SUUTTIMISTA TULEE SAVUA!!! :eek!:SuperKimi sanoi:MIT VIT tapahtuu?
http://www.f1racing.net/en/photolarge.php?photoID=55335&catID=1897
Tältä päivältä Barcelonasta :eek!:
Viimeksi muokattu:
SUUTTIMISTA TULEE SAVUA!!! :eek!:SuperKimi sanoi:MIT VIT tapahtuu?
http://www.f1racing.net/en/photolarge.php?photoID=55335&catID=1897
Tältä päivältä Barcelonasta :eek!:
SuperKimi sanoi:1 Rubens Barrichello (M) Honda M 1'16.361 22 - 218.1 24
2 Felipe Massa (B) Ferrari B 1'16.419 14 +0.058 218.0 22
3 Nick Heidfeld (M) BMW Sauber M 1'16.549 21 +0.188 217.6 26
4 Michael Schumacher (B) Ferrari B 1'16.976 21 +0.615 216.4 26
5 Fernando Alonso (M) Renault M 1'17.145 13 +0.784 215.9 31
6 Jenson Button (M) Honda M 1'17.483 8 +1.122 215.0 10
7 Giancarlo Fisichella (M) Renault M 1'17.582 9 +1.221 214.7 20
8 David Coulthard (M) Red Bull M 1'17.824 3 +1.463 214.0 5
9 Jarno Trulli (B) Toyota B 1'17.826 24 +1.465 214.0 32
10 Ralf Schumacher (B) Toyota B 1'18.274 18 +1.913 212.8 23
11 Robert Kubica (M) BMW Sauber M 1'18.445 30 +2.084 212.3 42
12 Kimi Raikkonen (M) McLaren M 1'18.599 8 +2.238 211.9 18
13 Vitantonio Luizzi (M) ToroRosso M 1'19.038 28 +2.677 210.7 29
14 Pedro M. de la Rosa (M) McLaren M 1'19.309 8 +2.948 210.0 15
No tuskin kukaan. Huijaus paljastuu viimeistään Schumin kommenteista, laittoman vähän honestlyja ja obviouslyja.Spam sanoi:Kuka muuten oikeasti luulee, että noissa (tai juuri tällaisissa, joka tossa edellä oli) tallien virallississa tiedotteissa on oikeasti Kimin tai muun kuskin sanomisia / kirjottelemisia. Että ne olis pistäny Kimin kirjottamaan tai ne haastattelis omaa kuskiaan pitkän testipäivän jälkeen tollasta tiedotetta varten. Varmasti siinä tietysti Kimin mietteitä on, mutta ennemmin niin, että joku Mäccärin pressiäijä on ne kirjottanu. Näin siis tietysti, mikäli Kimi ei ole kerenny mennä puhumaan "puolueettomalle" lehdistölle ensin.
Niinpä huonolta näyttää... Yksi suunnittelija on menetetty.Rapu-70 sanoi:Helvetti että tulee masentavaa settiä tuolta Kimin vielä nykyisen tallin suunnalta. Nythän ne on siis enemmän tai vähemmän menettäny koko suunnitteluarsenaalinkin. Kauanko ne ehti nämä vaikeasukunimiset siellä olla? Seuraavaksi tarvitaan siihen Paragonin viereen joku henkilöstöjohtamisen terapiakeskus, sen verran on ovi käynyt nyt kyllä.
Toivotaan, ettei Kimi noin tee. Ilman tyhjällä tankilla ajettua julkisuuskierrosta voi vielä uskoa siihen, että Mclaren otti ekan viikon ihan oikeasti rauhallisesti. TAI sitten se kierros on jotain luokkaa 1:14JT sanoi:On toki täysin mahdollista tai jopa todennäköistä, että Kimi vetäisee jossain vaiheessa yhden aika-ajokierroksen vähentääkseen kielteistä julkisuutta. Noita tämänhetkisiä kärkiaikoja ei taida kuitenkaan olla ajettu millään huippukevyellä autolla. Kuka tahansa voi itse todeta, että esimerkiksi Alonso pysytteli oman parhaansa (1.16,9) jälkeen radalla vielä lähes 20 kierrosta ja kellotti tasaiseen tahtiin 1.18:lla alkavia aikoja. McLarenin autossa tuskin on suurempaa vikaa, mutta Mersulla on kyllä tällä hetkellä palikat pahasti sekaisin.
Jaki sanoi:Jos muutaman ekan kisan jälkeen lähtö/tulosluettelo näyttää tuolta kuin tämän päivän Barcelonan testit, Mäcci saa etsiä uusia kuskeja 2 kpl, uuden moottoritoimittajan jne.QUOTE]
Nyt vähän lyödään leikiksi..
eihän kahta uutta kuskia tarvita, kun Alonsokin on jo tulossa ..
vai meinaakko sen tekvän Buttonit :wink:
Taitaa olla turha itkeä Flavion perään, kun rakkaus rakoilee niin pahasti, että managerointi sopimus on purettu Alonson toimesta.Jaki sanoi:Tulee vielä katumapäälle ja itkee Flavion perään....
Mutta parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa :ahem: :ahem: :ahem:312T4 sanoi:Ei paljon naurata Kimiä varmaan nyt :nope:
Jos se vihdoin tajuaisi vaihtaa tiimiä312T4 sanoi:Ei paljon naurata Kimiä varmaan nyt :nope:
ei noille kande laittaa liikaa painoo. sii vaihees ku keskipakoputkest alkaa tulee savua ni heitän vast hanskat naulaanKarpow sanoi:SUUTTIMISTA TULEE SAVUA!!! :eek!:
näinhän he juuri tekivätkin... auto on vain pienempi versio viimekautisesta, perusratkaisut ovat samoja. moottori tässä taitaa nyt mättää...Mikkoz84 sanoi:Käsittämätöntä touhua McLarenilta, minkä helvetin takia ne aina tekee melkein kokonaan uuden auton joka kauteen eiköhän parempi taktiikka olisi kehittää edellistä varsinkin kun se edellinen kulki.
Varsinkin silloin, kun tekniset säännöt muuttuvat niin paljon kuin ne nyt tekivät kausien vaihteessa, on järkevää suunnitella koko auto uusiksi vaikka vähän pienemmilläkin resursseilla. Auton painopiste muuttuu pienemmän moottorin ja vaihteiston myötä, jousitusgeometrian saa tehdä uusiksi kun renkaista saa enemmän pitoa, vähempi jäähdytyksentarve muuttaa aerodynamiikkaa. Listaa voisi jatkaa, ja kun edellämainittuihin huomioi dominoefektin niin "kaiken" saa muuttaa.Mikkoz84 sanoi:Käsittämätöntä touhua McLarenilta, minkä helvetin takia ne aina tekee melkein kokonaan uuden auton joka kauteen eiköhän parempi taktiikka olisi kehittää edellistä varsinkin kun se edellinen kulki.
Sitten mersu miten voi olla mahdollista että ainut jolla on aina ongelmia moottoreiden kanssa on mersu hekin taitavat käyttää macin taattua taktiikkaa eli aloittaa aina moottorin suunnittelu alusta. :nope:
Noh jospa kimi nyt todellakin tajuaisi vaihtaa tallia. Saa nähdä tekeekö Alonso Buttonit