Saattaapa muuten hyvinkin muuttua, kyllähän se tais Westin (onkos virallinen nimi toistaiseksi West-Mclaren-Mercedes?) mukana toi hopea tulla wanhojen (hienojen) Marlboro-värien tilalle?butterfly sanoi:Ei jeesys. Mercedeksen omaväri on HOPEA. Mersun kilpa-autot ovat HOPEITA. Mclaren-Mercedes on HOPEA. Ei väri muutu vaikka yksi sponsori muuttuisi.
Kyllä taisi olla niin, että West otti värin McLarenilta askiinsa eikä toisinpäin.Absolut sanoi:Saattaapa muuten hyvinkin muuttua, kyllähän se tais Westin (onkos virallinen nimi toistaiseksi West-Mclaren-Mercedes?) mukana toi hopea tulla wanhojen (hienojen) Marlboro-värien tilalle?
No voi vitalis...:eek!:Bobakki sanoi:Nick
Katos tän keskustelun sivu 20... saattaa olla jossain jopa aiemminkin kerran:wink:
Toisin kuin aikasemmissa autoissa MP4-20:ssa ei alimmat tukivarret kiinnity kaksoisköliin vaan nokan alareunaan. Tästä johtuen tukivarret lähtevät renkaasta ylöspäin kohti nokkaa, joka on hieman erikoinen ratkaisu. Tästä voi johtua etupään "jäykkyys".Misa1 sanoi:Jotenkin omituista jos McLarenin keula on niin "jäykkä" kun aikaisemmin tuota kaksoisköli ratkaisua ei ole saatu riittävän jäykäksi? Hienoa jos ovat sen onnistuneet kuitenkin tekemään siten että se olisi jäykkä!
Käsittääkseni tuo jäykkyys on tarkoituksella hankittu ominaisuus. Tuostahan oli puhetta silloin, kun auto esiteltiin ensimmäisen kerran. Tiedä sitten minkälainen vaikutus noiden tukivarsien tuomisella eteenpäin - vaikkapa muutaman sentin verran - olisi.oldez sanoi:Toisin kuin aikasemmissa autoissa MP4-20:ssa ei alimmat tukivarret kiinnity kaksoisköliin vaan nokan alareunaan. Tästä johtuen tukivarret lähtevät renkaasta ylöspäin kohti nokkaa, joka on hieman erikoinen ratkaisu. Tästä voi johtua etupään "jäykkyys".
Mahtaneeko liittyä pääsponsorin vaihdokseen? Hauska se Huuman haastattelu, tosin itse ohjelma olikin (ja on) sitten aika syvältä.Jones sanoi:AAaahhh... McLaren on luopumassa oransseista West-paidoistaan.
Sano Kimi Huumassa:thumbup:
On tullut niin paljon negatiivista palautetta niistä
Kimi ei ainakaan tykkää.oldez sanoi:mun mielestä ne paidat olis just hienoja
:ahem:vmjs sanoi:Eki tiesi muuten kertoa uudessa Urheilu-lehdessä, että Mäkki ei ole saanut takarenkaisiin tarpeeksi lämpöä, eli pitoa. :thumbup:
Tästähän se auton aliohjaaminen yleensä johtuu. Kyllä Eki tietää. Mitä kuumemmat renkaat, sitä enemmän pitoa. Onneksi Maikkarilla on tälläisiä asiantuntijoita F1-porukassaan. :ahem:
Bobakki sanoi:Nick
Katos tän keskustelun sivu 20... saattaa olla jossain jopa aiemminkin kerran:wink:
Myös sivu 17.Nick sanoi:No voi vitalis...:eek!:
Ekihän puhuu kerrankin asiaa.vmjs sanoi:Eki tiesi muuten kertoa uudessa Urheilu-lehdessä, että Mäkki ei ole saanut takarenkaisiin tarpeeksi lämpöä, eli pitoa. :thumbup:
Tästähän se auton aliohjaaminen yleensä johtuu. Kyllä Eki tietää. Mitä kuumemmat renkaat, sitä enemmän pitoa. Onneksi Maikkarilla on tälläisiä asiantuntijoita F1-porukassaan. :ahem:
Ei, Eki ei valitettavasti tälläkään kertaa puhu asiaa. :nope:Jere1983 sanoi:Ekihän puhuu kerrankin asiaa.
Mä kun luulin että renkaanlämmittimet on jotain muutakin kuin pelkät koristeet.Gearloose sanoi:Ei, Eki ei valitettavasti tälläkään kertaa puhu asiaa. :nope:
Jaa-a, uskoiskohan tuota? En jotenkin osaa kuvitella että tuo olisi varsinainen syy siihen ettei aika-ajot ole kulkeneet, tämä Dupasquier ei ilmeisesti ymmärrä, etteivät ne kevyemmällä autolla pääsisi sen nopeammin, vaan tarkoitus tuolla on saada auto toimimaan paremmin yhdellä kierroksella!Rengastyö palkittiin
Testikuljettaja Pedro de la Rosa paljasti, että aika-ajovauhtia haettiin kovalla panostuksella rengastyöhön.
Michelinin johtaja Pierre Dupasquier kuitenkin kiisti satsauksen McLareniin.
- Siinä tallissa tehdään välillä omituisia ratkaisuja ja tankataan auto kovin painavaksi aika-ajoon. Siksi he ovat olleet niin alhaalla, Dupasquier kuittasi.