EI taida olla kauaa kun McLadalla ajaaJason Voorhees sanoi:Tuo taitaa olla nykyään Hamiltonin nimissä.
EI taida olla kauaa kun McLadalla ajaaJason Voorhees sanoi:Tuo taitaa olla nykyään Hamiltonin nimissä.
Kimi - Montoya Unkari 2002? Tulee tässä ensimmäisenä mieleen. Ei niissä tilanteissa missä ajetaan kilpaa, paljoa armoa pidäkkään tuntea. Kyllähän Schumacher näissä hävisikin, kuten kaudella 2006 Unkarissa Heidfeldiä vastaan... Osui ja upposi.Oberfeldwebel sanoi:Kuin moni muistaa Mikan tai Kimin tehneen sellaisia peippailuja joita Michael tai Lewis on tehnyt? Tästä se negatiivisuus Schumia kohtaan johtuu, ainakin minulla.
Niin siis pistekeskiarvo Schumilla oli 5,52 ja Hamiltonilla 6,41. Aika musertava ero. Siinä meni Schumilta yks ennätys vekeen (voi kyllä palata vielä).Jason Voorhees sanoi:Tuo taitaa olla nykyään Hamiltonin nimissä.
Niin siis mitä? Ohitustilanteitahan nuo on, en siitä ala väitteleen. Mutta mites suorilla, onko niissä tullu tehtyy mitä?NiPzyyZ sanoi:Kimi - Montoya Unkari 2002? Tulee tässä ensimmäisenä mieleen. Ei niissä tilanteissa missä ajetaan kilpaa, paljoa armoa pidäkkään tuntea. Kyllähän Schumacher näissä hävisikin, kuten kaudella 2006 Unkarissa Heidfeldiä vastaan... Osui ja upposi.
Hamilton ei muuten käynyt kertaakaan jarruttelemaan keskellä mutkaa...Oberfeldwebel sanoi:Kuin moni muistaa Mikan tai Kimin tehneen sellaisia peippailuja joita Michael tai Lewis on tehnyt? Tästä se negatiivisuus Schumia kohtaan johtuu, ainakin minulla.
Ei ole tainnut Alonsokaan jarruttaa mutkasta ulos tulossa. (yhtä paljon liittyy asiaan)Juzo sanoi:Hamilton ei muuten käynyt kertaakaan jarruttelemaan keskellä mutkaa...
FIA ja Bernie tekivät kylläkin kaikkensa tuhotakseen Ferrarin dominanssin vuoden 2001 jälkeen. Nykyinen pisteytys, aika-ajot ja kaikki renkaisiin liittyvä roska on perua ajalta, jolloin päättävät elimet rukkasivat sääntöjä tasoittaakseen pelikenttää.Lopulta kun Schumi oli saavuttanut kaiken sen mitä Bernie halusi,
Joo viittasin siis tuohon Kimin "taktikointiin" Brasilian GP:n ekassa mutkassa.Oberfeldwebel sanoi:Ei ole tainnut Alonsokaan jarruttaa mutkasta ulos tulossa. (yhtä paljon liittyy asiaan)
Juu eiköhän se ennen mutkaa tosiaan Lewis jarruta.. :wink:
Ei mutta meinaan että hana pohjassa laiasta laitaan suoralla.
OT:Juzo sanoi:Hamilton ei muuten käynyt kertaakaan jarruttelemaan keskellä mutkaa...
No Kimihän joutu muuttamaan ajolinjaansa kesken mutkan kyllä siinä vähän vauhtia hävisi... Lewis vaan kokemattomuuttaan oli liian lähellä.Juzo sanoi:Joo viittasin siis tuohon Kimin "taktikointiin" Brasilian GP:n ekassa mutkassa.
No niinhän toi menee lajissa kuin lajissa että jos joku on liian ylivoimainen (oli se syy mikä tahansa) niin päättävät elimet muuttavat sääntöjä niin että laji olisi tasaisempi.Ferrari 4ever sanoi:FIA ja Bernie tekivät kylläkin kaikkensa tuhotakseen Ferrarin dominanssin vuoden 2001 jälkeen. Nykyinen pisteytys, aika-ajot ja kaikki renkaisiin liittyvä roska on perua ajalta, jolloin päättävät elimet rukkasivat sääntöjä tasoittaakseen pelikenttää.
Voidaan sanoa, että muita talleja suosittiin räikeällä tavalla - Scuderian kustannuksella. Schumacher olisi todennäköisesti 9 kertainen mestari, jos ykköset olisivat jatkaneet tavallista kulkuaan.
Kimi ei kyllä työntänyt/kiilannut Montoyaa ulos. Kimi jätti Pablolle tilaa mutta mies ei itse pysynyt radalla....ei osunut eikä uponnut.NiPzyyZ sanoi:Kimi - Montoya Unkari 2002? Tulee tässä ensimmäisenä mieleen. Ei niissä tilanteissa missä ajetaan kilpaa, paljoa armoa pidäkkään tuntea. Kyllähän Schumacher näissä hävisikin, kuten kaudella 2006 Unkarissa Heidfeldiä vastaan... Osui ja upposi.
Paitsi ehkä tenniksessä.Matxi sanoi:No niinhän toi menee lajissa kuin lajissa että jos joku on liian ylivoimainen (oli se syy mikä tahansa) niin päättävät elimet muuttavat sääntöjä niin että laji olisi tasaisempi.
Juu olen lähes samaa mieltä. Itse näen asian niin että vastarinta alkoi pääsääntöisesti 2002, ja jos tarkennetaan niin Itävallasta.Ferrari 4ever sanoi:FIA ja Bernie tekivät kylläkin kaikkensa tuhotakseen Ferrarin dominanssin vuoden 2001 jälkeen. Nykyinen pisteytys, aika-ajot ja kaikki renkaisiin liittyvä roska on perua ajalta, jolloin päättävät elimet rukkasivat sääntöjä tasoittaakseen pelikenttää.
Voidaan sanoa, että muita talleja suosittiin räikeällä tavalla - Scuderian kustannuksella. Schumacher olisi todennäköisesti 9 kertainen mestari, jos ykköset olisivat jatkaneet tavallista kulkuaan.
Tämä on ihan totta, itsekin huomasin tuon asian. En silti viitsinyt mainita asiasta NiPzyyZille, sillä hän olisi varmaan voinut heittää perään Melbourne -06 (-05?) Kimi ja Schumi. Ja minun alkuperäinen kritiikkini Schumia kohtaan peippailulla tarkoitin hänen liikkeitään suoralla. Mutkassahan kuka vaan ajelee millon missäkin. (Schumi-Montoya San Marino oliko 03?)Felix sanoi:Kimi ei kyllä työntänyt/kiilannut Montoyaa ulos. Kimi jätti Pablolle tilaa mutta mies ei itse pysynyt radalla....ei osunut eikä uponnut.