollut Loebia nopeampi vain yhdessä rallissa, Ruotsissa. Argentiinan muutamaa ek:ta tuskin kannattaa laskea. Sardiniassa Loeb oli ihan yhtä kova silloin, kun kilpaa ajettiin vertailukelpoisissa oloissa. Jordaniassa ja Kreikassa Loeb oli nopeampi.Latvalahan on tällä hetkellä jo nopeampi kuin Loeb mutta tulosten teon kanssa on vielä niin ja näin...
Jep, helppohan se on olla nopeampi kun vetää ensimmäisenä päivänä ulos ja pääsee takomaan niitä kovia aikoja paineetta muina päivinä putsaantuneella tielläLatvalahan on tällä hetkellä jo nopeampi kuin Loeb mutta tulosten teon kanssa on vielä niin ja näin...
Sanoin että Latvala on nopeampi kuin Loeb en että hän olisi maailman paras. Absoluuttista maailman parasta ei edes kannata yrittää todistella kenestäkään, on vain oman aikansa parhaita kuten Loeb nyt.Ja maailman parhaaksi rallikuskiksi pääsemiseen vaaditaan myös niitä tuloksia.
Ei muuta miksikään sitä tosiasiaa että Latvala on jo nyt nopeampi kuin Loeb.Jep, helppohan se on olla nopeampi kun vetää ensimmäisenä päivänä ulos ja pääsee takomaan niitä kovia aikoja paineetta muina päivinä putsaantuneella tiellä
Jep. Arvostus nousi minun kirjoissani tappiinsa tuon Neste Rallin voiton jälkeen. Vaikka aina voi tietysti spekuloida sillä että Loebilla on ollut kalustoetu Citroenilla jne., niin eipä siellä kärkisijoilla oikein muita sitikkakuskeja ole Loebin aikana ollut. Nyt vielä kun hän vei Jyväskylän voiton kahden suomalaisen vetomiehen nenien edestä, ja toiselta vieläpä ihan vaan sen takia että oli oikeasti nopeampi, niin ei voi kuin hattua nostaa. Samanlainen lahjakkuus raa'an nopeuden suhteen kuin Räikkönen, ellei jopa lahjakkaampi.Nykykuskeista ehdottomasti Loeb. Uskomatonta sinänsä, että ranskalainen vetelee soralla helposti samaa vauhtia (usein kovempaakin) kuin suomikollegat, siihen päälle se fakta, että asfaltilla kaveri on ylivoimainen verrattuna suomalaisiin, niin ei ihme jos mestaruuksia tulee vielä ennätysmäärä.
Onko tästä minkälaisia todisteita olemassa? Muutakin kuin VM toimittajien hehkutus? Itse näen asian kuten Valde.Ei muuta miksikään sitä tosiasiaa että Latvala on jo nyt nopeampi kuin Loeb.
Oletko aivan varma? Onko mun tilastolahde vaarassa??? Korjaatko kohdan jonka sanot olevan vaara.Ja lakisääteinen pilkunviilaus. 7Son7, jos ymmärsin oikein tilastoasi, että suluissa aina vuoden mestari, niin listan alku on virheellinen.
UlkomuististaOletko aivan varma? Onko mun tilastolahde vaarassa??? Korjaatko kohdan jonka sanot olevan vaara.