Captain Howdy
Well-known member
En tiedä, kerro, kun en ole 'keikalla' käynyt.
Eikö teillä saa töissä hymyillä?Luin teidän hourailujanne äsken, enkä huomannut, kun työkaveri hiippaili selän takana. "Mitä sä luet, mikä sua noin hymyilyttää?"
Kiva.
Albert Oil asuu Neuvostoliitossa.Eikö teillä saa töissä hymyillä?
Itse en kuulu Metallican tai Lou Reedin faniryhmään, niin tämänlainen musiikki ei minua säväytä.Mitäs tykkäätte?
Niin, ja nyt sitten huomenna pomo tuo sulle sorsan ja potan työpisteeseen että loppuu se VANDALISMI! Sait ansiosi mukaan, senkin Jormas!No ei tollaisille pöljyyksille ole soveliasta...pointti oli se, että SE NÄKI MILLE MÄ HYMYILIN!
Tässäpä kolme mitkä mulle kolisee aina: BatteryPistäkääs musamiekkoset mulle tähän kolme kovan luokan biisiä Metallicalta.
Edit: Mä oikeesti yritin tykätä Metallicasta sillon ku se nousi pinnalle. En onnistunu.
Pari ekaa ihan jees. Kolmas plääh ja nelonen ihan hyvän kuulosta, vaikka en tunnista coveria. Jaa olihan se tuolla tekstissä...Tässäpä kolme mitkä mulle kolisee aina: Battery
, Eye Of The Beholder ja tietenkin Orion, mun mielestä bändin paras biisi. Hyvänä coverina vois vielä lisätä tän, mainio ralli.
For whom the bell tolls ja Fade to blackMä sanoin kolme! Pitääkö tässä koko tuotanto alkaa kuuntelemaan.
No vielä yksi. Blackened.Mä sanoin kolme! Pitääkö tässä koko tuotanto alkaa kuuntelemaan.
Kauan eläköön tämä status quo!
Joku aika sitten näin tuon Onen videon Voicella ja ajattelin, että mitäköhän paskaa tämä nyt on. No, pari viikkoa sitten tuli telkkarista Johnny Got His Gun, jota en tosin katsonut, mutta innostuin aiheesta sen verran, että lueskelin aiheeseen liittyvän Wikipedia-artikkelin. Katsoin myös tuon Onen videon, jossa siis on pätkiä ko. elokuvasta. Nyt pidin kovasti videosta. Aika vaikuttava, ja ahdistava video, kuten varmaan myös koko leffa.Mulle One on ykkönen nyt ja aina. Black-album ja ...and justice for all on kokonaisuuksina hemmetin hienoja.