AnttiL
Reittinörtti
Loeb on aina vaikuttanut jotenkin vilpittömän kohteliaalta ja ystävälliseltä, Ogier taas vähän juonittelevalta ja kireältä. Ja sattumalta Ogier on varmaan ainoa, jonka kanssa Loebilla on ollut henkilökohtaisia kahnauksia.
Molemmilla on myös se tausta, että tallipaikat on aina tulleet ajamalla eikä isän tai managerin rahalla (varmasti FFSA auttoi jossain kohtaa).
Loebille muuten vielä lisäpisteitä siitä että palasi eläkkeeltä 2018 ajamaan Citroenia ja voittamaan Katalonian (ja johtamaan heti paluukisaa Meksikossa). Hyundai-ajot olisi voinut melkein jättää ajamatta (huhujen mukaan molemmat Sebit eivät mahtuneet samaan talliin).
								Molemmilla on myös se tausta, että tallipaikat on aina tulleet ajamalla eikä isän tai managerin rahalla (varmasti FFSA auttoi jossain kohtaa).
Loebille muuten vielä lisäpisteitä siitä että palasi eläkkeeltä 2018 ajamaan Citroenia ja voittamaan Katalonian (ja johtamaan heti paluukisaa Meksikossa). Hyundai-ajot olisi voinut melkein jättää ajamatta (huhujen mukaan molemmat Sebit eivät mahtuneet samaan talliin).
 
				 
 
		 
 
		 
 
		 Varsin tasaisesti Loeb ja Ogier saivat mielestäni ajaa kilpaa, kun olivat tallikavereina. Ogier tuskin oli harmissaan, kun paikka Volkkarilta avautui ja ykköskuskin asema siellä. Ihan normaalia kilpaurheilua, että taistellaan tallin sisällä, jos kuskit ovat nopeudeltaan tasavertaisia. Ei siellä haluta kakkosviuluksi jäädä, tai sitten kilpailuvietissä on jotain vikaa.
 Varsin tasaisesti Loeb ja Ogier saivat mielestäni ajaa kilpaa, kun olivat tallikavereina. Ogier tuskin oli harmissaan, kun paikka Volkkarilta avautui ja ykköskuskin asema siellä. Ihan normaalia kilpaurheilua, että taistellaan tallin sisällä, jos kuskit ovat nopeudeltaan tasavertaisia. Ei siellä haluta kakkosviuluksi jäädä, tai sitten kilpailuvietissä on jotain vikaa.