Ei vaan Auto Motor und SportVarauksella vielä mennään kun uutisoijana on Maikkari.
Tai Marauder ja tämä nimisponssiksi. http://en.wikipedia.org/wiki/Marauder_%28vehicle%29Marussauber!
Toisaalta, pakka sekoittuu nyt kohtalaisen kunnolla sääntömuutksilla, että periaatteessa on kirin paikka Caterhamilla.Voi olla Caterhamilla yksinäistä ensi vuonna...
Jännä nähdä, Caterhamin Gascoynen porukka voi kyllä tehdä ok auton nyt kun autot muuttuvat radikaalisti. Marussiankin tekeminen omillaan olisi kiva nähdä, mitä saavat rakennettua Ferrari-moottorin ympärille.Toisaalta, pakka sekoittuu nyt kohtalaisen kunnolla sääntömuutksilla, että periaatteessa on kirin paikka Caterhamilla.
No eipä tunnu olevan halukkaita täyttämään sitä 12. paikkaakaan.Tuskin talli määrä tippuu kymmeneen vaikka uutisessa olisikin perää. Kyllä halukkaita varmasti on täyttämään se yhdestoista paikka.
Puhumattkaan 13. paikasta.No eipä tunnu olevan halukkaita täyttämään sitä 12. paikkaakaan.
Ilmankos F1:t ovatkin niin suosittu laji kokoomuslaisten parissa. (Taidan itsekin lukeutua noihin.)Tuo rahanjako on kyllä oikea riistokapitalismin multihuipentuma.
Perusmaksu on puoli miljoonaa dollaria ja siihen tulee päälle 6000 $ jokaisesta edelliskaudella kerätystä pisteestä.Paljonkas ne osallistumismaksut sitten ovat?
No uskotaan tätä forum-hahmoa.. Onko se noin pieni? (miljoonina pikaexcelöinnin tulokset)Perusmaksu on puoli miljoonaa dollaria ja siihen tulee päälle 6000 $ jokaisesta edelliskaudella kerätystä pisteestä.
Red Bull 4,076
Mercedes 2,66
Ferrari 2,624
Lotus 2,39
McLaren 1,232
Force India 0,962
Sauber 0,842
Toro Rosso 0,698
Williams 0,53
Marussia 0,5
Caterham 0,5