Rentta
Well-known member
Porsche:een päättyisin itse. Sellaista pystyy jopa yleisessä liikenteessä kohtuullisesti käyttämään. Tuossa hintaluokassa olisi sitten valittava "monsteri" eli GT2 RS .
Hinnaltaan kyllä, briteissä £164 000 hintaa, mutta niitähän tehdään vain 500kpl... (saatavuus?)Porsche:een päättyisin itse. Sellaista pystyy jopa yleisessä liikenteessä kohtuullisesti käyttämään. Tuossa hintaluokassa olisi sitten valittava "monsteri" eli GT2 RS .
Nojoo , tokihan tuokin totta. Ehkäpä Gt3 olisi kaikkein passelin porkke jos pitäisi yhdistää suorituskyky , hinta , mukavuus ja saatavuus.Hinnaltaan kyllä, briteissä £164 000 hintaa, mutta niitähän tehdään vain 500kpl... (saatavuus?)
Myös se voi harmittaa "oikeessa elämässä" että kyseessä on täysi ratavehje, eli kohtuullisuus
yleisessä liikenteessä on erittäin suhteellinen käsite.
Hieno peli toki sekin, ei siinä mitään
Niin joo sekin vielä hitto.Porsche:een päättyisin itse. Sellaista pystyy jopa yleisessä liikenteessä kohtuullisesti käyttämään. Tuossa hintaluokassa olisi sitten valittava "monsteri" eli GT2 RS .
Samalottoarvontaa ootellessa siis..... kävin mä kyllä jo konffaamassa itelleni mieluisen tuolla
LOL, muuten sama ku mulla mutta otin jarrusatulat hopeisina ja noi sivussa olevst flanget korinvärisinäSama
-Kaikki hiilikuitukilkkeet mitä vaan saa.
-Musta Alcantarasisustus
-Inconel pakoputket
-Kaikki varusteet mitä ylipäätään saa
Kuinka sattuikin liki identtiset valinnatFO110K sanoi:LOL, muuten sama ku mulla mutta otin jarrusatulat hopeisina ja noi sivussa olevst flanget korinvärisinä
Joo tuo Papaya Orange on kyllä makea, tosin jos ostais omalla rahalla auton niin varmaan noista kaikista lisukkeista tulis ehkä tingittyä...Kuinka sattuikin liki identtiset valinnat
Eiköhän tuo ole aika mahdoton ajatus nykypäivänä enää mistää hyperautosta.Yksinkertainen, mekaaninen, eli lisukkeita ja vapaasti hengittävä V12 manuaalilla.
Mutta katsotaan.
No eikös jonkin superauton ostohinnalla tuollaisen karvalakkimallin jo rakennuttaisi itse juuri haluamakseen?Eiköhän tuo ole aika mahdoton ajatus nykypäivänä enää mistää hyperautosta.
Asiakkaat kuitenkin vaatii tuplakytkinvaihteiston ja tiettyjä lisukkeita, vapari toki voi sinänsä olla vielä ohjelmassa kyllä...
Mutta noin simppeliä tuskin tullaan näkemään enää, keneltäkään valmistajalta...
(hope I'm wrong)
Tuskin jos siihen pitää suunnitella & valmistaa erikseen kaikki mahdollinen.No eikös jonkin superauton ostohinnalla tuollaisen karvalakkimallin jo rakennuttaisi itse juuri haluamakseen?
En ajatellutkaan että pitäisi. Hyödyntää olemassaolevaa niiltä osin kuin se omiin tavoitteisiin sopii. Tarkoitus ei ollut ryhtyä autonsuunnittelijaksi, vaan rakentaa toiveidensa mukainen auto.Tuskin jos siihen pitää suunnitella & valmistaa erikseen kaikki mahdollinen.
eikös nuo nyt ole ihan sama asia? tässä kun kyseessä oli MP4-12C:n liiallinen "nykyaikaisuus" ja kaivattiin esim. manuaalilaatikkoa, niin eikös aikalailla pidä mennä ihan suunnitteluasteelle takaisin jos auto on nyt suunniteltu moottoriamyöten uusiksi?En ajatellutkaan että pitäisi. Hyödyntää olemassaolevaa niiltä osin kuin se omiin tavoitteisiin sopii. Tarkoitus ei ollut ryhtyä autonsuunnittelijaksi, vaan rakentaa toiveidensa mukainen auto.