formulastara
Well-known member
Tuo lienee sarkasmia...patriot sanoi:Luotettava lähde?
edit. Rusina olikin jo samoilla linjoilla...
Tuo lienee sarkasmia...patriot sanoi:Luotettava lähde?
No voi juukelis puukelis. Kävit varmaan ärrältä tarkastamassa asian. :alppu:WebSlave sanoi:Auto esiteltiin tänään, ja sinä ennustat jo jälleentulemista?
-Edit- Niin ja sanassa renessanssi on 4 ässää.
Onko tosiaan noin? Ettei se ole vain hyväksytty sanaa lausuttaessa?formulastara sanoi:Itse asiassa kielitoimiston suosituksen mukaan puhekielessä - jota myös kirjoitettu sellainen tässä kontekstissa representeeraa - voi aivan hyvin käyttää myös renesanssia vakiintuneen tavan vuoksi.
Takaisin kuitenkin asiaan, kiitos! :wink:WebSlave sanoi:Anteeksi offtopic.
:thumbup:Rusina sanoi:Miust tuntuu, että tuo oli sitä paljon puhuttua sarkasmia
Koska kaikki liikkuvat erodynaamiset osat on kielletty, ovat downforcea tuottavat eturipustukset kiellettyjä. Toisin sanonen tukivarsien koteloiden täytyy olla nosteen kannalta neutraalit, olivatpa ne kuinka suuret tahansa.Dnada21 sanoi:Eturipustukset näyttävät mielenkiintoisilta. Nuohan toimivat kuin ylimääräinen siipi. Eikö tuollekin ollut jotain rajoituksia? Tuskin ne tuossa ylittyvät, mutta kuitenkin.
Eli ne on noin suuret ilmeisesti ilmavirran rauhoittamiseksi ripustuksen jälkeen? Miten tuo neutraali noste mitataan?Otto Hokkanen sanoi:Koska kaikki liikkuvat erodynaamiset osat on kielletty, ovat downforcea tuottavat eturipustukset kiellettyjä. Toisin sanonen tukivarsien koteloiden täytyy olla nosteen kannalta neutraalit, olivatpa ne kuinka suuret tahansa.
Enpä usko, Ferrari oli kuitenkin aerodynaamisesti McLarenia ja Renaultia jäljessä viime kaudella, joten uskon että Ferrari on se talli, joka on kusessa verrattuna McLareniin ja Renaultiin, joilla tuulitunneli käy 24/7.MaranelloRed sanoi:Ferrari on niitä melko varmasti tutkinnut.
Juu, mutta siinä nokassa on ulokkeet, joista eturipustukset lähtee. Nämä ulokkeethan ovat osa nosea, joten ne ei liiku, ja saavat tuottaa downforcea. Onhan noita erikseen installoituna nähty muillakin, mut ei kai tuolla tavoin eturipustuksien yhteydessä?Otto Hokkanen sanoi:Koska kaikki liikkuvat erodynaamiset osat on kielletty, ovat downforcea tuottavat eturipustukset kiellettyjä. Toisin sanonen tukivarsien koteloiden täytyy olla nosteen kannalta neutraalit, olivatpa ne kuinka suuret tahansa.
Useat nettisanakirjat antavat renaissancelle: renesanssi, renessanssi, molempia voi käyttää. Puhekielen määritelmä on tietysti siinä mielessä harhaanjohtava, että se ei oikein ilmennä sanan ilmeistä referenssiä. Kuitenkin puhekielellä tarkoitetaan sekä puhuttua että kirjoitettua kieltä, vaikka vielä oikeampi käsite sille on yleiskieli. Käsite puhekieli taas on yleiskielessä hyväksytty vakiintuneen tavan vuoksiWebSlave sanoi:Anteeksi offtopic.
Onko tosiaan noin? Ettei se ole vain hyväksytty sanaa lausuttaessa?
No, minä en osaa mieltää kirjoitettua kieltä puhekieleksi. Joka tapauksessa tuo luo sellaisen vaikutelman, ettei kirjoittaja tiedä, miten se tulisi kirjoittaa (vaikka tietäisikin). Selkeämmin tietoisesta valinnasta on kyse silloin, jos käyttää tutumpia puhekielisiä ilmaisuja, kuten "mä", "meen", "himaan" jne. (tuossakin tapauksessa puhuisin slangi- tai murreilmaisusta, en puhekielestä). Sivistyssanojen kohdalla tietoisesta valinnasta ei voi olla varma.
En tiedä mitä installaatiopäkitsiä sä miinaat, mutta F2002 tais olla ensimmäinen auto, jossa oli erikseen muotoillut etutukivarsien "juuret".formulastara sanoi:Juu, mutta siinä nokassa on ulokkeet, joista eturipustukset lähtee. Nämä ulokkeethan ovat osa nosea, joten ne ei liiku, ja saavat tuottaa downforcea. Onhan noita erikseen installoituna nähty muillakin, mut ei kai tuolla tavoin eturipustuksien yhteydessä?
Joo, lähinnä meinasin noita kauden mittaan nokan sivuille ilmestyviä pikkulisähärpyttimiä... Ei liene missään ollu vielä noitä tukivarsien "juuria" noin radikaalisti esillä kuin 21:ssä?vmjs sanoi:En tiedä mitä installaatiopäkitsiä sä miinaat, mutta F2002 tais olla ensimmäinen auto, jossa oli erikseen muotoillut etutukivarsien "juuret".
muoto jatkuu ja suppenee perään päin, mutta väri on vain mustaformulastara sanoi:Mutta nyt asiaan. Macin perä on kyllä tosi outo, mitä siellä oikein on, kun oranssi loppuu???
Olis ihan mielenkiintoista tietää, kuinka ne kuskit saa edes jalkansa tuonne nokkapalan sisään.Moe Szyslak sanoi:Keula on niin kapee ettei TAAS kerran kuskin jalat sinne mahdu.
No eipä ne jalat kait kuitenkaan mee akselilinjan etupuolelle.vmjs sanoi:Olis ihan mielenkiintoista tietää, kuinka ne kuskit saa edes jalkansa tuonne nokkapalan sisään.