Tällä hetkellä karsinut 1500 kilsan pituisen matkan 46:n päivään. (originaalitripillä tuli vedettyä 450 Kilsainen Thakhek looppi 6 päivään)
Lopputuloksena päätelty että 46 päivää 1500:n kilsaan on hätiköintiä, Täytyy suorittaa tavoite pienemmissä osissa, aloittaen Paksen moottoripyöräloopilla. Reitti muovautunut lopulliseen muottiin.
Helmikuun alussa takaisin Laosiin Don Detin saarelle josta Champasakin alueen festivaalin jälkeen Paksen kautta flygari pääkaupunki Vientianeen ja siitä jatkolento pienemmällä koneella Phonsavanin todella pienelle lentokentälle jossa menisi tsiigaamaan historiallisia kiviruukkuja. (Plain Of Jars)
Maaliskuussa tavoitteena ylittää Laos-Kiinan pohjoisraja ja vetää kuukausi Yunnanin aluetta aina Laos-Kiinan rajalta Yunnanin alueen pohjoispuolella sijaitsevaan Shangri-La:n kaupunkiin. Mitä tulee Kiinan viisumiin niin tsekannut että joutuu menemään ihan Helsinkiin asti paikan päälle hakemaan viisumia jostain virallisesta toimistosta (sormenjäljet pakollisia)
Puoli vuotta aikaa miettiä palaako enään Suomeen reitiltä vai jääkö joksikin aikaan Aasian suunnille. Varmaan tulee päätös kallistumaan jompaan kumpaan lopullisesti kun on keskustellut paikallisten brittien ja muiden expatien kanssa miten esimerkiksi turismibisneksen harjoittaminen vaatii ulkomaalaiselta. Tällä hetkellä oma käsitys siitä on että kunhan firma on paikallisen kirjoilla ja ulkomaalainen on firmassa "työntekijänä" kaikki on ok.