Maksatko laskusi ajallaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moe Szyslak sanoi:
Meillä on yks yhteinen tili, sitten on oma käyttötilii ja sitten pitkäaikainen 'korkeakorkoinen:rolleyes: ' tili. Pitänyt maksaa jotain rautakauppalaskua omalta, niin on lipsahtanut yhteiseltä, kun on tallennettu maksupohja sillä tavalla.:nope: :thumbfh:
Moka joka on korjattu muutamassa sekunnissa tekemällä omalta tililtä siirron yhteiselle tilille. :ahem: :ahem:

Moe Szyslak sanoi:
Perinjuurin valitettavaahan olisi jos sen laskun olisikin maksanut vahingossa vaikkapa naapurin Sepon tililtä taikka F1-Forumin Runarin tililtä!

Matxi sanoi:
Perinjuurin valitettavaahan olisi jos sen laskun olisikin maksanut vahingossa vaikkapa naapurin Sepon tililtä taikka F1-Forumin Runarin tililtä!
Mutta Knoukkarihan tuskin edes huomaisi parin tonnin vajeita!:o

Mietin tässä maksaako lasku ajallaan luotolla vai käyttää laskuttajaa luotottajana. Ei kai sähköt mene poikki jos maksaa viikon myöhässä :thumbfh:

Yleensä maksan laskut ajallaan, parin viikon välein tsekkailen laskupinon ja loggaudun verkkopankkiin. Joskus tulee maksettua tämän vuoksi pari päivää myöhässä. Pari kertaa on tullut karhulasku kun lasku on tipahtanut pinosta pois.

90%:sti ajallaan, välillä voi pari laskua livahtaa 1-7 päivää yli, riippuen vähän elämän hektisistä tilanteista. Viivästyskorkojakin on välillä joutunut makselemaan, yhden ainoan kerran olen saanut muistutuslaskun ja tällöin edellinen lasku oli unohtunut "väärään pinoon".

Koskaan en ole myöhästynyt laskujen kanssa. Joten 100% ajallaan maksetaan.

Kyllä mä olen ne ajallaan maksanu, jos ne ei ole ollu etuajassa tai myöhässä.

:eek:Tulikin tästä toikista mieleen puhelinlasku. Vois kait tuon käydä huomenna maksamassa. Muuten itse aika tunnollisesti kerran viikossa pino pois. Pitäisi pankkitunnukset hakea, kun vaan jaksais:rolleyes:

Menee aina nuo ajan ja rahan käsitteet sekaisin, mutta olisin kyllä ollut taipuvainen veikkaamaan, että laskut maksetaan rahalla.:confused:

Maksan aina ajallaan. Muutama on myöhästynyt kun lasku on unohtunut paperikasoihin mutta ne on maksettu muistutuksesta.

Mikä mahtaa olla pistetilanne, PP varmaan pitää tilastoa kun ei ole pollia.

Tiedoksi vaan että maksoin sähkölaskun päivän myöhässä lainarahalla. En ole kepulainen joka vitkuttelee siihen asti että sähköt pysyy päällä.