DFiaA
I told you so
Luulen McLarenin noudattavan perinteitä Melbournessa :alppu:JKulmala sanoi:Ei yhtään kone rikkoa
Luulen McLarenin noudattavan perinteitä Melbournessa :alppu:JKulmala sanoi:Ei yhtään kone rikkoa
JKulmala sanoi:Ei yhtään kone rikkoa
Vuosi sitten Räikkönen joutui pitämään mölyt mahassaan, vaikka tunsi ensimmäisistä kierroksista alkaen, ettei sillä paketilla ole mitään asiaa MM-taistoon.
Nyt Kimi tunnustaa Turun Sanomille luottavansa hyvin vahvasti MP4-20:n toimivuuteen.
- Vuosi sitten meillä poksahtelivat moottorit ja korotin ääntäni tehojen lisäämiseksi, mutta jouduin vaikenemaan.
- Nyt olemme ajaneet testit ilman ensimmäistäkään moottoririkkoa. Saavutimme uudella koneella kahden Grand Prix -kilpailun vaatiman 1 500 kilometrin ajomatkan heti ensimmäisessä testissämme Barcelonassa, Räikkönen myhäilee.
Uusi tallikaveri Juan Pablo Montoya kävi ruokatunnillaan vinoilemassa Räikköselle vapaapäivän autuudesta. Kolumbialainen itse viettää kaiken mahdollisen vapaa-aikansa Miamin lämmössä.
Kolumbialainen piti McLarenin jälleen tuloslistan kärkipäässä kierrosajalla 1.16,448, mutta kierrosmäärä jäi tallin ainoalle autolle kovin alhaiseksi (49).
Vaikuttaa lupaavalle. Tehojakin voi varmaan nostaa vielä.
Noin puolentusinaa koneen sammuttamista tullut Huanille ja Kimille tähän mennesSpam sanoi:Niin no eihän sitä konerikkoa tule, jos se sammutetaan ennen kuin se hajoaa. Eikös näitä sammutuksia ole kuitenkin ollut, kuten myös vähäisiä kierrosmääriä, jotka voivat johtua esim. juuri siitä, että kone / joku muu ei olisi enää kestänyt.
Mistä sä ton luvun repäsit?Rusina sanoi:Noin puolentusinaa koneen sammuttamista tullut Huanille ja Kimille tähän mennes
Vaihdelaatikkoja on hajonnut. Ja tottakai niitä sammutuksia on tullut. Ainakin silloin ajetaan pilttuuseen ja sammutetaan auto.Spam sanoi:Niin no eihän sitä konerikkoa tule, jos se sammutetaan ennen kuin se hajoaa. Eikös näitä sammutuksia ole kuitenkin ollut, kuten myös vähäisiä kierrosmääriä, jotka voivat johtua esim. juuri siitä, että kone / joku muu ei olisi enää kestänyt.
No ei tosta mun mielestä voi kyllä vetää sitä johtopäätöstä että McLarenilla olis jotenkin pullat huonosti uunissa.berra67 sanoi:Vaikka McLareinna ajettiin 95+101 kierrosta niin kuitenkin porukasta vähiten kierroksia...joten ei siitä kannata sen enempää paukutella henkseleitä. Ja McLaren oli 2 ja 6 vasta listoilla......ei hyvä, ei hyvä....
Koska Kimi ja Shumi ajoivat ajat raskailla autoilla..Bombay sanoi:Siinä päivän ajat. Button ainakin on vauhdissa. Miten Räikkönen oli noin hidas tänään? No, ei kai noita aikoja liikaa kannata tuijottaa, mutta silti... [/B]
Joo ja mistäs toi tieto on peräisin?Rusina sanoi:Koska Kimi ja Shumi ajoivat ajat raskailla autoilla..
PäästäniObserver sanoi:Joo ja mistäs toi tieto on peräisin?
Noniin. :thumbup:Rusina sanoi:Päästäni