Tein havainnon että jengi jakaantuu kahtia. Niihin jotka diggaavat juuri noita nykyajan sarjoja ja sitten niihin jotka diggaavat vanhusten sarjoista. Kahtiajaon ulkopuolelle jäävät kukkahattutädit, jotka eivät seuraa telkkaria juuri ollenkaan.Formulanomi sanoi::thumbup:
Juuri niin. :thumbup:
Kyl määkin muistelisin, että Kupla oli tosi hyvä. Vai mistä saippuasta työ puhutte ?
Itteasiassa nämä nykyajan sarjat tuntuvat tosi paskoilta. (mm. 24, lost). Tämä ei ollut provoa vaan totuus. Fakta.
Bumtsibum ja Napakymppi loppuneet, ja Kauniit&rohkeat tauolla, niin onko siellä enää mitään katsottavaa? :nope:Jacques sanoi:Tein havainnon että jengi jakaantuu kahtia. Niihin jotka diggaavat juuri noita nykyajan sarjoja ja sitten niihin jotka diggaavat vanhusten sarjoista. Kahtiajaon ulkopuolelle jäävät kukkahattutädit, jotka eivät seuraa telkkaria juuri ollenkaan.
Höh....ei se Kupla ollut mikään "kukkahattusarja", kun aikanaan tuli.Jacques sanoi:Tein havainnon että jengi jakaantuu kahtia. Niihin jotka diggaavat juuri noita nykyajan sarjoja ja sitten niihin jotka diggaavat vanhusten sarjoista. Kahtiajaon ulkopuolelle jäävät kukkahattutädit, jotka eivät seuraa telkkaria juuri ollenkaan.
Samoin. Salkkareita katsoin pari kertaa viimeviikolla, mutta sitten unohdin. Ja nyttenkin on parempaa menoa kuin jäädä odottamaan Ismon kohtauksia.lfb sanoi:Täytynee tunnustautua kukkahattutädiksi. Ei tule mieleen, mitä sarjaa olen viimeksi tv:stä katsonut.
Tämä on taas yksi niistä monista asioista, joiden ansiosta hu9omaa olevansa totaalinen junnu.Runar ja Kyllikki sanoi:Ennen osattiin tehä mm. tällasia, Silkkitie , Berlin Aleksanderplatz. Okalinnut , Sodan tuulet, Veri ja kunnia , Lunta tupaan, Valtataistelu/The gangster chronicles, Kultainen apina Paul Hogan show, sekä aivan loistava Shogun
Kylmän ringin jälkeen pitää ottaa Kuuma piiri :wink:kouvotsvoni sanoi:Pähkäsinpä lisää: komedioista Frasier, piirretyistä Simpsonit..ja ylipäänsä paras siis tuo Kylmä rinki.
Milloin uusitaan Kylmä rinki kokonaisuudessaan?kouvotsvoni sanoi:..ja ylipäänsä paras siis tuo Kylmä rinki.
Pirun hauska sekin :thumbup:Vellu sanoi:Mainitaan nyt taas Sledgehammer.
Osaatko vastata siihen jota jo sätissäkin kyselin, kun ilmeisesti seuraat X-Filesiä. Alunperinhän se yks tyyppi oli suomalaisissakin käännöksissä Syöpämies.Nick_W sanoi:Nykyisistä sarjoista: 1. Lost 2. Supernatural 3. Shield Vanhoista sarjoista: 1. MacGyver 2. Miami Vice 3. X-Files
Matxihan tohon vastas sätissä. Että eikös se ollut englanniksi cigarettes smoking man? Eli tupakkamies olis siis oikea suomennos...Runar ja Kyllikki sanoi:Osaatko vastata siihen jota jo sätissäkin kyselin, kun ilmeisesti seuraat X-Filesiä. Alunperinhän se yks tyyppi oli suomalaisissakin käännöksissä Syöpämies.
Onko se jostain juoneen tms. asiaan liittyvästä syystä nykyisin uusintakierroksilla alettu kääntää (ainakin minun korvaani) väärin Tupakkamieheksi?
Mun mielestä se alkuperäinen Syöpämies ois paljon oikeampi nimi....mutta mä olenkin katsonut vain jakson sieltä toisen täältä ja niistä saa kyllä sen kuvan että ois oikeestaan oleelllistakin että se ois nimenomaan Syöpämies eikä Tupakkamies.
Tai sit Huimis on jäänyt 80-luvulleS.A sanoi:Tämä on taas yksi niistä monista asioista, joiden ansiosta hu9omaa olevansa totaalinen junnu.
Ainut sarja, jota noista olen muistaakseni nähnytkään, on Lunta tupaan, joka kyllä ihan miellytti minua. Okalinnut haluaisin melkein nähdä luettuani tuossa kuukausi sitten kirjan.
patriot sanoi:Matxihan tohon vastas sätissä. Että eikös se ollut englanniksi cigarettes smoking man? Eli tupakkamies olis siis oikea suomennos...
Ainakin sarjassa siitä miehestä käytetään englanninkielisessä puheessa nimeä Cancerman.patriot sanoi:Matxihan tohon vastas sätissä. Että eikös se ollut englanniksi cigarettes smoking man? Eli tupakkamies olis siis oikea suomennos...