Suomen Huippu
Sterna paradisaea
- Liittynyt
- 14.6.2003
- Viestit
- 2168
Loistavaa, lähetetään Dzei-Dzei varikkotoimittajaksi!
Eikös ne pojat vielä Tuomisen ollessa selostajana yrittäneet käyttää JJ:n asemaa Schumin tuttavana hyväksi ja kaverukset ikään kuin kahdestaan juttelisivat niitä näitä. Taisi koko juoni epäonnistua täydellisesti.Bobakki sanoi:Lisäksi JJ:llä olisi varikolla kyllä edelleen liuta tuttuja, joita ei kuitenkaan mitenkään käytetä hyväksi. Ihan kuin aito innostus puuttuisi.
Joo, muistan minäkin saman, ei kovin onnistunut juttu tosiaan... Tarkoitin kuitenkin lähinnä sitä, että luulis Jykällä olevan keskivertopulkkista parempi mahdollisuus saada tossa päivän aikana urkittua jotain kiinnostavaakin tietoa, jota voisi sitten jakaa lähetyksissä. Varikkotoimittajan homman pystyy hoitamaan Pulkkinenkin.Aslan sanoi:Eikös ne pojat vielä Tuomisen ollessa selostajana yrittäneet käyttää JJ:n asemaa Schumin tuttavana hyväksi ja kaverukset ikään kuin kahdestaan juttelisivat niitä näitä. Taisi koko juoni epäonnistua täydellisesti.
Jospa kyse on siitä, että huomenna käydään kauden ensimmäinen GP. Kaikki tiimit taitavat olla vielä vähän varovaisia. Mene ja tiedä. :dunno:Bobakki sanoi:Joo, muistan minäkin saman, ei kovin onnistunut juttu tosiaan... Tarkoitin kuitenkin lähinnä sitä, että luulis Jykällä olevan keskivertopulkkista parempi mahdollisuus saada tossa päivän aikana urkittua jotain kiinnostavaakin tietoa, jota voisi sitten jakaa lähetyksissä. Varikkotoimittajan homman pystyy hoitamaan Pulkkinenkin.
Täytyy nyt kyllä todeta että Schumilla on ohittelut varmasti edelleen hallussa ja nimenomaan Schumi on usein tehnyt loistavia nousuja takarivistä!Karpow sanoi:Saas nähdä miten Schumacher ajaa itse kisassa tällä kertaa.
Aina kun miekkonen on lähtenyt kaukaa kärjen takaa, on ohjelmassa ollut yleensä spinnauksia ja kolarointeja. (Japani 2003, Kiina 2004 ja Brasilia 2004 nyt niin kuin esimerkkeinä lähihistoriasta.)
Tuntuu, että mies on unohtanut miten ohitetaan, kun muuten on yleensä saanut ajaa karkuun tyhjällä radalla kärjessä.
Reilut 40 000Pyrys sanoi:
paljonko muuten olisi ollut kertoimena tällä voittajakolmikolla joka ensimmäiset aika-ajot vei nimiinsä? veikkaisin että aiiivan järjetön kerroin
No silloin moni ohitettavista ei halunnut sekaantua mestaruustaisteluun (mikä oli hyväksyttävää), ja antoivat Sumille tilaa...Misa1 sanoi:Parhain osoitus tästä on Japani 1998, vaikka kisa loppuikin kesken Schumin osalta!
Tuosta on IKUISUUS. Tarkoitinkin lähinnä mitä on tapahtunut lähihistoriassa. Schumi on ajanut ainakin 5 vuotta autoilla, joilla ei ole tarvinnut muuta kuin ajaa paalulta voittoon ja ohitella ainoastaan kierroksella jääneitä. Kun tarkastelet miten on käynyt viime vuosien kisoissa, joissa Schumin on jostain syystä pitänyt startata kaukaa kärjen takaa, ovat suoritukset olleet todella vaisuja ja mestari on tehnyt jopa alokasmaisia virheitä.Misa1 sanoi:Täytyy nyt kyllä todeta että Schumilla on ohittelut varmasti edelleen hallussa ja nimenomaan Schumi on usein tehnyt loistavia nousuja takarivistä!
Parhain osoitus tästä on Japani 1998, vaikka kisa loppuikin kesken Schumin osalta! Ja toki Schumi on yksi niitä harvoja kuljettajia jotka ovat voittaneet kisan viimeisestä ruudusta, muistaakseni vielä kahteen kertaan? Joka tapauksessa kyseessä oli mestaruustaisto ja Häkkisen voitto, eikä itse kisakaan olisi ollut niin jännittävä ilman Schumin loistavaa taistelua!
:alppu:
http://www.weather.com/activities/travel/businesstraveler/weather/tenday-details.html?locid=ASXX0075Black Leopard sanoi:Minkälaista keliä on luvassa aika-ajoon ja kisaan :doubtful:
Paitsi tietenkin Damon Hill! :thumbup:thInk sanoi:No silloin moni ohitettavista ei halunnut sekaantua mestaruustaisteluun (mikä oli hyväksyttävää), ja antoivat Sumille tilaa...
Tutkakuvan perusteella rata saattaa olla märkä tai kostea aika-ajon alussa, mutta muuten pitäisi olla kuivaa.Black Leopard sanoi:Minkälaista keliä on luvassa aika-ajoon ja kisaan :doubtful: