Metallica ja Lou Reed

Örfil

Guest
Siivoojat käy, ne valittaa aina että "keikkapaikka" pitää pestä paloletkulla kun seinällä on poliittisia manifestejä ja pistelaskuja kirjoitettuna ihmiskakalla :nope:
Alb...Jorman pitäisi pölliä vessapaperi vasta sen JÄLKEEN kun se on suorittanut toimensa ;)
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Luin teidän hourailujanne äsken, enkä huomannut, kun työkaveri hiippaili selän takana. "Mitä sä luet, mikä sua noin hymyilyttää?"
Kiva.
 

Örfil

Guest
Kiitos Howdyn, "kävin keikalla" -sanonta sai nyt ihan uuden merkityksen :thumbup:
 

Örfil

Guest
No ei tollaisille pöljyyksille ole soveliasta...pointti oli se, että SE NÄKI MILLE MÄ HYMYILIN!
Niin, ja nyt sitten huomenna pomo tuo sulle sorsan ja potan työpisteeseen että loppuu se VANDALISMI! Sait ansiosi mukaan, senkin Jormas!
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mä sanoin kolme! Pitääkö tässä koko tuotanto alkaa kuuntelemaan.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18207
Mulle One on ykkönen nyt ja aina. Black-album ja ...and justice for all on kokonaisuuksina hemmetin hienoja.
Joku aika sitten näin tuon Onen videon Voicella ja ajattelin, että mitäköhän paskaa tämä nyt on. No, pari viikkoa sitten tuli telkkarista Johnny Got His Gun, jota en tosin katsonut, mutta innostuin aiheesta sen verran, että lueskelin aiheeseen liittyvän Wikipedia-artikkelin. Katsoin myös tuon Onen videon, jossa siis on pätkiä ko. elokuvasta. Nyt pidin kovasti videosta. Aika vaikuttava, ja ahdistava video, kuten varmaan myös koko leffa.

Ainiin, pitäisiköhän aiheestakin sanoa jotain. Paskaahan se oli.
 
Ylös