Mun mielestä nimenomaan kompakti! Eli ne osat mitä sieltä perästä löytyy on laitettu niin tiiviiseen pakettiin kun voi ja härpäkkeitäkin on vain yksi!
Ainut mikä tuosta tekis vielä kompaktimman olis savupiippujen poisto ja tilalle Ferrari tyyliset ilmanpoisto aukot! Ongelmana niissä voi olla ilmavirtaukset jotka ohjataan savupiipuilla selkeästi ylemmäksi mitä ne pelkillä ilmanpoisto aukoilla menisivät!
Tässä nyt ei taida olla kyse siitä onko sanan kompakti käyttö oikeassa paikassa, vaan ero on siinä mitä kukakin ajattelee F1-auton perän kompaktiudesta!?
Esim. jos vertaa Red Bullin tai viimekauden Jordania, niin mielestäni ne eivät kovin kompakteja perästä ole, vaan sieltä löytyy härpäkettä joka lähtöön ja sen lisäksi koko on yleensäkkin ylisuuri nyky-ykkösiä ajatellen!
:thumbup:
Ainut mikä tuosta tekis vielä kompaktimman olis savupiippujen poisto ja tilalle Ferrari tyyliset ilmanpoisto aukot! Ongelmana niissä voi olla ilmavirtaukset jotka ohjataan savupiipuilla selkeästi ylemmäksi mitä ne pelkillä ilmanpoisto aukoilla menisivät!
Tässä nyt ei taida olla kyse siitä onko sanan kompakti käyttö oikeassa paikassa, vaan ero on siinä mitä kukakin ajattelee F1-auton perän kompaktiudesta!?
Esim. jos vertaa Red Bullin tai viimekauden Jordania, niin mielestäni ne eivät kovin kompakteja perästä ole, vaan sieltä löytyy härpäkettä joka lähtöön ja sen lisäksi koko on yleensäkkin ylisuuri nyky-ykkösiä ajatellen!
:thumbup: