McLaren MP4-12C

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6756
Sijainti
Täällähä mä
Porsche:een päättyisin itse. Sellaista pystyy jopa yleisessä liikenteessä kohtuullisesti käyttämään. Tuossa hintaluokassa olisi sitten valittava "monsteri" eli GT2 RS .
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Porsche:een päättyisin itse. Sellaista pystyy jopa yleisessä liikenteessä kohtuullisesti käyttämään. Tuossa hintaluokassa olisi sitten valittava "monsteri" eli GT2 RS .
Hinnaltaan kyllä, briteissä £164 000 hintaa, mutta niitähän tehdään vain 500kpl... (saatavuus?)
Myös se voi harmittaa "oikeessa elämässä" että kyseessä on täysi ratavehje, eli kohtuullisuus
yleisessä liikenteessä on erittäin suhteellinen käsite.
Hieno peli toki sekin, ei siinä mitään :)
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6756
Sijainti
Täällähä mä
Hinnaltaan kyllä, briteissä £164 000 hintaa, mutta niitähän tehdään vain 500kpl... (saatavuus?)
Myös se voi harmittaa "oikeessa elämässä" että kyseessä on täysi ratavehje, eli kohtuullisuus
yleisessä liikenteessä on erittäin suhteellinen käsite.
Hieno peli toki sekin, ei siinä mitään :)
Nojoo , tokihan tuokin totta. Ehkäpä Gt3 olisi kaikkein passelin porkke jos pitäisi yhdistää suorituskyky , hinta , mukavuus ja saatavuus.
Itse en tuota saatavuutta niinkään miettinyt kun haaveilin =)
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Porsche:een päättyisin itse. Sellaista pystyy jopa yleisessä liikenteessä kohtuullisesti käyttämään. Tuossa hintaluokassa olisi sitten valittava "monsteri" eli GT2 RS .
Niin joo sekin vielä hitto.:D
Itse päätyisin varmaan niin riisuttuun versioon GT3 RS:stä kun mahdollista. MItä lähempänä Raceriä, sen parempi.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Joo toki näissä haaveiluissa ei se saatavuus se tärkein kriteeri voikaan olla :D
(näillä tuloilla kun se on jokatapauksessa vaan haave, oli saatavuus mikä tahansa :p)

edit. niin joo GT3 vois olla hinnaltaan yms. järkevin, mutta pakko sanoa että vaikka
tykkään uuden 911:n ulkomuodosta, niin noiden GT-mallien siivet on jota ihan järjetöntä,
en siis tykkää yhtään niistä :nope:
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Jep näimpä.
Mutta jos nyt alettiin kuolaus kisaa tekemään tässä; jos budjetti olisi rajaton......:)

Niin varmaan tallista löytyisi katulaillinen 95-96 GTR McLaren, mikäli sen vaan saisi jotenkin kilpiin Suomessa. Mikäli ei; niin perus F1 versio voisi olla myöskin kova sana.
Toista ääripäätä edustamaan sitten LP400 tai LP400S Countach ja jos vielä tarvis jotain, niin mikseipä vaikkapa 400GT Jarama GT auton virkaa hoitamaan. Eiköhän noilla pärjäisi.:cool:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
lottoarvontaa ootellessa siis..... kävin mä kyllä jo konffaamassa itelleni mieluisen tuolla :D
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
lottoarvontaa ootellessa siis..... kävin mä kyllä jo konffaamassa itelleni mieluisen tuolla :D
Sama

-Kaikki hiilikuitukilkkeet mitä vaan saa.
-Musta Alcantarasisustus
-Inconel pakoputket
-Kaikki varusteet mitä ylipäätään saa :D
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sama

-Kaikki hiilikuitukilkkeet mitä vaan saa.
-Musta Alcantarasisustus
-Inconel pakoputket
-Kaikki varusteet mitä ylipäätään saa :D
LOL, muuten sama ku mulla mutta otin jarrusatulat hopeisina ja noi sivussa olevst flanget korinvärisinä :D
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
FO110K sanoi:
LOL, muuten sama ku mulla mutta otin jarrusatulat hopeisina ja noi sivussa olevst flanget korinvärisinä :D
Kuinka sattuikin liki identtiset valinnat :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kuinka sattuikin liki identtiset valinnat :)
Joo tuo Papaya Orange on kyllä makea, tosin jos ostais omalla rahalla auton niin varmaan noista kaikista lisukkeista tulis ehkä tingittyä...

Ei paha tälläsenäänkään :)

S.A.: ymmärtäähän tuon toki, makuasioita joista ei vaan voi kiistellä :)
Ehkä sun makuun sopii sit paremmin se tuleva, tämän yläpuolelle sijoitettava malli :)
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Jos Mäkkiä haluaa, niin Paya Orange on ainoa väri, mikä siihen pitää ottaa.:wink:
Noh saa nähdä. Epäilen, että se ei pysty samaan mihin aikoinaan F1 pystyi. Yksinkertainen, mekaaninen, eli lisukkeita ja vapaasti hengittävä V12 manuaalilla.
Mutta katsotaan.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Yksinkertainen, mekaaninen, eli lisukkeita ja vapaasti hengittävä V12 manuaalilla.
Mutta katsotaan.
Eiköhän tuo ole aika mahdoton ajatus nykypäivänä enää mistää hyperautosta.
Asiakkaat kuitenkin vaatii tuplakytkinvaihteiston ja tiettyjä lisukkeita, vapari toki voi sinänsä olla vielä ohjelmassa kyllä...
Mutta noin simppeliä tuskin tullaan näkemään enää, keneltäkään valmistajalta...
(hope I'm wrong)
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Eiköhän tuo ole aika mahdoton ajatus nykypäivänä enää mistää hyperautosta.
Asiakkaat kuitenkin vaatii tuplakytkinvaihteiston ja tiettyjä lisukkeita, vapari toki voi sinänsä olla vielä ohjelmassa kyllä...
Mutta noin simppeliä tuskin tullaan näkemään enää, keneltäkään valmistajalta...
(hope I'm wrong)
No eikös jonkin superauton ostohinnalla tuollaisen karvalakkimallin jo rakennuttaisi itse juuri haluamakseen?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
No eikös jonkin superauton ostohinnalla tuollaisen karvalakkimallin jo rakennuttaisi itse juuri haluamakseen?
Tuskin jos siihen pitää suunnitella & valmistaa erikseen kaikki mahdollinen.
Tarkotin lähinnä sitä että kunhan se McLarenin oikea hyper-auto sieltä saapuu niin eiköhän siitäkin akikki hilavitkuttimet löydy, eli tuskin on mahdollista ostaa edes rahalla manuaalilootaa tmv...
(kuten ei varmaan tohon MP4-12C:hen myöskään)

Toisaalta, Eric Clapton kuulemma oli tilannut Ferrarilta 458 Italia:n varustettuna 599 Fioranon V12-koneella, jotenka kaikki lienee mahdollista :D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tuskin jos siihen pitää suunnitella & valmistaa erikseen kaikki mahdollinen.
En ajatellutkaan että pitäisi. Hyödyntää olemassaolevaa niiltä osin kuin se omiin tavoitteisiin sopii. Tarkoitus ei ollut ryhtyä autonsuunnittelijaksi, vaan rakentaa toiveidensa mukainen auto.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
En ajatellutkaan että pitäisi. Hyödyntää olemassaolevaa niiltä osin kuin se omiin tavoitteisiin sopii. Tarkoitus ei ollut ryhtyä autonsuunnittelijaksi, vaan rakentaa toiveidensa mukainen auto.
eikös nuo nyt ole ihan sama asia? tässä kun kyseessä oli MP4-12C:n liiallinen "nykyaikaisuus" ja kaivattiin esim. manuaalilaatikkoa, niin eikös aikalailla pidä mennä ihan suunnitteluasteelle takaisin jos auto on nyt suunniteltu moottoriamyöten uusiksi?
Kun ei kyseessä ole mikään Mercedes-special-parts-bin extravaganza, niin semmonen "toiveidensa mukaan rakentaminen" on vähän hankalampaa.
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Joo ei se taida ihan noin vaan onnistua. Ikäväkyllä taidan kärsiä tappion tässä "old school" ajattelussa. Ferrarihan suunnitteli jo kauan sitten autonsa ton F1 lootan ympärille, ja manuaali oli sitten vähän "pakko työntönä" eikä nyt ehkä niin täydellisesti toiminut moottorin kanssa kuin tuo F1 loota. Näin ne huhut kertoo.

Mutta kuten 1000 kertaa sanottua; onneksi on historia ja onneksi on vanhat autot. :cool:
 
Ylös