Metallica ja Lou Reed

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Pistäkääs musamiekkoset mulle tähän kolme kovan luokan biisiä Metallicalta.
Tässä kiteytyy mielestäni Metallican hyvyys. Metallica on myös aivan mainio cover-biisien vetäjä. Harmillista tosiaan, että musta levy oli alkua sille etten enää ole pitänyt yhtyeen tekemisistä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ei muuten toiminu toi Suomes.

Eihän noissa isompaa vikaa ole, paitsi toi Kapun laittama oli ihan liian pitkä ja koko ajan odotutti, että millon se alkaa. Alpun ja Oopeen laittamat taas suorastaa hyvejä.

Mikähän mussa tuolloin oli vikana, kun en noista tykänny. Pitää myöhemmin kuunnella toi Master Of Puppets kokonaisuudessaan löytyskö siitä selitys.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Nyt taisin hokata, mikä pisti hanttiin. Sama homma Stephen Kingin ja Mickey Rourken kans ja vieläpä samoihin aikoihin. Kaikkia noita kolmea tuputettiin mulle vitun yyperi juttuina kaveripiirin taholta. Kingiä olin lukenu aikasemmin Hohtoon ja Uinu uinu lemmikkiin asti (mitä nyt oli noihin mennessä suomennettu), mutta olin jo saanu tarpeeksi sitä lajia. Rourken aikasemmista filmeistä pidin, mutta sitten tuli puolifanaattisten fanittajien TUPUTUS.

Oopee, kuuntelin toki eri version.
 

Örfil

Guest
Mitähän muuten seuraavaksi? Judas Priest ja Kris Kristofferson? Impaled Nazarene ja Markku Aro?
Menisin heti katsomaan ainakin Priestiä ja Krisiä! Hyvä Alppu, eikun keikkaa järjestämään...olisko Pakkahuone sopiva mesta?
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Jos Albert Oil yhtään mitään 'keikkoja' järjestää, on tapahtumapaikkana kakkahuone ja miekkonen mesoaa siellä yksin.
 
Ylös