Ja millon Schumi on viimeksi voittanut jollain muulla kuin parhaalla autollamikroi sanoi:Milloin Scumilla on viimeksi ollut hyvä ja nopea tallikaveri?
Niinpä...
1996-kausi oli se mistä Scumia arvostan. Silloin äijä oli parhaimmillaan, täysin vastaantulija-Ferrarilla otti paaluja ja voittoja ylivoimaisen Williamsin nenän edestä. Muusta en sitten ko. herrasmiestä arvostakkaanJ.Heldenview sanoi:Ja millon Schumi on viimeksi voittanut jollain muulla kuin parhaalla autolla
1998?
patriot sanoi:Juuri nyt näyttäisi, että Renault ja McLaren hallitsevat lajia seuraavat vuodet. Varmaan näin olisikin, mutta ensi vuosi voi jälleen muuttaa kaiken kun V8 tulee autoihin. Ferrari voi hyötyä siitä ja nousta takaisin kärkikahinoihin.
Viimeksi McLaren on tainnut "hallita" kaudella -98MaranelloRed sanoi:McLarenin hallintaan tulee iso lovi tasan sinä päivänä kun talli ottaa alleen samat renkaat kuin Ferrarilla ja kolmas auto jää harjoituksissa pilttuuseen. Sihen ei edes mene kauaa.
Kaikesta päätellen on Kimi korkeassa arvossa Todtin silmissä.copersucar sanoi:Tuohon Tifosi-Clubin juttuun oli vielä jatkoakin, josta ilmenee Jean Todt:in pitävät Räikköstä todella korkeassa arvossa (jos tämä koko juttu todella oikeasti perustuu Nicolas Todt:in sanomisiin, mitä kyllä melkoisesti epäilen).
mikroi sanoi:Viimeksi McLaren on tainnut "hallita" kaudella -98
McLaren on Ferrarin uhka ja toisinpäin.MaranelloRed sanoi:McLarenin hallintaan tulee iso lovi tasan sinä päivänä kun talli ottaa alleen samat renkaat kuin Ferrarilla ja kolmas auto jää harjoituksissa pilttuuseen. Sihen ei edes mene kauaa.
No aikakin ma olen tyytyvainen omaani, ei ole mitaan ongelmia ollut hopeisessa C-sarjalaisessani (tahan mennessa) :wink:pmv sanoi:No johan tuosta Mersun laatuongelmista on juttua joka puolella. Eikös se tämä Toimari Jürgen Schrempp eronnut aivan vasta ja suurimmaksi syyksi väitettiin juuri Mersun henkilöautopuolen kasvavia tappioita. Nämä tappiot johtuvat juuri laatuongelmista.
Säkin oot ottanut Westin logot jo pois. :thumbup:Reef sanoi:tosin toi on tehty taalla, eika saksassa :ahem:
kun schummeli lähtee, niin varmasti lähtee koko suunnitteluosasto eli ferrari :yuck: lähtee menemään ns p****mäkeä alaspäin niin että humahtaa eli ei kimblen ferrarille kannata mennä :frank:Jere1983 sanoi:Ensi kausi on ratkaiseva Mclarenin kannalta mikäli haluavat pitää Kimin tallissa. Uskon että Kimi panttaa jatkosopparinsa allekirjoitusta ensi kesään asti, tämän kauden (ja viime kauden) tekniset keskeytykset ovat varmasti vaikuttaneet Kimin halukkuuteen jatkaa tallissa. Uskon vahvasti että Kimi vaihtaa Ferrariin jos tältä kaudelta ei tule henkilökohtaista mestaruutta ja ensi kauden alkupuoliskolla Mclaren on jälleen kerran epäluotettava. On aivan varmaa ettei mestaruutta voiteta epäluotettavalla autolla, ei ainakaan nykyisellä pistelaskusysteemillä, eikä varsinkaan siinä vaiheessa kun Ferrari on taas voimissaan.
Kunhan Shumi lähtee eläkkeelle niin Kimi siirtyy Ferrarille! :ahem:
Voisitko nyt kertoa, että MIKSI HELVETISSÄ se koko suunnitteluosasto lähtisi!? Kyllä Ferrari haluaa voittaa Schumin jälkeenkin! :jaska:Laareni120 sanoi:kun schummeli lähtee, niin varmasti lähtee koko suunnitteluosasto eli ferrari :yuck: lähtee menemään ns p****mäkeä alaspäin niin että humahtaa eli ei kimblen ferrarille kannata mennä :frank:
Laareni120 sanoi:kun schummeli lähtee, niin varmasti lähtee koko suunnitteluosasto eli ferrari :yuck: lähtee menemään ns p****mäkeä alaspäin niin että humahtaa eli ei kimblen ferrarille kannata mennä :frank:
Heh heh. Tusina mersu. :ahem: Pitäsko munkin laittaa oman kuva, vaikka hävettää. Ja vittu, täällä singaporessa ne maksaakin niin vitusti kun COE:kin pitää maksaa. No ei aninakaan ole ollut ruostumisen kanssa ongelmia, ja ei oo tarvetta tuoda suomeenkaan kun tääll on tuo vitun puoleinen liikenne. :wink:Reef sanoi:No aikakin ma olen tyytyvainen omaani, ei ole mitaan ongelmia ollut hopeisessa C-sarjalaisessani (tahan mennessa) :wink:
Olisiko Schumi lähtenyt Ferrarille ilman kahta aiempaa mestaruutta? Ei ikinä Eikö Schumi jossain kertonutkin, että siirron yksi suuri syy oli jo siihen asti saavutettu menestys hyvällä ja nopealla autolla, ja vielä kun mukaan tuli tallista muutakin porukkaa, joiden panos mestaruuksien voittamisessa oli ilmeisen suuri, valinta oli tuskin kovin vaikea. Nykyisin saman menestyksen toistaminen, siis tallivaihdoksen jälkeen saavutettava menestys kohtuu pienen väen avulla, voi olla aika mahdotonta jatkuvasti paisuvien budjettien vuoksi. Nykyisin vaaditaan paljon väkeä, sitäkin enemmän ja vielä vähän päälle, silloin aletaan puhumaan jo jostain todellisesta ja varteenotettavasta yrityksestäFerrari 4ever sanoi:patriotille vielä sen verran, että Ferrari on houkutteleva talli menestystä kaipaavalle kuljettajalle tilanteessa kuin tilanteessa. Jos Räikköselle luvataan lähes samanlainen sopimus kuin Schumacherille vuonna 1995 niin houkutus on erittäin suuri riippumatta siitä, että onko talli puolustava mestari.
okei myönnettäköön että tuskin se p****mäki kovinkaan kauan jatkuu kyllä ferrari kuitenkin sen verran iso talli on... ja mainittakoon vielä et tuskin schummeli lopettaa vielä tommoseen viiteen vuoteen ja ens kaudella se on varmasti todella kovassa tuloskunnossaMaranelloman sanoi:Ja taas tämä sama teoria, tämä on kyllä paras.
:jaska:
korjataan osa suunnitteluosastosta lähtee ja Ross Brawn jää varmana ferrarille uskon että suurin osa suunnittelu osastosta jää talliin :idea:Voisitko nyt kertoa, että MIKSI HELVETISSÄ se koko suunnitteluosasto lähtisi!? Kyllä Ferrari haluaa voittaa Schumin jälkeenkin!