Observer
Well-known member
- Liittynyt
- 23.10.2000
- Viestit
- 14546
Eihän se enää haittaa kun Wurz dumpattiin Williamsille.Moe Szyslak sanoi:Keula on niin kapee ettei TAAS kerran kuskin jalat sinne mahdu.
Eihän se enää haittaa kun Wurz dumpattiin Williamsille.Moe Szyslak sanoi:Keula on niin kapee ettei TAAS kerran kuskin jalat sinne mahdu.
Niinpä..Ghost_Glove sanoi:No eipä ne jalat kait kuitenkaan mee akselilinjan etupuolelle.
näin tulkitsen tuon kuvan itsekin, kyllä siellä kaksoisköli pitäis siis edelleen olla...Dnada21 sanoi:Ikäänkuin siinä olisi kaksoisköli, jonka yläosiin tukivarret kiinnittyis. Loppu olis sitten ilmanohjainta.
no eka päivä meni suhteellisen hyvin, 19kierr. ja sekan päässä bemun kärkiajasta ja tuo ongelmakin johtui hydrauliikkaviasta...Karpow sanoi:HYI HEMMETTI... :yuck: :thumbdown
Keula toi todella vahvasti mieleen kauden 2004 katastrofiauton, eli MP4-19 savupommin. :nope: Nyt kun kaikki tämä löpinä Mersun moottorien heikosta kestävyydestä listätään tähän, niin en yhtään ihmettelisi, jos edessä on kauden 2004 toisinto.
Odotukset eivät joka tapauksessa ole kovinkaan korkealla juuri nyt. :thumbfh:
Onpa tuo Juan-Pablo 'KierroksellaOhittaja' Montoyakin pohkeiltaan kuin belgialainen työhevonen.Observer sanoi:Eihän se enää haittaa kun Wurz dumpattiin Williamsille.
Oli näköjään sitten Tombazis pistetty syrjään varsinaisesta suunnittelusta...azai sanoi:
En haluaisi kuulostaa liian pessimistiseltä, mutta Mersun vuosittaisten mokailujen ansiosta olen vain sellaiseksi tullut. Toivottavasti yllätyn iloisesti kauden alkaessa, mutta en todellakaan odota mitään riemukautta tällä hetkellä. :doubtful:FO110K sanoi:no eka päivä meni suhteellisen hyvin, 19kierr. ja sekan päässä bemun kärkiajasta ja tuo ongelmakin johtui hydrauliikkaviasta...
Heh, "we had a problem with the oil pressure"FO110K sanoi:ja tuo ongelmakin johtui hydrauliikkaviasta...
Ensimmäinen ongelma monista, veikkaan... :thumbfh:Juzo sanoi:Heh, "we had a problem with the oil pressure"
Icemankin sulaa. Mut siltti yx asia on varma -vaikkei muuta oiskaan. Siius se, että Kimi taitelee mesdtaruudesta, ja sitä on aina hienoa seurata -pamahti mylly tai ei.J.Heldenview sanoi:Vai että oikein asenneongelma? Varmaan tiimin kanssa yhteisymmärryksessä päätetty että vanhaa ei testata. Turha totuttautua vanhaan kun uusi on tulossa. Ei sitä Montyoaakaan ole liiemmin ratissa näkynyt.
McLarenilla on ongelmia, koska pari tallia on testannut enemmän... Taitavat muut tallit olla sitten vielä pahemmissa ongelmissa, kuten Williams, Honda tai vaikkapa viime vuoden mestaritalli Renault.Rapu-70 sanoi:Niin siis jotain ongelmaa on varmaan ollut kun kerran aikataulu on tällainen. Ukkoja on neljä jotka vois ajaa mutta autoja vaan yksi. Paitsi sitten joskus helmikuun puolessa välissä tulee toinen. Saa kyllä tiimi vetää yötä päivää, jos meinaa saada yhtä paljon testatuksi kuin esim Toitsa. Mitään hirveetä etumatkaa ei kai Mclarenilla noin lähtökohtaisesti voi olla. Niin paljon menee asioita uusiksi tulevalle kaudelle. Hirvittää.
Kun tuota kehitystaulukkoa katsoo, niin paha siinä sanoa onko siinä edes mitään ongelmia ollut? Sen verran täsmällisesti kaikki kerrotaan.McLaren.com sanoi:MP4-21 DESIGN TIMELINE
First engine design meeting: August 2004
Engine specification first issue:October 2004
Layout work started on MP4-21:April 2005
First design meeting:April 2005
Gearbox simulation:Mid April 2005
Car specification first issue:May 2005
First scheming of gearbox:May 2005
First dyno test for V8 engine:June 2005
Windtunnel work commences:Early July 2005
First drawing for gearbox:July 2005
Datum sheet Issue, final dimensions:August 2005
First track test for V8 engine:September 2005
Gearbox production begun:September 2005
Chassis manufacturing begun:October 2005
Car mock-up ready:
- Chassis –November 2005
- Initial engine –November 2005
- Final engine – December 2005
First chassis ready for bonding: December 2005
FIA test on first chassisecember 2005
First car build started: December 2005
First car build finished:January 2006
First track test of MP4-21:23rd January 2006
Cars depart McLaren Technology Centre for first race: Friday 3rd March 2006
noniin, eri tietoa oli näköjään tuolla f1racingillä...Juzo sanoi:Heh, "we had a problem with the oil pressure"
Mites tuo kuva ohutnokkaisuuteen liittyy?azai sanoi:
Siinä näkyy teoriaa siitä, miksi tuo ohutnokkaisuus voisi toimia.
Teoriassa :thumbup:
Käytännössä