Balthazar
Luonnollisesti.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että aironhankaimet ja muut epämääräiset härpäkkeet pitäisi kieltää esteettisiin syihin vedoten.
Mielestäni ainakin Kimin kypärän tämänvuotinen väritys sopi helkutin hyvin McLarenin väreihin. Aluksi punainen väri tuntui hieman oudolta, mutta myöhemmin tajusin että juuri tuollainen sen pitää ollakin.Niin, vielä jos kypärän värityskin suunniteltaisiin autoon sopivaksi. Ei sillä ettenkö kannata persoonallisia kypäriä, maatunnuksin, mutta helkutan rumiahan nuo yleensä on(etenkin juuri kuution kypärä)
Samaa mieltä. Pidin itsekin Kimin viime vuoden kypärästä huomattavasti enemmän kuin aikaisemmasta paljon pliisumman värityksen omaavasta luomuksesta. Häkällä on tietysti se kaikkien aikojen suomalaiskypärä ja siitä on Kimin vaikea pistää paremmaksi..Mustaerkki:
Toivottavasti ensivuotinen kypärä pysyy suunnilleen samoilla linjoilla kuin nykyinen.
eikös se ollut itse maalari Uffe joka noin sanoi? ainakin yhdessä haastattelus se(kin) sanoi noin...Flying Finn:
Kimin managerihan sanoi viime vuonna että jatkossa sitä kypärän väritystä muutetaan joka vuosi.
Jotain lähdettä voisi tähän pistää ja schufosi-clubia ei sitten lasketa sellaiseksi.MaranelloRed:
"Kosla" käy kuulemma edelleen kuumana ja lämpöjen kanssa on ongelmia. Pitkien vetojen aikana kunnon vauhtia ei voida pitää yllä.
Enpä kyllään ihmettelisi. Sen verran erikoisen näköinen tuo MP-19 on.MaranelloRed:
"Kosla" käy kuulemma edelleen kuumana ja lämpöjen kanssa on ongelmia.
kyllähän TS:n uutinen kelpaa aina kun se on perusteltukin, tuosta kyseisestä jutusta nyt vaan ei käynyt ilmi mihin se heikki-kulta taas perustaa tuon tiedon... (todettiin vain että käy kuumana, ei sitä kuka näin on kertonut tms... tuskin Heikki itse mäcin varikolla on ollut)MaranelloRed:
No vaikka turunsanomat mutta eihän se kelpaa kun kyseessä on negatiivinen uutinen McLarenista. Sori unodin ton pikkujutun mutta palataan asiaan sitten kun jotain positiivista kirjoitellaan komeestahopeesta ihmeautosta.
Ei sillä oo mitää väliä, kun ei enää hajoa ja/tai syty palamaan MP4-18:sen tapaan pitkiä stinttejä ajaessa.MaranelloRed:
"Kosla" käy kuulemma edelleen kuumana ja lämpöjen kanssa on ongelmia. Pitkien vetojen aikana kunnon vauhtia ei voida pitää yllä. Sää ajohetkellä on ollut viileähköä verrattuna siihen mitä se tulee olemaan kisakauden alkaessa esim. Bahrainissa. Joten savua odotettavissa.