amino sanoi:Joo, mä luulen, että teidän kaikkien kannattaa lopettaa tämän kauden seuraaminen tähän tai ruveta kannattamaan jotain muuta tallia. On se kumma, että yhden päivän testi saa porukan pistämään hanskat naulaan. Jos Kimi täräyttää huomisissa testeissä pohjat ja hakkaa Hondan tämän päivän ajat niin palaute on varmasti enemmän kuin hauskaa luettavaa.
Todellinen testi alkaa kuitenkin vasta Bahrainissa ja kaikki mitä ennen sitä tapahtuu on täysin toissijaista. Vaikka huomennakaan ajat eivät paranisi niin se ei tarkoita sitä, että kannattaa ruveta virittämään narua kaulan ympäri. Testiohjelmat ovat testiohjelmia ja se ettei ajotauon jälkeen rupea uudella kalustolla riehumaan kertoo lähinnä ammattilaisuudesta.
Katsotaan tätä tilannetta nyt ihan rauhallisesti eteenpäin vielä pari viikkoa ja ruvetaan vasta sitten spekuloimaan asioilla, kun oikeasti ollaan nähty mihin nämä voimasuhteet ovat keikahtaneet.
Aika tylyä tekstiä uudesta menopelistä vai taktikoitua laskelmointia, joilla vieritetään paineet muille ?miksu sanoi:- Ei autossa mitään vikaa ole, mitä nyt vähän kuorii renkaita. Moottorissa vaan on aika paljon hommia, Räikkönen summaili ensimmäiset kokemuksensa Turun Sanomille.
- Tietysti on aina kiva palata pitkän tauon jälkeen ajamaan, mutta aina sitä toivoo olevansa nopeampi. Ei ole väliä, kuinka paljon uuden moottorisäännön vuoksi menettiin tehoja, kunhan olisi vaan riittävän nopea muille.
Yhteensä 65 kierrosta ajanut Räikkönen jäi tuloslistalla lähes hännille. Päivän päätteeksi 26-vuotias suomalaistähti kuitenkin esiintyi yllättävän hyväntuulisena - ja luonteensa mukaan toivoa täynnä huomisesta.
- Auto ei tunnu mitenkään huonolta, mutta ei siltikään mene mihinkään. Kyllä sen tietää kaikki ja tuntee, missä se vika on. Tulossa on suuria muutoksia moottoripuolelle muutaman viikon päästä. Silloin tilanteen pitäisi parantua, mutta toivottavasti se paranee sitten riittävästi, Räikkönen haikaili.
- Kai me yritetään voittaa se mestaruus, vaikka juuri nyt ei ihan hyvältä näytä. Toivotaan, että osaavat tehdä jotakin, Kimi lohkaisi.
lähde:TS
Voi olla että Mclarenilla on ongelmia, mutta kyllä siellä silti selkeästi piilotellaan todellista vauhtia. Tästä kielii juuri se että nyt yllättäen tuo viimekautinenkaan auto ei kulje lähellekään aiempien testipäivien vauhtia.Jere1983 sanoi:Toivotaan, ettei Kimi noin tee. Ilman tyhjällä tankilla ajettua julkisuuskierrosta voi vielä uskoa siihen, että Mclaren otti ekan viikon ihan oikeasti rauhallisesti. TAI sitten se kierros on jotain luokkaa 1:14
Aika huolestuttavaa on myös se, ettei tuolla vanhalla autolla ajeta yhtään sen kovempaa.
Tuo on kyllä huolestuttavaa että Kimi oli paljon positiivisempi englanninkielisissä kommenteissaan.miksu sanoi:- Ei autossa mitään vikaa ole, mitä nyt vähän kuorii renkaita. Moottorissa vaan on aika paljon hommia, Räikkönen summaili ensimmäiset kokemuksensa Turun Sanomille.
- Tietysti on aina kiva palata pitkän tauon jälkeen ajamaan, mutta aina sitä toivoo olevansa nopeampi. Ei ole väliä, kuinka paljon uuden moottorisäännön vuoksi menettiin tehoja, kunhan olisi vaan riittävän nopea muille.
Yhteensä 65 kierrosta ajanut Räikkönen jäi tuloslistalla lähes hännille. Päivän päätteeksi 26-vuotias suomalaistähti kuitenkin esiintyi yllättävän hyväntuulisena - ja luonteensa mukaan toivoa täynnä huomisesta.
- Auto ei tunnu mitenkään huonolta, mutta ei siltikään mene mihinkään. Kyllä sen tietää kaikki ja tuntee, missä se vika on. Tulossa on suuria muutoksia moottoripuolelle muutaman viikon päästä. Silloin tilanteen pitäisi parantua, mutta toivottavasti se paranee sitten riittävästi, Räikkönen haikaili.
- Kai me yritetään voittaa se mestaruus, vaikka juuri nyt ei ihan hyvältä näytä. Toivotaan, että osaavat tehdä jotakin, Kimi lohkaisi.
lähde:TS
miksu sanoi:- Ei autossa mitään vikaa ole, mitä nyt vähän kuorii renkaita. Moottorissa vaan on aika paljon hommia, Räikkönen summaili ensimmäiset kokemuksensa Turun Sanomille.
- Tietysti on aina kiva palata pitkän tauon jälkeen ajamaan, mutta aina sitä toivoo olevansa nopeampi. Ei ole väliä, kuinka paljon uuden moottorisäännön vuoksi menettiin tehoja, kunhan olisi vaan riittävän nopea muille.
Yhteensä 65 kierrosta ajanut Räikkönen jäi tuloslistalla lähes hännille. Päivän päätteeksi 26-vuotias suomalaistähti kuitenkin esiintyi yllättävän hyväntuulisena - ja luonteensa mukaan toivoa täynnä huomisesta.
- Auto ei tunnu mitenkään huonolta, mutta ei siltikään mene mihinkään. Kyllä sen tietää kaikki ja tuntee, missä se vika on. Tulossa on suuria muutoksia moottoripuolelle muutaman viikon päästä. Silloin tilanteen pitäisi parantua, mutta toivottavasti se paranee sitten riittävästi, Räikkönen haikaili.
- Kai me yritetään voittaa se mestaruus, vaikka juuri nyt ei ihan hyvältä näytä. Toivotaan, että osaavat tehdä jotakin, Kimi lohkaisi.
lähde:TS
Minun mielestäni työntekijöiden joukkopako kielii vakavamman puoleisista ongelmista yrityksen työilmapiirissä. Syitä huonoon työilmapiiriin voidaan näin ulkopuolisena vain arvailla. McLarenin tapauksessa voisin arvella, että kaiken pahan alku ja juurin on jonkin sortin pitkään jatkunut johtajuus ongelma joka sitten heijastuu työntekijöihin ja sitä kautta työilmapiiriin.MaranelloRed sanoi:Kyllä siellä se kaikkein suurin ongelma on siinä osassa autoa jossa lukee että Mercedes Benz (ja tähti siinä perässä). Kone on kuulemma menossa Räikkösen mukaan kokonaan uusiksi ja sehän saattaa kestää kotvasen varsinkin kun tiedämme että Meseltä ei oikein tuo homma tahdo sujua.
Mutta mitä helvettiä siellä tehtaalla oikein on menossa kun koko ajan uutisoidaan uusista "pako" suunnitelmista eli huippumiehet lähtevät kilpailijoiden leipiin.
Top tykkänään. "Adrian Neweyn lähtö oli suhteellisen hallittu ja jo vuosia ennustettu. Peter Prodromoun lähti perään - ok. Ei mitään vaikutusta nyt radalla olevaan autoon. Mutta noin kolme muuta muka lähtevää ovat vain huhuja toistaiseksi. Ja jos sellaisiksi jäävät - vain lehtien irtomyynnin vaihdittajina.kp_1 sanoi:Minun mielestäni työntekijöiden joukkopako kielii vakavamman puoleisista ongelmista yrityksen työilmapiirissä. Syitä huonoon työilmapiiriin voidaan näin ulkopuolisena vain arvailla. McLarenin tapauksessa voisin arvella, että kaiken pahan alku ja juurin on jonkin sortin pitkään jatkunut johtajuus ongelma joka sitten heijastuu työntekijöihin ja sitä kautta työilmapiiriin.
Loistavaa asiantuntemusta, onnittelut. Eipä kuulunut järkevää selitystä asiaan.Markus Sytelä sanoi:Ehkä sillä oli kaasujalka kipeänä tai jotain.