Tähän me varauksetta uskomme. :thumbup:vermula sanoi:Kimi kertoi juuri että uudella autolla taistellaan loppukaudesta podiumsijoituksista ja jopa voitoista :thumbup:
Tähän me varauksetta uskomme. :thumbup:vermula sanoi:Kimi kertoi juuri että uudella autolla taistellaan loppukaudesta podiumsijoituksista ja jopa voitoista :thumbup:
Onhan tuosta toki ennenkin kuvia nähty ainakin yhdestä testisessiosta. Takuulla tuo siipi tulee nimenomaan siihen uutuuteen, ei varmasti McLarenilla enää paljon uhrata ylimääräisiä resursseja tuon nykyisen koslan eteen kun parhaimmassa tapauksessa sillä ajetaan enää kaksi kilpailua. Jos tuo siipi on Monzaa varten niin siinä vaiheessa perus-19 on enää huono muisto.Musta Pekka sanoi:Ikävä kyllä "vanhaan" McLareniin (MP4-19). Aikovatkohan käyttää tuota myöhemmin B-versiossa vai onko se tehty varta vasten MP4-19 autoa parantamaan ja ei toimi hyvin B-versiossa. Ovat kyllä jo moneen otteeseen testanneet tuota takasiipeä että ihme kun eivät ota sitä jo käyttöön.
Kuten siihen että McLaren ajaa showkierroksia uudella autollaan?holvius sanoi:Tähän me varauksetta uskomme. :thumbup:
Coughlanhan suunnitteli 18:n ja 19:n. Newey taisi vain viimeistellä autojen aerodynamiikkaa. MP4-17 taitaa olla viimeisin auto jonka Newey suunnitteli. MP4-17D taisi olla Neil Oatleyn ryhmän käsialaa ainakin parannuksiltaan.holvius sanoi:Onko muuten mailman paras suunnittelija Newey osallistunut tämän uuden luomuksen suunnitteluun ? Viime näytöt ovat ainakin todella hyviä.
Ajelihan se talvellakin ja porukka oli täällä aivan varmoja uudesta huippu McLadasta. Totuus oli aivan toinen. Miksi nyt asiat olisivat muuttuneet ? No kohtahan se nähdään, mutta en odottaisi ihmeitä.Observer sanoi:Kuten siihen että McLaren ajaa showkierroksia uudella autollaan?
Mitä se veneenrakentaja siellä sitten puuhaa ? Eikös ankkurimiehen tehtävä ole juuri katsoa, että kaikki pelaa viimeisen päälle.oldez sanoi:Coughlanhan suunnitteli 18:n ja 19:n. Newey taisi vain viimeistellä autojen aerodynamiikkaa. MP4-17 taitaa olla viimeisin auto jonka Newey suunnitteli. MP4-17D taisi olla Neil Oatleyn ryhmän käsialaa ainakin parannuksiltaan.
Miksi MP4-19B auton "näytekierrokset tyhjillä tankeilla" ovat 1.3 sekuntia tyhjää MP4-19 -autoa nopeampia? Ja miksi muut tiimit "täysillä tankeilla" ovat vain 0.2-0.5 sekuntia nopeampia kuin kauden alussa täysin tankein ajetut ajat?:ahem:holvius sanoi:Ajelihan se talvellakin ja porukka oli täällä aivan varmoja uudesta huippu McLadasta. Totuus oli aivan toinen. Miksi nyt asiat olisivat muuttuneet ? No kohtahan se nähdään, mutta en odottaisi ihmeitä.
aika huono vertaus, kun eikös ankkurimiehen homma ole että mikään ei liiku mihinkään?holvius sanoi:Mitä se veneenrakentaja siellä sitten puuhaa ? Eikös ankkurimiehen tehtävä ole juuri katsoa, että kaikki pelaa viimeisen päälle.
Ootsä aikamoinen formulakuningas, kun osasit talvella ennustaa että eihän se Mäkki mihinkään liiku. Ja nyt povaat että sama tahti jatkuu. Täytyypä siis heittää kirves kaivoon B-mallinkin osalta.holvius sanoi:Ajelihan se talvellakin ja porukka oli täällä aivan varmoja uudesta huippu McLadasta. Totuus oli aivan toinen. Miksi nyt asiat olisivat muuttuneet ? No kohtahan se nähdään, mutta en odottaisi ihmeitä.
Mikä ettei. Talvella Kimi oli aika tuskainen autosta kun mikään ei pelannut eikä kulkenut. Nyt on toisin. Kannattaa uskoa Kimiä se tietää kun sitä autoa ajaa. Vähän kommenttia mutta asiaa :thumbup:holvius sanoi:Tähän me varauksetta uskomme. :thumbup:
Jaa- a. Missä minä tuollaista puhuin ja ennustelin. Taidat olla itse todellinen ajatusten tonava. Totesin vain, että talvella pojat ajelivat vähällä bensoilla aikoja jotka eivät antaneet todellista kuvaa todellisesta suorituskyvystä. B-mallista ei ole mitään hajua miten kulkee, mutta en odottelisi kuuta taivaalta.thInk sanoi:Ootsä aikamoinen formulakuningas, kun osasit talvella ennustaa että eihän se Mäkki mihinkään liiku. Ja nyt povaat että sama tahti jatkuu. Täytyypä siis heittää kirves kaivoon B-mallinkin osalta.
Kerrotko myös vielä miten MP20 ja MP21 tulee menestymään?
Kun 18 julkistettiin Newey ylpeänä muisti mainita että hänen osuutensa kasvoi verrattuna edelliseen autoon (17). Neweyn piti kyllä jättäytyä enemmän taka-alalle ja alunperin näin kai olikin 18:sta suhteen, mutta alkuperäinen 18 meni roskakoriin ja tämän uudemman (se joka sitten rakennettiin) suhteen Neweyn osuus siis kasvoi 17:een nähden.oldez sanoi:Coughlanhan suunnitteli 18:n ja 19:n. Newey taisi vain viimeistellä autojen aerodynamiikkaa. MP4-17 taitaa olla viimeisin auto jonka Newey suunnitteli. MP4-17D taisi olla Neil Oatleyn ryhmän käsialaa ainakin parannuksiltaan.
Entäs silloin kun etsittiin syitä autojen huonoon suorituskykyyn eikös silloin sanottu että coughlan yritti tehdä kaiken itse.?Calvin sanoi:Kun 18 julkistettiin Newey ylpeänä muisti mainita että hänen osuutensa kasvoi verrattuna edelliseen autoon (17). Neweyn piti kyllä jättäytyä enemmän taka-alalle ja alunperin näin kai olikin 18:sta suhteen, mutta alkuperäinen 18 meni roskakoriin ja tämän uudemman (se joka sitten rakennettiin) suhteen Neweyn osuus siis kasvoi 17:een nähden.
Tuskin on kovin iso riski tuoda uutta autoa radalle, jos sen mahdollista luotettavuutta vertaa vanhalla autolla saavutettuihin kisatuloksiin- Emme ole vielä tehneet päätöstä siitä, koska auto otetaan kisakäyttöön. Aikomuksenamme ei ole viedä sitä Kanadaan tai Yhdysvaltoihin. Ranskan kisa on realistinen vaihtoehto edellyttäen, että uudesta autosta saatavat edut ovat riskejä suuremmat, Whitmarsh sanoo Autosport-lehdelle.
Juuri näin. Newey on syyllinen nykyiseen fiaskoon, kuten myös Coughlan ja Illien, mutta se ei tarkoita etteivätkö miehet voi jatkossa tehdä työtään paremmin. Eikä kukaan ole yksinään syyllinen, se nyt on selvää jo siksi että ongelmat ovat selvästikin sekä autossa että moottorissa. Hubbert sanoi Turun Sanomissa että projektissa yksinkertaisesti yritettiin liian isoa harppausta kerralla. Kyllä koko homma haiskahtaa juuri siltä että organisaatio itsessään on suurin syyllinen, eikä yksittäiset henkilöt. Eipä ihme että organisaatiomuutoksiin on ryhdytty, joskin ovat olleet melko hiljaa yksityiskohdista, tiettyjen henkilöiden potkujen julkituloa lukuunottamatta.Bobakki sanoi:Newey lienee nykyisessä tehtävässään vastuussa kaikesta. Vähän huonosti johdetulta vaikuttaa tuo touhu, tuloksena huono työnjako, monta kaveria saman asian kimpussa ja lopulta eripuraa kun näkemyserot kasvaa. Eipä tuota vaan yhden miehen niskaan voi kaataa, vaikka mielellään näemmä yritättekin.
Mercedes-Ilmorin tai McLarenin rekrytointi tuskin on kovinkaan julkista aivan yläkerran pomoja lukuunottamatta, joten ihmettelen mistä moista informaatiota olet saanut.oldez sanoi:Minun mielestä ongelma on se että McLarenille ja Mercedekselle on palkattu viime vuosina niin paljon väkeä, että kaikki eivät ole löytääneet vielä omaa paikkaansa organisaatiossa.
Voisitko kertoa tämän Mersulle että saadaan homma pelaamaan?oldez sanoi:Minun mielestä ongelma on se että McLarenille ja Mercedekselle on palkattu viime vuosina niin paljon väkeä, että kaikki eivät ole löytääneet vielä omaa paikkaansa organisaatiossa.