McLaren MP4-12C

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Noh vähän turhan pliisu mun makuun. Mutta silti odotan innolla, koska ja kuka tuon Suomeen ostaa ja kilvettää....;)
 

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta

Macci ja Mersu vastakkain 90-luvun lopulla GT-sarjassa kuten tänä päivänä F1:ssä. Huhut väittävät Mersun kehittäneen (matkineen) CLK-GTR:n tätä varten ostetusta MacLaren F1:stä.
Through secrecy, Mercedes-AMG was able to purchase a disused McLaren F1 GTR, the defending BPR GT series champion, from Larbre Compétition.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_CLK_GTR :dunno:

Tästä Macista väitetään Mersun kehittäneen CLK-GTR:n.
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Nyt en kommentoi enempää, tuttua juttua tuo on mutta täytyykin kysästä tota asiantuntijoilta. Vastauksia varmasti huomenna.
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Tuolla autolla ei taidettu koskaan yhtään osakilpailu missään ajaa?, kuski joka autoa testasi oli Bernd Schneider.
Ei ajettu joo tossa "kuosissa", noilla hirveen näkösillä katteilla joo. Täysin puhtaasti testihommaa tehtiin tuo lyhyehkö aika käsittääkseni.

Mutta #07R:n kilpailuhistoriaa on kyllä olemassa;
1995 Le Mans:
Giroix/Jacardi GRT 1995 Le Mans : 5th (Giroix / Grouillard / Deletraz)

1995 BPR GT championship:
Jarama 5th (Giroix/Grouillard), Nurburgring 2nd (Giroix/Grouillard)
Donington DNF (Giroix/Grouillard), Suzuka DNF (Giroix/Deletraz/Yoshikawa), Zhuhai 3rd (Giroix/Deletraz)

Nykyään #07R on päivitety LM:ää vastaavaksi eli katukilvissä.
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Parempi se on huolella testata tuo, kun hutiloiden. Ei F1:sen kohdallakaan jätetty mitään sattuman varaan. Kaikki mietittiin 1000 kertaa ja käytiin jopa neuvomassa Bemarin inssejä miten tehdä moottori.:D

Koskakohan törmätään ensimmäiseen McLaren MP4-12C:hen Suomen kilvissä......;)
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Jos noin käy, että around 300-350 tuhatta hintaa, niin tuohan kilpailee suoraan uuden Ferrarin kanssa, ja Lambon kanssa. Mutta Ferrarin saa Suomesta ja huollotkin vielä, Lambon joudut viemään ulkomaille kuten myös Mäkinkin.
Silti miettisin noin 1000 kertaa minkä ostaisin. Lamborghini on aina Lamborghini :cool: ja McLaren on McLaren, mutta tämä ei kuitenkaan ole F1....:thumbup:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jos noin käy, että around 300-350 tuhatta hintaa, niin tuohan kilpailee suoraan uuden Ferrarin kanssa, ja Lambon kanssa. Mutta Ferrarin saa Suomesta ja huollotkin vielä, Lambon joudut viemään ulkomaille kuten myös Mäkinkin.
Silti miettisin noin 1000 kertaa minkä ostaisin. Lamborghini on aina Lamborghini :cool: ja McLaren on McLaren, mutta tämä ei kuitenkaan ole F1....:thumbup:
Eiköös Lambon kanssa ainakin huoltomies tule Suomeen? Kuten voisin kuvitella Mäcinkin kanssa...
(ainakin Rytsölä joskus moista höpisi että huoltomies pomppaa koneeseen tarpeen mukaan :D)

edit. ja juu, 458 Italian kilpailijoitahan noi on kaikki, vai mitäs sanot tästä hinnottelusta (Briteissä) :)
Merceded SLS AMG £157,500
McLaren MP4-12C £168,500
Ferrari 458 Italia £169,500
Lamborghini Gallardo Superleggera £174,800

näillä hinnoilla kyllä päätyisin itse Mäcciin :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Joo varmaan mahdollista. Sen mitä itse olen kuullut, niin Lamboja o viety lätäkön taakse Ruottin maalle huoltoon. Mene ja tiedä sitten tänään miten asian laita on.:dunno:

Vaikea valinta olisi kyllä tuo; itse varmaankin koittaisin saada käsiini jostain Baldoni LP520 Gallardon, jos vaan mahdollista. Mersua en todellakaan ostaisi, enkä varmaankaan uusinta Italia Ferraria, vaan tässäkin tapauksessa etsisin käsiini jostain hyvä kuntoisen suht vähän ajetun F355:sen manuaalilla.
Ja tuo Mäkki olisi kiva varmaan muuten, mutta haluan vapaastihengittävän hellan, joten se homma tyssää siihen. E:dunno:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Joo varmaan mahdollista. Sen mitä itse olen kuullut, niin Lamboja o viety lätäkön taakse Ruottin maalle huoltoon. Mene ja tiedä sitten tänään miten asian laita on.:dunno:

Vaikea valinta olisi kyllä tuo; itse varmaankin koittaisin saada käsiini jostain Baldoni LP520 Gallardon, jos vaan mahdollista. Mersua en todellakaan ostaisi, enkä varmaankaan uusinta Italia Ferraria, vaan tässäkin tapauksessa etsisin käsiini jostain hyvä kuntoisen suht vähän ajetun F355:sen manuaalilla.
Ja tuo Mäkki olisi kiva varmaan muuten, mutta haluan vapaastihengittävän hellan, joten se homma tyssää siihen. E:dunno:
F355:lle ääni täältä myös, klassisen kaunis Ferrari kyllä :ahem:
Mut joo, oliskohan Lamboja viety ruottiin huoltoon hinnan takia? Vois olla halvempaa mikäli siellä huoltopaikka jo on olemassa....
McLarenin huolloista tosiaan ei mitn hajua.... SLS:n näin livenä Lokakuussa Tampereella, hieno auto sekin kyllä on, livenä siis (kuvissa aika karsee IMO)
 
Ylös