Pesemisellä ei juurikaan ole merkitystä jos suoraa edeltävässä mutkassa on täysin mahdoton ajaa edellä menevän lähellä. Ohituspaikan rakentaminen suoran jälkeiseen jarrutuksen nimittäin vaatii sen. Toki massiivisella suoranopeusedulla on nytkin mahdollista kuroa ero suoran aikana kiinni, mutta käytännössä se tarkoittaa vain sitä että huippuautolla on mahdollista nousta peräpäästä pisteille. Kun suoranopeusero on pieni, ei ohitusta synny koska perässä tuleva ei vain pääse lähelle. Optimilinjan ulkopuolisella pidolla on merkitystä vasta sitten kun ohitusta yrittävä kääntää pois optimilinjalta, eli siellä jarrutuksessa.. mutta se tulee vasta ohittamisen kohdassa #3-4, ensin pitäisi päästä kohdasta #1 eteenpäin.
edit: tokihan ohittamiseen saa nykerrettyä vaikka kuinka monta sataa kohtaa, jos purkaa sen tarpeeksi pieniksi palasiksi, mutta ajattelin nyt vain isoja linjoja..
edit: tokihan ohittamiseen saa nykerrettyä vaikka kuinka monta sataa kohtaa, jos purkaa sen tarpeeksi pieniksi palasiksi, mutta ajattelin nyt vain isoja linjoja..
Viimeksi muokattu: