Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Toivon totisesti, että Moen isä pääsisi puolisonsa hautajaisiin. Päätös on kuitenkin iso. Ei puhuta pelkästään henkisestä jaksamisesta jos kunto on niinkin huono kuin se nyt kuuluu olevan.
Olen samaa mieltä. Kun ovat vuosikymmeniä yhdessä elelleet, niin henkisesti olisi erittäin tärkeää päästä hautajaisiin. Itse olen sitä mieltä, että jos suinkin mahdollista asia pitäisi yrittää järjestää, vaikka hankalaa olisikin. Moen isälle se voi olla ns. elämää tärkeämpi asia.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Olen samaa mieltä. Kun ovat vuosikymmeniä yhdessä elelleet, niin henkisesti olisi erittäin tärkeää päästä hautajaisiin. Itse olen sitä mieltä, että jos suinkin mahdollista asia pitäisi yrittää järjestää, vaikka hankalaa olisikin. Moen isälle se voi olla ns. elämää tärkeämpi asia.
Jep. Ongelmahan tässä on siinä, että oikeakin päätös voi olla todella huono tai vääräkin päätös ihan hyvä. Siunaustilaisuus on rankka paikka vanhalle puolisolle terveenäkin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vähän parempi. Kävin hiihtämässä ja samalla ihailin maisemia.:eek:

Oli kyllä hienoja puita. Otin jopa kuvankin. Postikorttia...
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kyrpiintynyt.....

Miksi pitäisi ylisuorittaa töissä koko ajan, kerran muutkaan sitä ei tee? Klo tulee 17, niin D vetää auton parkkiin ja johdon päähän. 10h päivässä saa riittää mulle...prkl....
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Vätystää. Tiukkaa pyllistystä ollut tässä loman jälkeen. Jatkuu vielä, mutta ei ihan niin kiivaana kuin vuoden kaksi ekaa viikkoa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ihan jees olo.
Sarjan valmistelut hyvässä vauhdissa ja muutenkin tuntuu menevän moni asia putkeen.

Miinuspuolella naishuolet, aina vaan ei ymmärrä niiden ajatusmaailmaa :dunno:
Lisäksi tuo työmaan puute alkaa vituttamaan rankasti, eikä yhtään helpota että
koko ajan vaan porukkaa potkitaan lisää kortistoon....
Pitäsköhän alkaa laajentaan hakua pk-seudulle jo pikkuhiljaa?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Äiti-Olga saatettu lepoon. Kyllä on ihmisen kovimmista haasteista kohdata omasta äidistä poisjättö. :(

Kaikki meni ihan hyvin, isä oli järjestellyt kaikki loistavasti. Siskon kanssa haettiin sitten vielä porukkaa junalta autolla. Sikäli erikoinen siunaustilaisuus, että se alkoi äidin toiveesta Akselin ja Elinan häävalssilla. Ja kun sen kaikki tiesi (mutta me ei tiedetty saako sen kanttori kirkossa soittaa), toimi se aikamoisena jäänmurtajana.

Seuraavana laskettiinkin kukat arkulle. Se oli papin toive. Halusi kuulla mitä meillä oli äidistä sanottavaa. Hyvin ja persoonallisesti tuo puhui.
Lopuksi kukat sitten vietiin muistolehtoon.

Muistotilaisuudessa proidi luki adressit, upseerismies kun on. Ja erään äidin lapsuudenystävän koskettavan kirjeen. Itse pidin pienen puheen äidin matkasta maan päällä. Ja äidin entinen työnantaja kertoi muutaman hauskan tarinan äidistä. Ja vielä veljeltäkin riitti juttu avarasydämissyydestä mitä äiti usein osoitti.

Osa omaisista tuli tänne kotiin, veli oli tehnyt kahdenlaista kalasoppaa ja isä hommanut voileipäkakkua. Illalla sitten vielä vähän kuohuvaa ja viiniä äidin toiveen mukaan.

Isä siirrettiin keuhkokuumeineen Tammisaaren sairaalaan. Veli kävi eilen, tänään mennään siskon porukan kanssa. Ja pitää hakea nauhat ja kortit hautuumaalta.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tsemppiä Moelle. Pitäkää huolta toisistanne ja eritoten isästänne.

Muistan lopun elämääni mikä tyhjyys ja suru näkyi äidistä faijan kuoleman jälkeen. Siinä ei ollut sanoja, eikä ymmärrystä. Piti vain olla tukena. Mutta aika helpotti, helpottaa. Niin se menee.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hyvä, jotta Moen isä pääsi paikalle. Varmasti suru puserossa pitkän aikaa, mutta toipuminen alkaa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Äiti-Olga saatettu lepoon. Kyllä on ihmisen kovimmista haasteista kohdata omasta äidistä poisjättö. :(
Varmastikin näin on. :(

Hieno kuulla että isäsikin paikalle pääsi, vaikka vointi on noin huono.
Ja siunaustilaisuuskin vaikutti olleen erittäin asiallinen kertomasi perusteella, hienosti hoidettu.

Jaksamisia koko porukalle, ja osanottoni. Aika auttaa helpottamaan, vaikkei koskaan tuskaa pois viekään.
 
Ylös