Hah! Ja mikä sen hienompaa kun körötellä vanhalla autolla mestaruuteen..MaranelloRed:
Karu totuus on että McLarenin kosla on vanhaa mallia heti kun Ferrari ja Williams esittelevät tulevan kauden autonsa.
Karu totuus on myös se, että Ferrari aloitti kauden 2002 ja McLaren kauden 2003 vanhoilla koslillaan myös ja kumman hyvin ne pärjäsi. McLaren jopa koko kauden.MaranelloRed:
Karu totuus on että McLarenin kosla on vanhaa mallia heti kun Ferrari ja Williams esittelevät tulevan kauden autonsa.
Kuinkas vanha MP4-17D sitten on/oli, jos MP4-19 on jo nyt aivan "saatanan vanha"? winkMaranelloRed:
No 19 pohjautuu täysin 18 malliin eli se on jo aivan saatanan vanha. wink
ja kuitenkin sitten ihmetellään ku se ferrari tuo sen uuden autonsa, jotta näyttääpä se uudelta mäciltäMaranelloRed:
No täällähän on riemu katossa kun Dc hätyyttelee mursulla ennätyksiä. Ihan tässä alkaa pöljättämään. Olen tyystin hajonnut tuosta ajasta ja hirtän itseni heti aamulla kun olen juonut kupin kahvia.
Karu totuus on että McLarenin kosla on vanhaa mallia heti kun Ferrari ja Williams esittelevät tulevan kauden autonsa.
Mun (huonon) muistin mukaan 17 mallilla kyllä rikottiin joidenki ratojen epävirallisia ennätyksiä, jotka sen jälkeen kelpasivat hyvin Williamsin ja Ferrarin rikottavaksi!Nyt jalat maassa. Muistakaa miten MP4-17 rikkoi rataennätyksiä ennen kautta 2002 ja mitenkäs sitten kävikään.
No tuolloin Mac käytti ja sai hyvin toimimaan autossaan epäsymmetrisin urin varustetut Misukat - jotka sitten aivan kauden alla kiellettiin. Siitä alkoi kadonneiden säätöjen metsästys.Karpow:
Kylä, kylä, kyllä...
Nyt jalat maassa. Muistakaa miten MP4-17 rikkoi rataennätyksiä ennen kautta 2002 ja mitenkäs sitten kävikään. doubtful
wurz on hyvä testaaja, viisas päätösObserver:
Wurz on sitten päättänyt jatkaa Mäkin testaajana myös ensi kauden.
Nolo homma siinä mielessä, että sekä talli että Wurz taisivat jo toivotella hyvät jatkot toisilleen tuossa vähän aikaisemmin.Observer:
Wurz on sitten päättänyt jatkaa Mäkin testaajana myös ensi kauden.
Eix toi rengashässäkkä ollut ennen kautta 2003? doubtfulmikæl:
No tuolloin Mac käytti ja sai hyvin toimimaan autossaan epäsymmetrisin urin varustetut Misukat - jotka sitten aivan kauden alla kiellettiin. Siitä alkoi kadonneiden säätöjen metsästys.Karpow:
Kylä, kylä, kyllä...
Nyt jalat maassa. Muistakaa miten MP4-17 rikkoi rataennätyksiä ennen kautta 2002 ja mitenkäs sitten kävikään. doubtful
Nyt tilanne on aivan toinen Macinkin jo harjoiteltua Misukolla pitemmän tovin.
Taitaa se runko olla eri ku törmäystestitkin suju mallikkaasti.Originally posted by FO110K:
eli DC:n mukaan 19 mllissa on eri runkokin kuin 18 mallissa... mielenkiintoista, mä luulin et runko ois pysyny samana...
Mmm.. mitä tulee auton ulkonäköön, niin ah tämä hopeanuoli on niin tajuttoman kaunis!! Silmä vaan lepää sen äärettömän ihmeellisissä muodoissa eek! Uuh!E. Tuhero:
Kyllä, jopa 4-18 Näyttää karvalakkimallilta tähän verrattuna!Faustus:
Niin, vielä jos kypärän värityskin suunniteltaisiin autoon sopivaksi. Ei sillä ettenkö kannata persoonallisia kypäriä, maatunnuksin, mutta helkutan rumiahan nuo yleensä on(etenkin juuri kuution kypärä)Kaktus:
[Mmm.. mitä tulee auton ulkonäköön, niin ah tämä hopeanuoli on niin tajuttoman kaunis!! Silmä vaan lepää sen äärettömän ihmeellisissä muodoissa eek! Uuh! Se on täydellinen, kukaan ei pysty tällä sektorilla samaan kun McLaren.
[tuleepa vierailtua täällä f1-puolellakin välillä näin tietystä syystä wink ]