Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Voi masennuksen munakuppi ja otsakyprä.

Nyt makaa faija tipassa sairaalassa. Keuhkokuume tms. Ei taida päästä pe äidin siunaustilaisuuteen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Voi masennuksen munakuppi ja otsakyprä.

Nyt makaa faija tipassa sairaalassa. Keuhkokuume tms. Ei taida päästä pe äidin siunaustilaisuuteen.
:thumbdown Pistetään Moelle tilaukseen seuraavaks jotain positiivista.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Voi masennuksen munakuppi ja otsakyprä.

Nyt makaa faija tipassa sairaalassa. Keuhkokuume tms. Ei taida päästä pe äidin siunaustilaisuuteen.
No voi... Ei oo helppoo. :frown: Jaksakaa.

Taas tuli mieleen äidin hautajaiset ja isä-reppana siellä...
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Voivoi. Paljon jaksamia Moelle ja isälleen. Toivottavasti ei mies romahda totaalisesti. :frown:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kiitos tsempeistä!

Eilen illalla soittelin ja sanoi ettei ikuna ole ollut noin kipeä. Ei vaikka sillä on molemmissa polvissa tekonivel reuman takia. Ja oli kerran 6 tai 8 viikkoa kokonaan ilman polvea, kun keho ei hyväksynyt sitä keinoniveltä, vaan hylki sitä.

Aikoi tulla hautajaisiin rullatuolissa. Mun mielestä ei ole järkeä siinä, kun eilen ei pystynyt istumaan edes siinä, vaan rojahti kasaan siitä.:thumbfh:

Kattoo nyt. Illalla Hankooseen päin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Aikoi tulla hautajaisiin rullatuolissa. Mun mielestä ei ole järkeä siinä, kun eilen ei pystynyt istumaan edes siinä, vaan rojahti kasaan siitä.:thumbfh:
:( Ei ehkä järkeä, mutta ymmärtäähän tuon, että läsnä tahtoo olla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
:( Ei ehkä järkeä, mutta ymmärtäähän tuon, että läsnä tahtoo olla.
Näinpä.. Kyllähän sitä varmasti haluaa olla saattamassa elämänkumppaninsa "viimeiselle matkalleen".. Elämässä on paljon asioita, joissa järki jää tunteiden varjoon, ja se on usein ihan ymmärrettävää.

Voimia Moelle.. Hautajaiset on varmasti kova paikka koko perheelle..
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Aikoi tulla hautajaisiin rullatuolissa. Mun mielestä ei ole järkeä siinä, kun eilen ei pystynyt istumaan edes siinä, vaan rojahti kasaan siitä.

Kattoo nyt. Illalla Hankooseen päin.
Aja varovasti. Ja tarpeeksi taukoja jne. No tiedät kyllä itse, mutta maltti on valttia.

Vähän riippuu kyllä tilanteesta, mutta luulempa että sinun ja muiden sukulaistesi kannattaisi tehdä kaikkensa että saisitte isäsi hautajaisiin. Veikkaan, että olisi pidemmän päälle parempi. No joo...sorry, että sotkeuduin tähän...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
No voi... Ei oo helppoo. :frown: Jaksakaa.

Taas tuli mieleen äidin hautajaiset ja isä-reppana siellä...
... pyörätuolissa

Aikoi tulla hautajaisiin rullatuolissa. Mun mielestä ei ole järkeä siinä, kun eilen ei pystynyt istumaan edes siinä, vaan rojahti kasaan siitä.:thumbfh:

Kattoo nyt. Illalla Hankooseen päin.
Kannattaa miettiä - ja niinhän te teettekin.

Meillä isä oli äidin hautajaisissa, vaikka ei ollut oikein kunnossa itsekään. Se oli kuitenkin hyvä ratkaisu. Velipojan hautajaisiin isää ei viety, kun kunto oli huonompi. Ehkä siitä johtui, ettei isälle koskaan oikein jäänyt mieleen, miksi nuorimmainen ei enää isän luona käynyt.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Toivon totisesti, että Moen isä pääsisi puolisonsa hautajaisiin. Päätös on kuitenkin iso. Ei puhuta pelkästään henkisestä jaksamisesta jos kunto on niinkin huono kuin se nyt kuuluu olevan.
 
Ylös