Heitänpä minäkin oman kommenttini tähän soppaan.
En olisi kyllä uskonut että noin arvostettu ja vanha tiimi kuin Mclaren menee tekemään jotain noin idioottimaista. Olen pitänyt tiimiä tähän saakka kuitenkin rehtinä, kovana kilpatiiminä. Tässä kohtaa kun syyllisyys hallussapidosta ja myös hyödyntämisestä on jo todettu ja osoitettu on Max Mosleyltä täysin oikea veto laittaa asia uudelleenkäsittelyyn. Isot pisteet hänelle tästä, onneksi sentään jollakin on "munaa" toimia asian oikeuden eteen. FIA:n maailmanfarssilla ei ollut.
Syyllisyys jo pelkkään Ferrarin materiaalin hallussapitoon useiden Mclarenin johtohenkilöiden osalta on todistettu ja jo siitä pitää rangaista. Sitten vielä ne idiootit menee ja itkee FIA:lle Ferrarin pohjalevyratkaisusta ja siinä samalla todistettavasti hyödyntävät saamaansa materiaalia. Ja näin Mclaren sai kiistatta selvää kilpailuetua kilpailijoihinsa nähden. Kuten Erkki Mustakari totesi MTV3.fi-sivustolla Unkarin ennakossaan: Mistäköhän tieto Ferrarin auton pohjaratkaisusta oli tullut McLarenin tietoon? Ehkä joku tarkkasilmäinen McLarenin työntekijä oli huomannut, että kun auto kiiti Albert Park-radan lähtösuoralla hänen ohitseen 270 km/h:ssa, niin selvästihän se pohjalevy siinä liikkui millin pari ylös ja alas!
Jos Mclarenia ei rangaista tästä asiasta niin kyseessä on todellakin oikeusmurha kaikkia lähtöruudukon talleja ja koko lajia kohtaan, ei vain Ferraria kohtaan.
En olisi kyllä uskonut että noin arvostettu ja vanha tiimi kuin Mclaren menee tekemään jotain noin idioottimaista. Olen pitänyt tiimiä tähän saakka kuitenkin rehtinä, kovana kilpatiiminä. Tässä kohtaa kun syyllisyys hallussapidosta ja myös hyödyntämisestä on jo todettu ja osoitettu on Max Mosleyltä täysin oikea veto laittaa asia uudelleenkäsittelyyn. Isot pisteet hänelle tästä, onneksi sentään jollakin on "munaa" toimia asian oikeuden eteen. FIA:n maailmanfarssilla ei ollut.
Syyllisyys jo pelkkään Ferrarin materiaalin hallussapitoon useiden Mclarenin johtohenkilöiden osalta on todistettu ja jo siitä pitää rangaista. Sitten vielä ne idiootit menee ja itkee FIA:lle Ferrarin pohjalevyratkaisusta ja siinä samalla todistettavasti hyödyntävät saamaansa materiaalia. Ja näin Mclaren sai kiistatta selvää kilpailuetua kilpailijoihinsa nähden. Kuten Erkki Mustakari totesi MTV3.fi-sivustolla Unkarin ennakossaan: Mistäköhän tieto Ferrarin auton pohjaratkaisusta oli tullut McLarenin tietoon? Ehkä joku tarkkasilmäinen McLarenin työntekijä oli huomannut, että kun auto kiiti Albert Park-radan lähtösuoralla hänen ohitseen 270 km/h:ssa, niin selvästihän se pohjalevy siinä liikkui millin pari ylös ja alas!
Jos Mclarenia ei rangaista tästä asiasta niin kyseessä on todellakin oikeusmurha kaikkia lähtöruudukon talleja ja koko lajia kohtaan, ei vain Ferraria kohtaan.