Maailman paras tv-sarja

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Ritari Ässä
MacGyver

(molemmista koko tuotanto koneella, hitto estä kesti kauan imuttaa! :D :eek: )

Matlock.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
:thumbup:

Juuri niin. :thumbup:

Kyl määkin muistelisin, että Kupla oli tosi hyvä. Vai mistä saippuasta työ puhutte ?

Itteasiassa nämä nykyajan sarjat tuntuvat tosi paskoilta. (mm. 24, lost). Tämä ei ollut provoa vaan totuus. Fakta.
Tein havainnon että jengi jakaantuu kahtia. Niihin jotka diggaavat juuri noita nykyajan sarjoja ja sitten niihin jotka diggaavat vanhusten sarjoista. Kahtiajaon ulkopuolelle jäävät kukkahattutädit, jotka eivät seuraa telkkaria juuri ollenkaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
Tein havainnon että jengi jakaantuu kahtia. Niihin jotka diggaavat juuri noita nykyajan sarjoja ja sitten niihin jotka diggaavat vanhusten sarjoista. Kahtiajaon ulkopuolelle jäävät kukkahattutädit, jotka eivät seuraa telkkaria juuri ollenkaan.
Bumtsibum ja Napakymppi loppuneet, ja Kauniit&rohkeat tauolla, niin onko siellä enää mitään katsottavaa? :nope:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
Höh....ei se Kupla ollut mikään "kukkahattusarja", kun aikanaan tuli.

Musta nämä 24,Lost,4400, CSI ovat tehty niin huonosti, että ei viitsi seurata.
Telkkaria seuraan ihan koko rahan edestä eli köyhien kanavien lisäksi on Canal+ ja tv1000. Tarjonta on hiukka toista, kuin nuo em. sarjat, jotka ei todellaankaan ole koukuttanut.

Meikäläinen pitää - toisinkuin kaiketi useammat kukkahattutädit - Scifi sarjoista (esim. Babylon 5, Galactica jne.) myös jotkut historiaan perustuvat sarjat ovat olleet hyviä. Näiden lisäksi tykkään tietty hulvattoman hauskoista sarjoista kuten Pokka pitää, Simpsonit yms.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Täytynee tunnustautua kukkahattutädiksi. Ei tule mieleen, mitä sarjaa olen viimeksi tv:stä katsonut.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Tv-sarjoja on tullut aika vähän seurattua ylipäätään, mutta eipä ole toista sarjaa joka olisi koukuttanut meikäläisen samaan tapaan kuin Lost. Tälläkin hetkellä odotan kuumeisesti että menis kuukausi ja uudet jaksot alkaisivat. South Park on sitten toinen sarja mistä pidän kuin hullu puurosta! :ahem: Band of Brothers on toki kanssa iavan loistava, mutta meikäläisen mielessä minisarja ja tv-sarja eivät ole sama asia. Noista vanhemmista kinnostaisi nähdä ainakin Berlin Alexanderplatz.

DFiaA

I told you so
lfb sanoi:
Täytynee tunnustautua kukkahattutädiksi. Ei tule mieleen, mitä sarjaa olen viimeksi tv:stä katsonut.
Samoin. Salkkareita katsoin pari kertaa viimeviikolla, mutta sitten unohdin. Ja nyttenkin on parempaa menoa kuin jäädä odottamaan Ismon kohtauksia.

Estate

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tämä on taas yksi niistä monista asioista, joiden ansiosta hu9omaa olevansa totaalinen junnu. :eek:
Ainut sarja, jota noista olen muistaakseni nähnytkään, on Lunta tupaan, joka kyllä ihan miellytti minua. Okalinnut haluaisin melkein nähdä luettuani tuossa kuukausi sitten kirjan.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
kouvotsvoni sanoi:
Pähkäsinpä lisää: komedioista Frasier, piirretyistä Simpsonit..ja ylipäänsä paras siis tuo Kylmä rinki.
Kylmän ringin jälkeen pitää ottaa Kuuma piiri :wink:

Se kuka keksi käydä tekemään realityn näköistä kuvausta ts. heiluttelemaan kameraa mielipuolen lailla pitäisi saada vastuuseen. Monta sarjaa menee hukkaan - en pysty katsomaan tahallaan pilattua kuvausta! Kalliit kamerat hirveän hintaisten jalustojen päällä, ja eikun nykimään. Luulis kuvaajia korpeavan tyylisuunta. Onneksi pahimmasta on menty yli?

Sarjoista on unohtunut mainita Velipuolikuu, Lapinlahden Linnut, Monty Python. Benny Hill naurattaa edelleen. Naskalina pelotti Yöjutussa eniten se, kun juontaja oli "yksin" pimeässä huoneessa hirveiden maalausten keskellä! :eek:

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Nykyisistä sarjoista: 1. Lost 2. Supernatural 3. Shield Vanhoista sarjoista: 1. MacGyver 2. Miami Vice 3. X-Files

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nick_W sanoi:
Nykyisistä sarjoista: 1. Lost 2. Supernatural 3. Shield Vanhoista sarjoista: 1. MacGyver 2. Miami Vice 3. X-Files
Osaatko vastata siihen jota jo sätissäkin kyselin, kun ilmeisesti seuraat X-Filesiä. Alunperinhän se yks tyyppi oli suomalaisissakin käännöksissä Syöpämies.
Onko se jostain juoneen tms. asiaan liittyvästä syystä nykyisin uusintakierroksilla alettu kääntää (ainakin minun korvaani) väärin Tupakkamieheksi?
Mun mielestä se alkuperäinen Syöpämies ois paljon oikeampi nimi....mutta mä olenkin katsonut vain jakson sieltä toisen täältä ja niistä saa kyllä sen kuvan että ois oikeestaan oleelllistakin että se ois nimenomaan Syöpämies eikä Tupakkamies.

patriot

Foorumin senaattori
Runar ja Kyllikki sanoi:
Osaatko vastata siihen jota jo sätissäkin kyselin, kun ilmeisesti seuraat X-Filesiä. Alunperinhän se yks tyyppi oli suomalaisissakin käännöksissä Syöpämies.
Onko se jostain juoneen tms. asiaan liittyvästä syystä nykyisin uusintakierroksilla alettu kääntää (ainakin minun korvaani) väärin Tupakkamieheksi?
Mun mielestä se alkuperäinen Syöpämies ois paljon oikeampi nimi....mutta mä olenkin katsonut vain jakson sieltä toisen täältä ja niistä saa kyllä sen kuvan että ois oikeestaan oleelllistakin että se ois nimenomaan Syöpämies eikä Tupakkamies.
Matxihan tohon vastas sätissä. Että eikös se ollut englanniksi cigarettes smoking man? Eli tupakkamies olis siis oikea suomennos...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
S.A sanoi:
Tämä on taas yksi niistä monista asioista, joiden ansiosta hu9omaa olevansa totaalinen junnu. :eek:
Ainut sarja, jota noista olen muistaakseni nähnytkään, on Lunta tupaan, joka kyllä ihan miellytti minua. Okalinnut haluaisin melkein nähdä luettuani tuossa kuukausi sitten kirjan.
Tai sit Huimis on jäänyt 80-luvulle :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
patriot sanoi:
Matxihan tohon vastas sätissä. Että eikös se ollut englanniksi cigarettes smoking man? Eli tupakkamies olis siis oikea suomennos...
Ainakin sarjassa siitä miehestä käytetään englanninkielisessä puheessa nimeä Cancerman.