Juuri näinEn hirveästi tykänny. Eikä moni muukaan:
4,809 pitää, 15,222 ei pidä tuolla YouTubessa
Juuri näinEn hirveästi tykänny. Eikä moni muukaan:
4,809 pitää, 15,222 ei pidä tuolla YouTubessa
Minusta Lou Reed ei ole pelle.Onko Lou Reed muuten tämä sama pelle, joka haukkui jonkun mestan akustiikkaa suomessa ollessaan ja käyttäytyi kuin mikäkin teini? Jos on näin, niin alkoi vituttaa vielä enemmän, että Metallica tuollaisen kusipään kanssa tekivät yhteistyötä.
Onko??Eikös Lou Reed ole muusikko?
Tuottaako tämä henkilö ns. tekotaiteellista paskaa?Onko??
Mun mielestä ei. Narisija se on.
Erittäin hyvin sanottu.Tuottaako tämä henkilö ns. tekotaiteellista paskaa?
"Oli pakko otta jotain sieni vahvempaa... enkä siltikään osannu" musiikkia vissiin. Ei edes jaksa....Joku vois ehkä tätä sellaisena pitää.
Kyllä Lou Reed osasi ja osaa. Omien sanojensa mukaan teki levyn siksi, että pääsisi eroon silloisesta manageristaan. Noin ainakin Jake Nymanin Rocktieto 3 -kirjassa lukee."Oli pakko otta jotain sieni vahvempaa... enkä siltikään osannu" musiikkia vissiin. Ei edes jaksa....
Menee varmaan runoilijana ja sutijana jollekkin, mutta musiikista ei ole pahemmin kyllä tietoaKyllä Lou Reed osasi ja osaa. Omien sanojensa mukaan teki levyn siksi, että pääsisi eroon silloisesta manageristaan. Noin ainakin Jake Nymanin Rocktieto 3 -kirjassa lukee.
Mulle One on ykkönen nyt ja aina. Black-album ja ...and justice for all on kokonaisuuksina hemmetin hienoja.Pistäkääs musamiekkoset mulle tähän kolme kovan luokan biisiä Metallicalta.